voisi laittaa yksinäisyydestä kertovia biisejä tänne, niin sitten olisi teeman mukaista musiikkia ja tuon yhden ei tarvitsisi repeillä ettei kuulu palstan aiheeseen. Tästä se lähtee vielä kerran Tommmiiiii.
http://www.youtube.com/watch?v=ZotxfQR3CvY
että
23
182
Vastaukset
http://www.youtube.com/watch?v=AhVBOMbc4NI
Fiilistelyä... Omistan kappaleen tuolle yhdelle.- Okei.
Tämä on yksi suosikeistani: http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0 Itken tätä kuunnellessa itseni joka yö uneen...
- Vesa-Matti
osaa ja taitaa kertoa vaikka aidanseipäästä niin romanttisesti ja kauniisti, että se on lähes hypnoottista tälläisen yksinkertaisen yksinäisen ihmsen sydämelle.
http://www.youtube.com/watch?v=JLBanviNN9o - justacreep
Black Sabbathin Solitude on yksi parhaita tähän kategoriaan ja sanoitukset kuvaa varmasti aika monen yksinäisen tuntemuksia:
http://www.youtube.com/watch?v=RuqVogBiYSU
Tosin en nykyään juuri kuuntele näitä märehtimisbiisejä, vaan jotain piristävämpää. - Invisible boy
Deep Purple - When a Blind Man Cries
http://www.youtube.com/watch?v=u7ByNo3Do9U
Black Widow - Lonely Man
http://www.youtube.com/watch?v=TJ0-pRtyEwI - Lisää
I'm with you:
http://www.youtube.com/watch?v=dGR65RWwzg8 - ilman sua
pakko jatkaa
http://www.youtube.com/watch?v=sNldKz2ph-o&feature=related Kertokaa minulle, en ymmärrä:
Jos yksinäisyys on teille surullinen, ahdistava ja epämiellyttävä asia niin miksi ihmeessä piehtaroitte siinä kuuntelemalla musiikkia joka saa "itkemään itsensä uneen"?!
Minusta vaikuttaa siltä, että haluatte tieten tahtoen ylläpitää yksinäisyyttänne.
Miksi? Luulisi, että ihminen pyrkii koko ajan kohentamaan mielialaansa ja tekemään sen mukaisia valintoja.
Seuraavan kerran, kun laitat nyyhkymusiikkia soimaan niin kysypä itseltäsi ihan vilpittömästi että miksi teet niin. Onko se vaan niin kivaa käpertyä pöyhimään ikiomaa napanöyhtäänsä ja kuvitella olevansa maailman keskipiste?- ...
"Jos yksinäisyys on teille surullinen, ahdistava ja epämiellyttävä asia niin miksi ihmeessä piehtaroitte siinä kuuntelemalla musiikkia joka saa "itkemään itsensä uneen"?!"
Joo varmasti itken itseni uneen Rick Rollia kuunnellessa... hei haloo?
"Minusta vaikuttaa siltä, että haluatte tieten tahtoen ylläpitää yksinäisyyttänne."
Et tiedä mitään.
"Miksi? Luulisi, että ihminen pyrkii koko ajan kohentamaan mielialaansa ja tekemään sen mukaisia valintoja."
Jaa-a. Kyllä kaikenlainen musiikki voi tuottaa mielihyvää.
"Seuraavan kerran, kun laitat nyyhkymusiikkia soimaan niin kysypä itseltäsi ihan vilpittömästi että miksi teet niin. Onko se vaan niin kivaa käpertyä pöyhimään ikiomaa napanöyhtäänsä ja kuvitella olevansa maailman keskipiste?"
Olet todellakin idiootti. Kuuntelen musiikkia mikä vastaa mielialaani. - onpas pinnallista!
No on kyllä aika kapea katsanto taiteeseen, jos kaiken pitää olla kivaa ja hilpeää! Miksi tehdään haikeaa musiikkia, miksi surullisia elokuvia? Ei niitä tehtäisi, jos moni ihminen ei haluaisi niitä kuunnella/katsella. Ei se tarkoita, että pitäisi tuntea täsmälleen samaa kuin kuin mitä ko. taidekipale edustaa.
