Juhannuksen jälkeistä krapulaako sairastamme,

kun vanhoja juttuja kaivelemme esille?
Eurokriisi ei kaiketi meitä vanhuksia enää hetkauta sotaajanlapsia.
Jollain kirjoittajalla oli leuhkimisen makua kirjoitelmissaan mukamas,kun hän kertoi että mukavasti menee,vene ei vuoda.
Ei kaiketi kukaan voi olla kateellinen sille elämälle jota ama vetää eteenpäin,joten jatketaan matkaa juhannusjuna meni jo.

13

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Kukkahame*

Hei sulle Ama ja Hyvää juhannuksen jälkeistä elämää!
      Taisteluksi menee joskus, ja varsinkin kuka tietää toisista eniten, voi meitä.
      Jokaisella on vastoinkäymisiä ja joskus tuntuu kuin sementti seinäkin vastassa, ne voitettuaan taas elämämaistuu.
      Olen saanut kokea paljon elämäni polulla, ja melkein ymmärrän sinunkin vastuun toisesta rakkaasta ihmisestä.
      Jaksat sinä taas kun kesä ja ulkosalla voi seurata niin paljon asioita jotka irrottaa arjesta, jaksamisia sulle!

• Kiitos Kukkis,samoin sinulle ja teille kaikille.Tottakai toi kesä antaa puhtia "peltotöihin",vaikka auringonpalvonta on minulta kielletty.Ihotautilekuri piti kunnon puhuttelun,että kuinka saisin sinut ymmärtämään auringossa et saa olla suojaamatta itseäsi,suojauskerroin pitää olla vähintään 50 .
        Yritin piipittää,ettei enää olla etelänmatkojakaan tehty,sanoi että näkyy rusketusta olevan kasvoilla.Pilkillä tuli vähän keväällä aurinkoa katsottua face to face.
        Oli niin ihana lääkäri,että hän paneutui ihan täysillä ihomuutoksiini ja opasti ja kertoi,sinulla noita solumuutoksia,joten asia on vakava.

Yleensä aurinkoisen ajanjakson yritän olla sisätiloissa ja iltaisin ryntään vasta ulkohommiin ja hyttysten syötäväksi.
        Joten koneella näin aamuisin ja iltaisin kuokin kasvimaata

• rituliini_38 kirjoitti:

Kiitos Kukkis,samoin sinulle ja teille kaikille.Tottakai toi kesä antaa puhtia "peltotöihin",vaikka auringonpalvonta on minulta kielletty.Ihotautilekuri piti kunnon puhuttelun,että kuinka saisin sinut ymmärtämään auringossa et saa olla suojaamatta itseäsi,suojauskerroin pitää olla vähintään 50 .
        Yritin piipittää,ettei enää olla etelänmatkojakaan tehty,sanoi että näkyy rusketusta olevan kasvoilla.Pilkillä tuli vähän keväällä aurinkoa katsottua face to face.
        Oli niin ihana lääkäri,että hän paneutui ihan täysillä ihomuutoksiini ja opasti ja kertoi,sinulla noita solumuutoksia,joten asia on vakava.

Yleensä aurinkoisen ajanjakson yritän olla sisätiloissa ja iltaisin ryntään vasta ulkohommiin ja hyttysten syötäväksi.

Huomenta minultakin. Kurjaa, että tuo oma aurinkommekin aiheuttaa ongelmia. UV-säteily on ihmisten toimien myötä voimistunut.

Vielä tästä kelvottomuudestani, haukkumisistani ym.

Olet sellainen palstalainen, joka saa ainakin minun sympatiani puolellesi. Teet ihmisläheistä, raskasta ja arvokasta työtä.

Olen itselleni antanut lupauksen/määräyksen kohdella rituliinia hyvin.

Kiitos Kukkis,samoin sinulle ja teille kaikille.Tottakai toi kesä antaa puhtia "peltotöihin",vaikka auringonpalvonta on minulta kielletty.Ihotautilekuri piti kunnon puhuttelun,että kuinka saisin sinut ymmärtämään auringossa et saa olla suojaamatta itseäsi,suojauskerroin pitää olla vähintään 50 .

