Kypärän tarpeessa !

tyttö 14vee

Eli, tarviisin kypärän ja toivoisin että joku viisaampi voisi kertoa mistä saisi hyvän kypärän kohtuulliseen hintaan. Aika monella kavereistani on jo mopokortti ja he pystyvät jo kyytsäämään ja olen kaveripiiristäni ainoa jollai ei ole omaa kypärää, eli en pääse mukaan koska kukaan ei lainaakkaan minulle kypärää. Arvostaisin kovasti jos joku tietäisi esim.jotain nettisivustoja joista löytyisi jotain hyviä kypäriä!

9

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nus

aloita vaikka stormin , all rightin tai duellin sivuilta .

• MOTOPETE

KYPÄRÄ ON SOVITETTAVA ITSE, ETTÄ MAHTUU KUNNOLLA PÄÄHÄN
        motonetistä saat myös kypäriä...tarkista että on E hyväksytty

• .

Kypärä valitaan kokeilemalla, ei mistään sivustoilta. Kypärissä on todella suuria eroja, kuten ihmisten päiden muodossa ja koossa, jotkut mallit ei sovi olenkaan. Mopokäytössä ei ole kovin suuria vaatimuksia muuten, irrallaan pestävät sisukset mieluusti.

• Kaupasta

Biltemassa on hyviä kypäriä, kokeile sieltä. Tai Motonetissä.. Tokmanniltakin jonkunlaisia saa. Ja Citymarketeissa, Prismoissa ja vastaavissa kaupoissa luultavasti on jotain myös. Onnea etsintään!

• Kypärä

Esim paikallisessa moottoripyöräliikkessä huom kun ostat kypärää kanataa käydä ehdottomasti paikan päällä testaamassa !!!

• 12124

Kypärää ostaessa ei kannattaisi katsoa hintalappua kuin vasta kassalla. Ominaisuudet ovat hintaa tärkeämpiä valintakriteerejä ainoaa ja tärkeintä suojavarustetta valittaessa. Ei siis kannata missään tapauksessa ostaa sitä kaupan halvinta polykarbonaattikuorella varustettua mallia, vaan sijoittaa useampi satanen turvalliseen ja hyvin istuvaan kypärään. Kaatumistilanteessa kiität itseäsi valintasi johdosta.

• ¨¨

Heheh sinun aivoituksia, mopokäyttöön takaistuimelle hakee 14 vuotias kypärää ja sinä ryntäät höpisemään pölykarbonaateista ja kerrot ettei hintaa kannata katsoa.

• ¨¨ kirjoitti:

Heheh sinun aivoituksia, mopokäyttöön takaistuimelle hakee 14 vuotias kypärää ja sinä ryntäät höpisemään pölykarbonaateista ja kerrot ettei hintaa kannata katsoa.

Tarkoitatko että jos lennät mopon kyydistä 40km/h pääedellä päin puuta ni se ei ole sama kuin jos lennät moottoripyörän päältä 40km/h päin puuta ?

• Erkkisetä
        triplaxxx kirjoitti:

Tarkoitatko että jos lennät mopon kyydistä 40km/h pääedellä päin puuta ni se ei ole sama kuin jos lennät moottoripyörän päältä 40km/h päin puuta ?

Olet sinä aika lapsellinen ja tietämätön poju. Moottoripyöräkypärältä vaaditaan paljon muitakin ominaisuuksia, kuin mopokypärältä. Monen mopon, kevarin ja välikoon prätkien jälkeen on nyt alla 1800 kuutioinen, joten jotakin kokemusta on kertynyt useammista kypäristäkin.

Silloin kuin itse ajelin mopolla, ei kukaan käyttänyt kypärää, ei siis kukaan, eikä laki sitä vaatinut, eikä lennetty puuta päin 40 km/h, tässä kun vielä kirjoitellaan ja välillä ajellaan. Sinun kannattaa opetella ajamaan, niskat menee nurin tuollaisessa törmäyksessä ja on aivan sama silloin mitä materiaalia hyväksytty kypärä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      3030
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2722
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      56
      2506
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2447
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1998
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1529
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1522
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      75
      1470
    9. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1469
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1409
    Aihe