Yritähän kuunnella muutakin musiikkia kuin Alatalon Känkkäränkkää ja katsoa jokin muukin filmi kuin Rölli niin ehkä asia avautuu sinullekin. - tässä esimerkki
onpas pinnallista! kirjoitti:
No on kyllä aika kapea katsanto taiteeseen, jos kaiken pitää olla kivaa ja hilpeää! Miksi tehdään haikeaa musiikkia, miksi surullisia elokuvia? Ei niitä tehtäisi, jos moni ihminen ei haluaisi niitä kuunnella/katsella. Ei se tarkoita, että pitäisi tuntea täsmälleen samaa kuin kuin mitä ko. taidekipale edustaa.
Yritähän kuunnella muutakin musiikkia kuin Alatalon Känkkäränkkää ja katsoa jokin muukin filmi kuin Rölli niin ehkä asia avautuu sinullekin.yksinäisen ihmisen ideologiasta, ei hemmetti! Testaaja!!
http://www.youtube.com/watch?v=pvTJocO_qBg&feature=fvsr - Invisible boy
Se on, katsos, vähän niin, että sen musiikin valitsee olotilansa mukaan. Jos vaikka on yksin, eikä ketään kenelle puhua, niin joku kappale, joka kiteyttää ääneen juuri sen fiiliksen ja sen miltä tuntuu, voi helpottaa, kun joku on ikäänkuin samalla aallonpituudella, että joku tietää, miltä sinusta tuntuu.
Ja muutenkin, ei kovin moni varmaankaan jaksaisi luukuttaa jotain hilpeää party-rokkia, jos ikävöi juuri kuollutta läheistään. Tai joku runttaava thrash metal kipale saattaa kuulostaa liian rajulta, jos on väsynyt ja kaipaisi enemmänkin sulosointuja uniin saattajaksi. Thrash on taas omiaan silloin, kun on oikein energinen olo.
Itse kuuntelen menevää metallia, mutta koska sisälläni on paljon masentavaa tunnetta, niin aina silloin tällöin täytyy päästää tavallaan omia fiiliksiä sen musiikin kautta ulos. Samalla tavalla jotkut yrittävät poistaa pahaa oloaan muuttamalla tunteitaan kuvaksi maalaamalla, tai piirtämällä. Olet varmaan itsekin huomannut joskus, kuinka vaikeaa on olla iloinen ja yrittää miellyttää muita, vaikka itsestä tuntuisi juuri päinvastaiselta. Kaikki elämässä perustuu tunnelmaan. Jokainen hetki on tunnelmaa ja tunnetta. Kuuntelemasi musiikki usein heijastaa sitä ympärilläsi vellovaa tunnelmaa, on se sitten hilpeää, tai alakuloista. Eikä kukaan omia tunteitaan pysty säätelemään.
Ja tuo maailman keskipiste -juttu, minkä mainitsit, voisit sanoa sen yhtä hyvin jollekin rakastuneelle, joka haluaa kiehnätä oman kultansa kainalossa ja kuvitella olevansa murunsa maailman keskipiste. Jostain syystä kumminkin taidat ymmärtää tuollaisia ihmisiä enemmän, kuin niitä, jotka sitä ymmärrystä enemmän tarvitsisi. Haluat vain soittaa poskeasi, limasuuneiti, olen huomannut sen jo aiemmin. Sinun kaltaistesi takia se haikeus saattaa saada aggressiivisempia piirteitä ja lopulta voidaan olla tässä pisteessä:
http://www.youtube.com/watch?v=nbb8vmfjHJs
Tule toki pyyhkimään surkea saasta pois, pääsisin omista surkeista ajatuksistanikin ja sinä voit keskittyä hehkuttamaan hyväosaisten ja onnellisten hyvinvointia ja heidän oikeuttaan tuntea ja valittaa.
- mene sinä
virnuilemasta siitä hymyhuuli. Toisille musiikki tuo lohtua yksinäisyyteen. Hyvä sinun on naamavirneessä kuunnella iloista humppaa, kun sinulla on kaikki hyvin ja täällä käyt vain kiusaamassa ja virnuilemassa. Särjetty sydän kaipaa apeamielistä musiikkia vai oletko kuullut joskus jonkun yksinäisyydestä ilosesti humppaavan??
- Naurettavat klovnit!
Te vain haluatte rypeä itsesäälissä ja yksinäisyydessä! HALOOO!
Kuuntelette jotain herkkää ja surullista liplattelu musiikkia, kun haluatte oikein korostaa sitä teidän yksinäistä ja 'herkkää' olotilaa.
HAAAAAAAAAAAAALOOOOOOOOOOOOOOOOO!- kyllä tänne mahtuu
Mut sehän on tämän ketjun aihe. Toisiin ketjuihin voi laitella toisenlaista musaa.
