Onko nyt oikea aika ostaa osakkeita vai loppukesästä tai syksystä?
Onko nyt oikea aika ostaa?
10
280
Vastaukset
- Vakuusvaje
Tuota minäkin olen miettinyt viimeiset 25 vuotta. Valitettavasti vastauksen saa aina vasta jälkeenpäin. Syksyllä tiedät oliko nyt hyvä hetki ostaa.
- Reino vaan
ei kannata suuri epävarmuus jatkuu ja kurssit sahaavat alaspäin, kun lienet sellainen joka ainakin 6 kk ajattelee,
ehkä kannattaa ostaa jos kuukautta lyhyempää kauppaa tekee, nyt alkaa myrsky. - olvi9
Riippuu mitä ostaa.
- rahaa rahaa
Näinä päivinä kannattaa odottaa parin kolmen päivän voimakasta laskua (n. 200 pistettä OMXH:SSA). Sen jälkeen sitten ostamaan jotain syklistä osaketta. Osakkeet on myytävä sitten heti kun on vähänkin voitolla. Välillä tietenkin v----taa kun tuli myytyä liian aikaisin. Pääasia kuitenkin, että myy voitolla. Seuraavana päivänä on todennäköisesti jo myöhäistä, kun moni muukin kotiuttaa vähäisiä voittojaan. Ainahan se pienikin voitto antaa lisämakkaraa leivän päälle.
- terveys hoi
"Osakkeet on myytävä sitten heti kun on vähänkin voitolla."
ootko laskenut montako % pitää saada enemmän että oikeasti edes 15 % vuositasolla saa puhdasta,
sillä kerran pari kukaudessa myynti on työlästä ja se usein myös tressaa perhettä ja monella häiriintyy ruoan syömisen hallinta.
- keijopersed
...ja maksat hirveästi välityspalkkioita...
- aikavähän
Ei kai 0,2% ole hirveästi. Esim. 10000 euron osakepompsin ostamisesta se on 20 euroa. Sitten tietenkin myymisestä sama 0,2%.
- Vakuusvaje
aikavähän kirjoitti:
Ei kai 0,2% ole hirveästi. Esim. 10000 euron osakepompsin ostamisesta se on 20 euroa. Sitten tietenkin myymisestä sama 0,2%.
Kun pyörittelet saman satsin 25 kertaa, olet maksanut tonnin verran palkkioita ja tehnyt ties kuinka monta tuntia töitä. Sinun pitää koko ajan olla 0,4 prosenttiyksikön verran markkinoita etevämpi, jotta pääset edes omillesi. Mahdollistahan se on, mutta jatkuva voitonteko vaatii aika rankasti työtä tulokseen nähden. Olen kokeillut enkä pidä tulosta vaivan arvoisena. Kivaa hupia kuitenkin harrastusmielessä silloin tällöin.
- 0,4
Vakuusvaje kirjoitti:
Kun pyörittelet saman satsin 25 kertaa, olet maksanut tonnin verran palkkioita ja tehnyt ties kuinka monta tuntia töitä. Sinun pitää koko ajan olla 0,4 prosenttiyksikön verran markkinoita etevämpi, jotta pääset edes omillesi. Mahdollistahan se on, mutta jatkuva voitonteko vaatii aika rankasti työtä tulokseen nähden. Olen kokeillut enkä pidä tulosta vaivan arvoisena. Kivaa hupia kuitenkin harrastusmielessä silloin tällöin.
noh kyllähän osakkeet nousee ja laskee päivässä helposti tuon 0,4%
- tilapäinen nousu.
Ei ole oikea aika ostaa, eilen 19.7-2012 oli yksi "oikea aika" myydä kun markkinavoimat saivat osan kansasta uskomasan nousuun ja saivat hieman nousua hintaan,
mutta
nousu oli aivan tilapäistä, viimeistään ensiviikolla ollaan alle 1.30 €
tuollaisetkin pikku piikit tuottavat aktiivisille ja paljon kauppa tekevälle jolle kulut ovat alle 0,2 % luokkaa, mutta ei matti meikäläiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265025L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694462TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242331Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3391911Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241796Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468