Näyttää pahasti siltä, että hyvät vaellustavat ovat muisto vain. Tein pari viikon reissua pohjoisessa ja voi, voi. Roskaaminen näyttää pahenevan koko ajan, tuhka-astiatkin tungetaan täyteen törkyä. Kukaan ei näytä siivoavan jälkiään tuvilla, puhumattakaan siitä että tehtäisiin syttöpuut seuraavalle tulijalle. Tupia pyritään "valtaamaan" pienille 3-4 hengen porukoille. Tähän näyttävät valitettavasti syyllistyvän erityisesti keskieuroopasta saapuneet vieraat. Ja vielä nuo koiran kanssa vaeltavat, joilla ei näytä koira pysyvän kurissa sitteen millään... Suuntaankin poluttomille kairoille.
Vaellustavat menossa rappiolle ??
2
303
Vastaukset
- vallussusi
Joo kyllä se kannattaa vaeltaa jossain ihan muissa kuin merkityissä paikoissa jos haluaa rauhassa vaeltaa. Ite on sellaseen törmännyt, että kaikenlaista tavaraa leivitellään autiotupaan kuin omalle kesämökille saavuttaisi ja kuitenkin se tila tuvilla on rajallinen.
- Takia Takiaisia!?
Huomattu asia on jo useita vuosia sitten. Kaikissa euromaissa ei ole polut ja majoitukset ilmaisia. Ehkä ei pitäisi olla euroaikaan nyt täälläkään. Mutta taitaa kyllä tietty suht.nuori extremeporukka olla joka suomestakin tulee ja roskaa. Pitäisi vaan pyrkiä olemaan 'yleistämättä' eli räksyttää vain niille joille se on syytä. Joo, olen ehkä vähän alkanut puoltaa näidenkin ongelmien takia näitä reittimaksuja, vaikka joskus vielä kovasti kauhistutti kun joku niitä ehdotteli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913