Pikkulauantaina

silloin tiedän :)

Kenet otan kainalooni ;)

23

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai niin:)

jaaha:)
      uskallatkohan;)

• ke iltana

No minut ja minä otan sinut syleilyyni ;)

• :)

miten sä sen nyt silloin tiedät?

• no

riippuu siitä mitä alkuviikosta tapahtuu, miltä

• taidampa sitte

pitää peukkuja. itelleni

• Mulla on

Ainakin ke näillä näkymin vp.
        Itikka.

• Kyl se on ni
        Mulla on kirjoitti:

Ainakin ke näillä näkymin vp.
        Itikka.

ET MEINASIN IHAN VALLAN .... TEHDÄ. ;)

• :DD

Ai niin ku sillon taas dokataan, ihme ikävää. Kuinka se saakaan pontta muutamasta keskiketterästä :D

• taas utelen

mitäs silloin tapahtuu? :)

• hmm..

Miks kiinnostaa? Sanotaanko, että kivaa.. !?

• Kuka lienee
        hmm.. kirjoitti:

Miks kiinnostaa? Sanotaanko, että kivaa.. !?

Joku saa olla onnellinen :)

• Ollaanpas
        Kuka lienee kirjoitti:

Joku saa olla onnellinen :)

Sitä muikeeta... :) IRL.

• Kiire tulee

No mitkäs asiat ratkaisuus vaikuttaa? ;)

• Sitä että

saapas haluaa tietää mitä tossu tekee. It 's up to you pitkälti. :)

• rakastetaan
    • vai niin:)

Voi, minun kontolleni ei pidä jättää.. kyllä se sun täytyy itse;)

• parhaani

olen yrittänyt, mutta vaikeata se on, kun ovat niin ronkeleita nuo naiset nykyisin.

• yks vaan kelepaa

mä oon ainakin.

• Anteeksi olin

varattu. Mihin jäimmekään. Tottakai sitä on ronkeli. Mitäs sitä on tullut sitten tehtyä... in real life? ???
        Ai mun kontolle.. sitten se on niin, että rohkea rokan syö- ja once in a lifetime-juttuja. Paitsi toi jälkimmäinen voi mahdollisesti olla always in a lifetime... :) Täällähän minä olen, etsi.

• Mietintämyssyssä
        Anteeksi olin kirjoitti:

varattu. Mihin jäimmekään. Tottakai sitä on ronkeli. Mitäs sitä on tullut sitten tehtyä... in real life? ???
        Ai mun kontolle.. sitten se on niin, että rohkea rokan syö- ja once in a lifetime-juttuja. Paitsi toi jälkimmäinen voi mahdollisesti olla always in a lifetime... :) Täällähän minä olen, etsi.

ollu hetken päässä. Mihin sitä itsensä on tunkenut? Alkaa pikku hiljaa tuntumaan, että..... huh huh.
        Onneks elämää on tämän p*skan ulkopuolella. Ja tosiasiassa MINÄ en leiki kenekään tunteilla. Se on taivahan tosi. Siitä on turha syyttää.
        Harvoin suutun, mutta jos on pakko niin.... ja kun minä suutun... niin. GUESS?
        Ja on se vaan niin, jos ei todellisessa elämässä jotain uskalla, niin täällä siitä on turha uhota. Sori, ja tosiasia on se, että minunlaisia ei ole TOISTA. Jos haluaa, voit kokeilla... ! Täällähän näillä saiteilla olen tylsä, todellisuudessa mun kanssa menee kuset housuun. Äskenkin ämmät kiemurteli...polokasin vuan renttoo letkautusta.
        Ja eihän kukaan noin puhu.. paitti pohojois-karjalaiset, ne sukuulaaeiset. Eikä nyt omakehu haise. TSIISUS!
        Ja mulla on keskiviikkona vp, siksi kun olen harjoitellut ylitöitä, josko vaikka joskus tärppäis. Mutta kun ei kelepaa niin, ei kelepaa. Pien vapaan itelläni. Teen jotain NASTAA :) Eipään ole kukaan perään kyselemässä, mitä teen. Voisin viettää sen mieluusti erään kanssa, mutta kun ei einot ei veikot ei heikit ole kiinnostunu, niin ruoho se on... !

• Utelias n

Taisi selvitä tämä asia. Antoiko toinen pakit?

• jännittelevä m

Täällä koko "operaatio" on yhä edessäpäin elikäs vaiheessa. Älä hätäile. :)

• vergesst

Jänes taitaa olla n.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe