Eihän kukaan huomannut? Käsi kohtasi toisen, oli siinä hetken, puristi tiukasti, merkkinä jostakin kahdenkeskisestä, josta muilla ei ole aavistustakaan...
Tää on meidän juttu, meidän oma.
Vain pieni hetki...
9
234
Vastaukset
- Multa sulle
Purista mua lujaa beibe!
Pienikin hetki ois kivaa. Mieltä virkistävää.
Oma ja loma
Omaloma
Oma - Pitäis sitä ottaa
ommaa lommaa.. Totta!
- Ommoo lommoo
Hei, ensi työ ja sitten huvi. Vapaapäivät??
- pöydän alla
pitelitte toistenne kättä ja jalkojanne toisianne vasten hinkasitte kyllä mä näin. Luulette olevanne ovelia ja salailevanne kaikkien tiedossa olevaa asiaa. Petturit erottaa jo kaukaa.
- Kevyt kosketus
Kaunis aloitus, joka ei sisällä mitään rumaa. Kahden rakastuneen ihmisen herkkiä ajatuksia, joka eivät vlttämättä muille avaudukaan.
Taitavat kädet ovat ihmeellisiä tunteita herättäviä, ja ne ovat olleet usein tämän naisen tarkkailun kohteena. . . - Tosi on
Kevyt kosketus kirjoitti:
Kaunis aloitus, joka ei sisällä mitään rumaa. Kahden rakastuneen ihmisen herkkiä ajatuksia, joka eivät vlttämättä muille avaudukaan.
Taitavat kädet ovat ihmeellisiä tunteita herättäviä, ja ne ovat olleet usein tämän naisen tarkkailun kohteena. . .niin kauniit kädet on sulla! Kyllä niitä jaksais vaan katella...on ne niin ihanat!
- ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
näinhän siinä juuri kävi. ainot vaan, että sä tiesit jo silloin --- ja mulla ei ollut harmainta hajuakaan... ymmärrätköhän sä kuinka paljon ylitin itseni tuolloin? kukaan koskaan saanut mua tekemään mitään yhtä rohkeaa, mutta sä sait. ja kuinka paljon olen tota tämän viimeisen vuoden aikana miettinytkään... aion kääntää tämän muiston päässäni vielä jollain tavalla positiiviseksi. duunia se vielä vaatii.
- niin tahtoisin
Tarttisin sinut nyt tähän viereeni, puristaisin lujaa enkä päästäis pois.
- :) (:
niin tahtoisin kirjoitti:
Tarttisin sinut nyt tähän viereeni, puristaisin lujaa enkä päästäis pois.
..kyllä lämmittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471