ei tuijoteltu silmiin palavasti.. Olenkohan kuvitellut vaan että sinäkin voisit haluta minua..Vaikka haaveilen silti että tulisit ja painaisit itsesi minua vasten ja ja.. Aaah.
tänään kuin katsoin sinua
14
1052
Vastaukset
- uikon7
miten tänään voivat jotkut nähdä toisiansa?
- aahhh
näkyikö tähtiä
- R-T-P
aahhh kirjoitti:
näkyikö tähtiä
no minä näin tänään Tähden. Tosin aika kaukaa ja nopsasti vain.
- sdsdzdzsdsddsdsdd
Onko sinulla punertavat hiukset kenties?
- *
saattaa olla
- nainen nainen
PERKULE kyllä mä sua katoin palavasti! etkö tajua kuinka ihastunut suhun olen! palvon maata jalkojesi alla!
- naikkonen N
millä kirjaimella nimesi alkaa?
- Konsonantti
Etunimen eka kirjain on Ö ja sukunimen eka kirjain on Ä ja siinä välissä on ZFQRTSJ ja oiskoon vielä HBX
Tämän enempää en uskalla paljastaa..jos laitat nuo kirjaimet oikeaan järjestykseen, saat selville mun nimeni..APUVA...
- stillsadashfudshfsdf
Saattaa-olla-punertavat-hiukset-nainen, missä tapaamme? Päivittäin?
- *
työpaikalla
- stilllllllfsozfhsidu
Kuvaile minua.
- *
en mää viitti. Sen verran voin paljastaa että Helsingissä ollaan ja olet vanhempi kuin minä. Hyvät on tunnisteet :D
- honk? <3
...AHA!!!!
- Anzu
Joo sä katsoit mua ihanasti! Menin ihan paineeseen.. Halusin olla sun lähellä mutta sydän vaan hakkasi ihan hulluna aina kun alettiin olemaan lähietäisyydellä.Silti halusin olla siinä lähelläsi.Haluaisin hypätä sun kaulaan mutta enhän tunne sua ees.Eihän se silloin ole edes mahdollista. Voi ei.. Mut haluisin sut lähelleni nyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837