Moi! Olemme matkalla Miamiin ensi syksyllä kahden lapsen kanssa ovat jo isoja (16,18). Majotumme Westonissa ja meillä on käytössä auto. Kyselisin hyviä reittejä Wsetonista esim. Miami Beachille tai sinne suuntaan? Kyselisin myös Miamissa reissanneilta mitä paikkoja kannattaaa välttää? Tiedossa on Liberty City, Little Haiti yms.. Ja onko jollain hyvää ja turvallista reitti ehdotusta Westonista/Sunrisesta Key Westiin?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!:)
Miamista...
reissaajaaa
3
209
Vastaukset
- mtaman
Oliskohan helpoin ja nopein? 595 tietä 95 tielle ja siitä sitten etelää kohti.
Pääsee niin biitsille kun ottaa jonkun monista exiteistä, kuin itse Miamiinkin ja myös etelään Key Westiin johtavalle tielle. - kjhgf
Hyvä on suhteellinen käsite. nopein hitain kaunein turvallisin
95 tie on varmaan nopein ja samalla tylsin. Miamin hiekkarannat eivät ole floridan parhaat. baarit pikemminkin ja muu meno.- I-75 South
I-75 Westonista etelään ja Florida turnpike etelään Homestead. Ei voi eksyä Key Westin tieltä. Googlemap auttaa tässäkin suunnittelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175359
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693