Tiedän että kaikki aattelee että joku taas inisee huonoa onneaan ja jos ei tässä vaiheessa kiinnosta niin älä kommentoii kiitos!
On vain niin vaikea olla homo suomessa. Meidän koulussa ei ole yhtään homoa lisäkseni ja joskus tuntuu että kukaan ei rakasta minua. Miten itsetunnon saa kohoamaan?
miksi on niin vaikeaa..?
2
<50
Vastaukset
- olensekukahaluanolla
ei mitään tietoo et onks tää umpitrolli, mut käyttäydytään niin että et ole.
oon tyttö ja tiiän aika paljon sellasia ketkä ei vain myönnä homouttaan/bii/lesbouttaan. jokaisessa meissä on pieni gay !! usko pois. ja voi kyllä, sua rakastetaan !!! lupaan sen:) sä tuut viel näkemään jotakin mikä saa sut uskomaan sen! mahdottomasti onnea sulle!
itsetunnon saa kohoamaan vain itse. hankala prosessi, mutta on siitäkin hengissä selvitty. voit olla ylpee itsestäs kun oot myöntäny itselles homoutes. älä ikinä valehtele itsellesi, hyvä nyrkkisääntö.
tie onneen on mutka läjä, mutta jokaisella on sen verran suuntavaistoa, että onnen luo löytää, mutkista ja montuista huolimatta:) - minä tiesin aina
ei oo trolli, oikeesti. toinen ongelma on että ei saa poikaystävääkään kun kaikki on heteroita, mut kiitti kun yritit auttaa ja yritän ottaa onkeen noi.
Minä tiesin aina
Tiesinhän vaan ihanaa on kuunnella
Niin harhaisia hourematkoja
Keksittyjä kaupunkeja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117