Moin ama!
        Tuli mieleeni Kesäheinän näkymiä :D--- oli joillakin sama ongelma kuin sinullakin.
        Saunassa naapuri jutellessamme sanoi ratkaisseensa sen lierihatulla :D Aattele miten elegantteja nekin voi olla:D
        No, pitkiä hihoja joutui myös käyttämään, mutta tavallaan ohuet kankaat viilentääkin kun ei aurinko iholle suoraan paista.

Oon kerran nauranut Ameriikan vieraalleni, jolla heinäpellolla oli pitkät kalsaritkin vielä :D päällishokien alla.

Sano: tää mitään Californian hellettä vastaavaa vielä:D Olki se on hyvä ja hengittävä materiaali, tarpeeksi levänä suojaa toki.
        Eikä sentään lennätä tuulella kuin Maija Poppasta, vaan kumma kun iän myötä nuo pigmenttiläiskätkin lisääntyy, höh--- kaikenlaista saa kestää, kunhan ei tulis naamaan.

Nyt jatkamaan ommii hommii, nähdään taas,..ja pärjäile!

• Ruuneperi kirjoitti:

Huomenta minultakin. Kurjaa, että tuo oma aurinkommekin aiheuttaa ongelmia. UV-säteily on ihmisten toimien myötä voimistunut.

Vielä tästä kelvottomuudestani, haukkumisistani ym.

Olet sellainen palstalainen, joka saa ainakin minun sympatiani puolellesi. Teet ihmisläheistä, raskasta ja arvokasta työtä.

Olen itselleni antanut lupauksen/määräyksen kohdella rituliinia hyvin.

Kai te kaik ny osaatte lukia jotta Ruuneperi on palauttanu minulle ihimisarvon,jotta rituliinikin on ihiminen vaikka istuu talvet avannolla.
        Yritin tota mitälieneekään murretta viännellä,mutta eihän se suju.
        Minulta ei suju pakkoruotsi eikä pakottaminen tiettyihin raameihin.
        Olen maalaismöllikkä,kaiketi ne hyasintinmukuloiden syönnistä saadut jälkioireet vaativat tietyn ajan poistuakseen luonnonkiertokulkuun joten kiitos ymmärryksestä Ruuneperi,että kohtelet minua silkkihansikkain ama

• texsanell kirjoitti:

Moin ama!
        Tuli mieleeni Kesäheinän näkymiä :D--- oli joillakin sama ongelma kuin sinullakin.
        Saunassa naapuri jutellessamme sanoi ratkaisseensa sen lierihatulla :D Aattele miten elegantteja nekin voi olla:D
        No, pitkiä hihoja joutui myös käyttämään, mutta tavallaan ohuet kankaat viilentääkin kun ei aurinko iholle suoraan paista.

Oon kerran nauranut Ameriikan vieraalleni, jolla heinäpellolla oli pitkät kalsaritkin vielä :D päällishokien alla.

Sano: tää mitään Californian hellettä vastaavaa vielä:D Olki se on hyvä ja hengittävä materiaali, tarpeeksi levänä suojaa toki.
        Eikä sentään lennätä tuulella kuin Maija Poppasta, vaan kumma kun iän myötä nuo pigmenttiläiskätkin lisääntyy, höh--- kaikenlaista saa kestää, kunhan ei tulis naamaan.

Nyt jatkamaan ommii hommii, nähdään taas,..ja pärjäile!

Aurinko alkoi räkittämään,joten pakonsanelemana voin viipyillä täällä virtuaalimaailmassa,jossa aina ystäviä.Kiitos sinulle texsanell oivasta lierihattuteoriasta,sen jo otin käyttööni viimekesänä.Mitä ladylike muotiin tulee niin olen siitä kaukana,kun verkoille menemme anivarhain aamulla.
        Elän sovussa mieheni ja luojani kanssa ja se jos mikään on niitä elämää kantavia voimia.
        Olen ollut turhan kriittinen mielipiteissäni,mutta lapsuuden traumat ja muut elämänkarikot huomioon ottaen pyydän raadilta lieventävää tuomiota