- Naurettavat klovnit!
kyllä tänne mahtuu kirjoitti:
Mut sehän on tämän ketjun aihe. Toisiin ketjuihin voi laitella toisenlaista musaa.
Ei tänne mitään liplattelu-lässytyksiä kaivata. Musiikista voi mennä keskustelemaan musiikki-palstalle!
- ei täällä
Naurettavat klovnit! kirjoitti:
Ei tänne mitään liplattelu-lässytyksiä kaivata. Musiikista voi mennä keskustelemaan musiikki-palstalle!
musiikista ollakaan keskusteltu vaan miten yksinäisyyttä voi hoitaa myös yksinäisyydestä kertovalla musiikilla. Eikö sinun mielestäsi yksinäisyyttä voi hoitaa muuta kuin yhdellä tavalla täällä. Jokainen varmasti tietää, että vein koiran ulos, syötin kissan ja mukulan ja ukko on taas tiellä tietymättömillä ryyppäämässä ja minulla vitun yksinäinen olo. Miksi minun se tänne pitää kirjoittaa, jos kukaan ei sille asialle mitään voi.....tai en minä tiedä, ehkä tämä palsta pitää suomi24 sääntöjen mukaan olla ylläpidon juorupaikka, jossa saavat lukea ja urkkia toisten elämää ja laittaa sitten mehukkaammat jutut tarjottimella etusivunjutuksi, saavat keskustelijoita ja lukijoita ja kävijöitä tällekin tyhjänpyöritystä pyörittävälle toiminnalleen.
Olen sitä mieltä, että en ole mitään mieltä mistään. Tehkää mitä teitä huvittaa, poistakaa vaikka koko vitun suomi24 ei kukaan varmasti jää kaipaamaan. - Naurettavat klovnit!
ei täällä kirjoitti:
musiikista ollakaan keskusteltu vaan miten yksinäisyyttä voi hoitaa myös yksinäisyydestä kertovalla musiikilla. Eikö sinun mielestäsi yksinäisyyttä voi hoitaa muuta kuin yhdellä tavalla täällä. Jokainen varmasti tietää, että vein koiran ulos, syötin kissan ja mukulan ja ukko on taas tiellä tietymättömillä ryyppäämässä ja minulla vitun yksinäinen olo. Miksi minun se tänne pitää kirjoittaa, jos kukaan ei sille asialle mitään voi.....tai en minä tiedä, ehkä tämä palsta pitää suomi24 sääntöjen mukaan olla ylläpidon juorupaikka, jossa saavat lukea ja urkkia toisten elämää ja laittaa sitten mehukkaammat jutut tarjottimella etusivunjutuksi, saavat keskustelijoita ja lukijoita ja kävijöitä tällekin tyhjänpyöritystä pyörittävälle toiminnalleen.
Olen sitä mieltä, että en ole mitään mieltä mistään. Tehkää mitä teitä huvittaa, poistakaa vaikka koko vitun suomi24 ei kukaan varmasti jää kaipaamaan.Herrranpieksut kun olet vihainen ja kärttyinen ihminen! Miksi edes kirjoitat internettiin jos olet noin vihainen ja kärttyinen ihminen? Ei tuota huonoa oloaan saa muihin purkaa. Häpeäisit suoraan sanottuna. Ja että lapsesi on isäsi kanssa juomassa? Pitääköhän tässä laitella nettivihjeitä viranomaisille.
Löysin mielenkiintoisen jutun tältä samalta sivulta:
"Tämä palsta on tarkoitettu YKSINÄISILLE. Yksinäisyyden todellisessa merkityksessä. Ja yksinäisyys todellisessa merkityksessää on, yksinäisyyden pyhällä kolminaisuudella:
-1. Ei ole lainkaan kavereita tai ystäviä.
-2. Ei ole parisuhteessa.
-3. Ei ole perhettä / sukulaisia.
KAIKKI MUUT KETJUT, kirjoitetaan TOISILLE PALSTOILLE. Jos yksikään ylläolevista kriteereistä täyttyy, löytyy uusille ketjuille palstat muualta, toisin sanoen tänne ei ole kirjoittamista. Sen vuoksi ylläpitokin poistaa ylimääräisiä ketjuja.
