olet julma nainen,mutta minusta se on jopa herttaista.Välillä peittelet sitä "söpöilemällä",mutta ei se mua hämää. Sä oot julmista julmin :D
Olen jo ajat sitten sinun suhteen luovuttanut,mutta ikävöin yhä.Näkeehän sen että pelailet miesten tunteilla.
Sinä tunnut tarvitsevan kaikkien miesten huomiota että olisit tyytyväinen
elämääsi.Toivon että sinä joskus hyväksyt itse itsesi etkä tarvitse siihen kuolaavaa uroslaumaa.
Tai mistä minä tiedän voinhan aina olla väärässä,voihan olla niinkin että tuo julmuus on se peitto ja se "söpöily" on se sisin,tai sitten jotain aivan muuta ;)
Kerro joskus,minä en sitä kyselemään tule.Menen eteenpäin >>>>
sä
30
590
Vastaukset
- ohilyöntejä vaan
koko ajan. ei tarkoitukseellista pelaamista, sillä oikeasti ikävöin yhtä vain, mutta kun ei saa.
- en ole
Tervemenoo. En tule mitään kertomaan, kuvittele mitä haluat....
- Totean vain
Jos olet tutustunut kyseiseen ihmiseen ihan kasvotusten niin tuon viestin ymmärrän, mutta jos taas et, niin tuossa ei ole päätä eikä häntää.
- kyllä mäkin sua
ikävöin ja toivottavasti tulet kyselemään.en tarvi uroslaumaa,vaan sinut.
- olipa julma viesti
Joo jos tuollaisen huomion tekee tämän palstan perusteella niin huh, huh. Ja herra itsekö on viaton pulmunen. Jos ihmiselle on ilkeä tulee hänestä myös ilkeitä puolia esille. Ei kukaan ole herttainen tossukka joka antaa ilkeillä itselleen mielinmäärin. Ja huomion tarve on inhimillistä, huomasitko hänet itse? Niin ettei huomiota tarvinnut hakea toisilta.
- menneitä mieleen
Eräälle miehelle tuli pölistyy aika kylmää tuubaa, mutta vain siksi, ettei se huomaisi kuinka stanan paha mieli mulle tuli.. Ikinä en halua sen edessä paljastaa kuinka paljon mua loukkasi, ettei sillä...nojoo, olkoon
- ootko miettinyt?
ehkä olen julma, koska minulle ollaan julmia. yhden kanssa olin söpö, kunnes hänkin muuttui julmaksi. päättele siitä, jos miehenä siihen pystyt.
- leo lion
on varmaan vaan ärsyttänyt jotain...?
http://www.youtube.com/watch?v=BR5MDhvcGM8&feature=related- :D
:DDD
- joo-oo-h
Olen paha ja ilkeä, jos sille päälle sattuu. Kato vaan mitä nappuloita painelet. Menee eteenpäin --->
- :3
kai mä sitten olen
- Niin metsä
vastaa kuin...
- Nikissäs
Mitkä noi killuttimet tos sun ylähuulen päällä on?
- {:-) 3
minulla on pallileuka
- Nikissäs
{:-) 3 kirjoitti:
minulla on pallileuka
Niin mää vähän arvelinkin :D
- Julmia Juoninen
Miten se söpöilee?
- ilkeä ja paha en
Mene, mene.
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Mitä sitä kysymään jos tietää vastauksen :). Saatikka vaastaamaan :).
- ....ohhoh.....
Onpas raju analyysi.
- Doris
Käviks sulle näin: http://www.youtube.com/watch?v=enSVdvZilSY
pahoittelen,et sä ookkaa julma :D olet ihanin nainen mitä tiedän.
- on ihanin?
ai kuka?
- ;DDDD
pallifinnileuka on kypsymätön poikanassikka..pallit ei ole vielä laskeutuneet...
- Nikissäs
Ei toi mikään pallileuka oo, selvästi pusuhuulethan siinä töröttää?
- {:-) 3
;DDDD kirjoitti:
pallifinnileuka on kypsymätön poikanassikka..pallit ei ole vielä laskeutuneet...
Totta,eivät vielä kosketa maata.
- en tuo ollut minä
{:-) 3 kirjoitti:
Totta,eivät vielä kosketa maata.
;D
- sinäoletpöyhkeä
Enpä allekirjoita. Rohkea ehkä mutta ei julma. Paha sana.
- @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
julma tahdon olla ja julmemmaksi muuttua.
- söpöstelijä
Ja kulti, sinä olet mustis :-*
ei susta voi olla muuta ku mustis ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261