Voi, sinä et taida ymmärtää ihastustani,
mutta ei se tavallinen ihminenkään pysty kaikkeen mahdottomaan eikä edes tarvitsekaan. Olen ihan oikeasti tavallinen ihminen jolla on arvoja elämässään, sellaisia ihan tavallisia elämän arvoja jotka ovat tärkeitä ja niitä joitakin haluaa saavuttaa vielä tässä elämässä. Jotkut tykkäävät juhlia ja mennä ympäriinsä hyppiä kukasta kukkaan tai miksi sitä nyt sanotaankaan mutta minä en, haluan jotakin muuta. Olisi suuri kunnia ja ilo olla kuin joutsenen lailla yhden erityislaatuisen kanssa yhdessä niin pitkälle kuin elämä kantaa, joskus se vain tuntuu niin suurelta ja epätodennäköiseltä toiveelta että olisi vain parasta luovuttaa ja antautua olla sitten puolikas ja suureesti vähemmän onnellisempi. Tietenkin toivoisin että sinä olisit se, ketä muutakaan, mutta minkä tälle mahtaa asiat eivät ole pelkästään minun käsissäni, aina ei vaan voi voittaa.
Hänelle löpsötän
tai taivaantuuliin
3
107
Vastaukset
- Eräs lyyti
Johan tulee eräs herra mieleen tosta lauseesta "Hänelle löpsötän". Sitä se Juhannus teettää. ;))
- tai taivaantuuliin
Voi niin.... itken itkuni niin kauan kun kyyneleitä riittää, täällä tulee ja muuallakin vain paha mieli entuudestaan, ei tätä kestä, en ole niin vahva että enää kestäisin...
- Älä nyt antaudu
varmasti kannaattaa odottaa ja katsoa eteenpäin. Kyllä siellä jotain hienoa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773