Kai te kaik ny osaatte lukia jotta Ruuneperi on palauttanu minulle ihimisarvon,jotta rituliinikin on ihiminen vaikka istuu talvet avannolla.
        Yritin tota mitälieneekään murretta viännellä,mutta eihän se suju.
        Minulta ei suju pakkoruotsi eikä pakottaminen tiettyihin raameihin.
        Olen maalaismöllikkä,kaiketi ne hyasintinmukuloiden syönnistä saadut jälkioireet vaativat tietyn ajan poistuakseen luonnonkiertokulkuun joten kiitos ymmärryksestä Ruuneperi,että kohtelet minua silkkihansikkain ama

Ei minulla ole mitään silkkihansikkaita kädessäni koskaan. Kohtelen ikäänkuin tarpeeen mukaan.

Kovin sanoin kohtelen niitä suurin luuloin varustettuja, sellaisia joksi te minut, Ruuneperin, käsitätte.

P.S. En pysty kenenkään ihmisarvoa palauttaan jos asianomainen sen omien tekojensa takia menettänyt. Minähän se sellainen olen.

• *Kukkahame*

Jokainen meistä on rämpinyt karikot kosket ja kannokot, muutamat vain ei ole oppineet mitään, kun olemme selvinneet ehjin nahoin nyt nautitaan siitä mitä vielä on jäljellä.
      En missään minessä ala luettelemaan mitä minunkin polun varteen oli asetettu, elän ja olen istun kiireimmän ajan ja sitten voi taas hissukseen aloitella jotain.
      Tulin tuolta pikkuenkiltä, selkokielellä moottorimarssilta ja näin erään tutun joiransa kanssa tien vieressä, mitäs siitä jututtamaan ja aikaameni ja alkoi sade, vihdoin tämä koirantaluttaja sanoi että nyt on mentävä kun sataa kaatamalla.
      Eihän minulla ollut mitään hätää kun istuin autossa :-DD vasta kotona tajusin sortseissa olleen ihmisen tuskan kylmässä sateessa.
      Näitä arkisia ajattelemattomuuksia on aina jonkun verran suoritettava.

• *Kukkahame*

Vasta kun painoin 'lähetä' tokkeliä huomasin jättäneeni tarkistamatta virheet, nooooh väriä vaati kirjoituskin!

• *Kukkahame* kirjoitti:

Vasta kun painoin 'lähetä' tokkeliä huomasin jättäneeni tarkistamatta virheet, nooooh väriä vaati kirjoituskin!

Unohtelusta puheenollen alan samaistua hoidokkiini hyvää vauhtia sanonkin usein,kun en muista,seura tehnyt taas kaltaisekseen ja taas menee muistamattomuus ukon piikkiin.
        Vielä voi nauraa tälle mikä maa ja mikä valuutta ja mikä olikaan se sairaus,mutta tauti etenee ja ikää tulee meille kaikille,joten kyllä hymy hyytyy vielä.
        Kaiketi kerroinkin,kun Terijoensalava sai vettä 7h uppopumppu nosti järvestä sitä,onneksi vettä riitti ettei pumppu palanut.
        Kyllä näitä mokia sattuu muistavillekin,mikä ettei meille "pösilöille"

• ihan nätisti

sanon sinulle, että tuokin kirjoituksesi olisi ollut parempi ilman tuota "muutamat vain ei ole oppineet mitään".
      Siitä tulee helposti tapa, nimittäin että sijoittaa aina jonkin piikin "muuutamia" kohti. Eikä kaikkia tapojaan itse huomaa.

• *Kukkahame*

Onhan elämää muuallakin kuin täällä, miksi otat nokkiisi.

Ole hyvä vaan jos se osui!

Kun olen sivulla oppinut ei sitä niin vaan unohda, miksi pitäiskään

• Onhan se hienointa ihmisissä, että he haluavat jakaa omasta hyvästä olostaan kanssaeläjilleen, niillekin, joilla 'nyppii' väliin heikommin.
      Ollaan kuiten useimmat meistä viimeisellä kvartaalilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      90
      1999
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      14
      1691
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      97
      1643
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      93
      1326
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1146
    6. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      173
      1073
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      906
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      880
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      53
      855
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      123
      848
    Aihe