Katselin xenoneita moottoripyöriin ja kaikki näyttää olevan 35 wattisia ja intruderin vakio h4 on 55 wattinen. Pystyykö noita 35 wattisia xenoneita laittaa tähän vai pitääkö tilata autosarja jossa saa 2X55 wattista ja jos tuommosen 55 wattisen tilaisi niin voisiko toisen laittaa derbin xtreme (10vm) mopoon. ?
Intruder (04vm) 800 Xenonit !
3
213
Vastaukset
- Intruder 800
Eikö kukaan osaa auttaa ?
- Wanha toimii...
Xenonit antaa enemmän valoa kuin H4:t pienemmällä wattimäärällä. Kiinasta ovat tilailleet muutossarjoja. Jää toinen sitten varalle... Mutta kysymys kuuluukin, että miksi pitää vaihtaa varma ja toimiva H4:n epävarmaan valosysteemi jossa vikaantuvia muuntajia ym. hilppeitä?
http://www.intruderclubfinlandry.fi/ - Intruder 800
''tarvii'' valo tehoa lisää ja ihan kokeilu mielessä olen tilailemassa... Kiinalaisia en suosi, vaan tilailen ihan varmasti pelittävät cobrat mutta vastauksestasi päätellen pitäisi valita noi 55 wattiset, että 35 wattista ei voi saada pelittää toho vehkeeseen... Tiedän että normaalin h4:sen kanssa ei voi 35 wattista laittaa 55 wattisen tilalle mutta miten xenonin kanssa ku siinä on ne releet ja ballastit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k944174- 1403651
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah863415Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1251693
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140