Ikäeroa semmoset 15-vuotta.Voiko tämä onnistua?Olen palavasti ihastunut,ehkä jopa rakastunut!
Pelottaa ihan pirusti että sydämmeni särkyy.En halunnut tässä käyvän näin.Meillä oli aluksi pelkkä seksi suhde.Vannoin itselleni joka kerta että tämä on viimeinen kerta kun menen tapaamaan häntä.En vaan pystynyt lopettaa,seksi oli liian hyvää.
Pian jo huomasinkin että mulla oli tullut tunteet peliin.Mies on sanonut myös pitäväni minusta.Nykyään vietämme aikaa muullakin tavalla,kuin vain seksin merkeissä.
Mies on jopa vihjaillut jotain seurustelusta.
Miten tässä nyt oikein käy? Olis varmaan pitänyt lopettaa tää vielä silloin kun se oli mahdollista...nyt on jo liian myähäistä.Tunteet on ottanut liian suuren vallan!
Olen sitten mennyt ja ihastunut vanhempaan mieheen!
7
1083
Vastaukset
- 26343463146
Ei tos nyt mitää noloa oo ja jos se jotain ihmisiä häirihtee ympärillä, ni antaa häiritä.
15 vuotta ikäeroa ei todellakaan ole este! - 16+16
Joo mä en kanssa ihan sisäistänyt, että mikä se ongelman ydin on... Ikäero ei ole ongelma, jos ei siitä tee ongelmaa ja jos molemmat on aikuisia, itsenäisiä ihmisiä. t. nimimerkki 30 v vanhemman kanssa liitossa
- Woohaa
Mistä näitä. Vanhempiin haksahtaneita oikein tulee..
No ongelman ydin on omassa ajatusmaailmassasi. Sinä se tämän ikäeron nostat podiumille.
Itse ihastunut saman verran vanhempaan mieheen, mutta en koskaan ajattele ikää. Hän on joissakin asioissa ihan poikanen ja lapsellinen, ihana ja söpö. Tunnutaan samanlaisilta henkisesti ja samanikäisiltä. Ikä ei ole ongelma, jos se ei ole ongelma, jos se on ongelma, kyse on sisäisestä ongelmasta tai ihmisten sopimattomuudesta kumppanuuteen toistensa kanssa (epäsopiva pariskunta).
Jos rakastat, niin rakastat, that's it. - Ei haittaa
Onhan tällä ikäerolla perustettu paljon perheitäkin, joten ei se sikäli ole ihmeellistä. Kun molemmat ovat sinkkuja, niin ei ole sitäkään ongelmaa, että yleensä tämä vanhempi on naimisissa ja on jo lapsia.
Itselläni on paljon vaikeampi ongelma, koska ikäeroa on tuon verran ja sen lisäksi vielä toinen on naimisissa ja hänellä on lapsia. Lisäksi ollaan samalla työpaikalla, jossa ei haluaisi hirveästi menettää kasvojaan, kun joutuu näkemään toisen säännöllisesti. - ****
Nämä ikäerot näkyy sitte vanhempana vasta,että tiedoksi...
- muistakin se
Tyhjäpäinen halpa hutsu olet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001