juu eli aattelin porailla reikiä kuriin ja suutinta vaihtaa jos on tarvetta mutta sitä lähinnä mietin että minkäs kokoisia/kokoisen reijän poraan koska en viilaamaan lähde koska olen vaihtoon ensivuonna pistämässä ja sen vakionopeuden pitäis kulkea silloin kun vaihtoon vien niin reijät on helppo tukkia hitsillä. mutta kuitenkin nopeutta sais olla max60 mielummin vielä vähän alle mutta kuitenkin sillai että kulkis sen 55-60 siltä väliltä.haluan että mopo pysyy mahdollisimman vakiona kun alkaa 46 tympimään niin olisi mukavampaa jos pysyisi edes muiden vakiomopojen perässä.
rieju mrt 50 power up -12 kulkemaan päälle 55km/h
ffdgddfgdgfdgdg
3
211
Vastaukset
- Samamopo
Vaiha pelkkä suutin ni menee sen 55.
- fffggfggfgfgfggfggf
minkähän kokoiseksi se suutin olisi hyvä vaihtaa?
- ssssssssssssss
fffggfggfgfgfggfggf kirjoitti:
minkähän kokoiseksi se suutin olisi hyvä vaihtaa?
Sori vähä myöhää mut itel o 92.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6202838- 1071502
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671456Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831380- 1141264
- 1381256
- 1021086
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1351033- 48950
- 48889