Tänne kirjoittaa kaikenmaailman massateini liplattelijat ja seniorit kuinka: "Minä olen yksinäinen kun minä olen parisuhteessani tällaisessa tilanteessa että.." tai "Minä olen todella yksinäinen, toki minä seurustelen, on lapsia, minulla on jokunen kymmenen kaveria, kissa, koira ja todella suuri perhe, mutta.."
Tämä on YKSINÄISYYS palsta sen TODELLISESSA merkityksessä, eli YKSINÄISYYDESSÄ. "
Oletteko harkinneet että tulostaisitte tuollaisen tekstin ja laittaisitte jääkaapin oveen? - kyllä tänne mahtuu
Naurettavat klovnit! kirjoitti:
Herrranpieksut kun olet vihainen ja kärttyinen ihminen! Miksi edes kirjoitat internettiin jos olet noin vihainen ja kärttyinen ihminen? Ei tuota huonoa oloaan saa muihin purkaa. Häpeäisit suoraan sanottuna. Ja että lapsesi on isäsi kanssa juomassa? Pitääköhän tässä laitella nettivihjeitä viranomaisille.
Löysin mielenkiintoisen jutun tältä samalta sivulta:
"Tämä palsta on tarkoitettu YKSINÄISILLE. Yksinäisyyden todellisessa merkityksessä. Ja yksinäisyys todellisessa merkityksessää on, yksinäisyyden pyhällä kolminaisuudella:
-1. Ei ole lainkaan kavereita tai ystäviä.
-2. Ei ole parisuhteessa.
-3. Ei ole perhettä / sukulaisia.
KAIKKI MUUT KETJUT, kirjoitetaan TOISILLE PALSTOILLE. Jos yksikään ylläolevista kriteereistä täyttyy, löytyy uusille ketjuille palstat muualta, toisin sanoen tänne ei ole kirjoittamista. Sen vuoksi ylläpitokin poistaa ylimääräisiä ketjuja.
Tänne kirjoittaa kaikenmaailman massateini liplattelijat ja seniorit kuinka: "Minä olen yksinäinen kun minä olen parisuhteessani tällaisessa tilanteessa että.." tai "Minä olen todella yksinäinen, toki minä seurustelen, on lapsia, minulla on jokunen kymmenen kaveria, kissa, koira ja todella suuri perhe, mutta.."
Tämä on YKSINÄISYYS palsta sen TODELLISESSA merkityksessä, eli YKSINÄISYYDESSÄ. "
Oletteko harkinneet että tulostaisitte tuollaisen tekstin ja laittaisitte jääkaapin oveen?Sunko mielestä pitäisi vaan sellaista "ota itseäsi niskasta kiinni"-juttua olla yksinäisyyspalstalla?
Kai täällä saa olla melankoolinenkin? Ja kuka sen päättää onko joku yksinäinen? Jos esim. on sukulaisia ja mitään yhteyttä ei pidetä, kai silloin voi olla yksinäinen. - Naurettavat klovnit!
kyllä tänne mahtuu kirjoitti:
Sunko mielestä pitäisi vaan sellaista "ota itseäsi niskasta kiinni"-juttua olla yksinäisyyspalstalla?
Kai täällä saa olla melankoolinenkin? Ja kuka sen päättää onko joku yksinäinen? Jos esim. on sukulaisia ja mitään yhteyttä ei pidetä, kai silloin voi olla yksinäinen.Ei missään nimessä. Mutta tulisi olla vain yksinäisyys-juttuja.
Kyllä täällä sallitaan apaattisuus ja melankolisuus ja muut, se on jopa suotavaa. Sen että onko yksinäinen, päättää tuo yksinäisyyden kirjoittamaton sääntö. Jos sukulaiset ovat suljettu pois elämästä, niin se on sallittava kriteeri. Tarkoittaen että heidän kanssaan ei tapahdu minkäänlaista kanssakäymistä.
- ei mahdu
noin pitkä liirumlaarum mun jääkaapin oveen, kun mulla on niin pieni jääkaappi. Tuo sinun teesisi muistuttaisi minua liikaa Martti Lutusesta, että alkaisin itkemään joka kerta, kun näkisin sen naulattuna siinä jääkaapin ovessa roikkumassa.
- Naurettavat klovnit!
Tuo ei ollut minun teesini. Ja miksi sinä sen naulaisit? Käytä vaikka kaksipuolista teippiä tai sinitarraa.
- Miehen sydän
yksinäinen haavat syvät arpeutuen..
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=jQkFpESt-lA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493747
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603709Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522579Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211679Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261