Onko kellään kokemusta?Alkaa kohta se aika kun saattaa eksyä tämä muistisairani,joten tuumasin jos tuommoisesta olisi apua,ei tarvis ekana poliisit vaivata etsimään!Aikas rahastusta,45 e kk...
Mainio Vireen paikantava turvaranneke
14
521
Vastaukset
- kesä-heinäx
Hei, jos löydät netistä vammaisperheiden sivustoja, niin siellä on myös näitä asioita käsitelty.. ne sivustot on lähinnä perheille, jossa vammainen lapsi tai nuori mutta ainahan voi kysyä.. siellä on ystävällistä ja toisia tukevaa keskustelua..
- 115465789
siis paikantamisesta.. siihen varmaan osaa nuo metsästäjät kertoa.. sehän on yleinen väline metsästyskoirilla :D
Voi hölmö,niitä on ihmislle Mainio Virees,miehelleni meinasin,ei hää mikään koira!
- joiooiooi
Voi kuule tyttönen, etkö juuri poistamassasi viestissä, kysyt miten paikannin toimii.. joten..? mikä ongelma?
Tiedän miten se toimii,mutta on kellään kokemusta tästä Mainio Vireen paikantavasta rannekkeesta,sitähän mää kysyin!!,en metsästäjien koirapannoista,enkä oo tyttöses!
- muistipelaahyvin
Onkohan nää provoja vaikuttaa siltä?
- hushus
Provot vois mennä muualle leikkimään!Täällä ei kaivata vääntäjiä,niistä saa kotona tarpeeksi!
- .............
joo, ja kuka näitä vääntöjä edes siellä kotona kaipaa.. varmaan moni meistä lykkäisi invalidinsa muualle, jos olis joku mikä tahansa paikka :(..
No nyt löysin ja tilasin paikantavan turvarannekkeen,ei katoa mies,eikä tarvi pelastusviranomaisia heti pyytää apuun.Hassua,kun pitää valvoa toista,mutta elämä on,täynnä hirtehishuumoria....
- paha vaiva
No saahan hän sen rannekkeen pois kun haluaa lähteä kävelylle.
Ei saa,se on semmoinen lukittava,eikä mieheni ymmärrä enää miten se poistetaan!
No nyt käytössä turvaranneke,tosi kätevä vekotin!Hälyttää jos mies menee turvalueen ulkopuolelle ja webfinderista näkee missä liikkuu!Kaikil kotona olevilla muistisairailla pitäisi olla paikantimet,säästyy omaiset surulta jos toinen katoaa!
- 2+8
Meillä muistisairas ahdistui suunnattomasti, kun käteen ilmestyi iso "kello", jota ei saanut itse pois.
Kyseli monta kertaa minuutissa että mikä se on ja miksi se on tuossa.
En voi suositella..
- jk
ei olekokemusta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3215155Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1101511
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191412Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393