Katselin xenoneita moottoripyöriin ja kaikki näyttää olevan 35 wattisia ja intruderin vakio h4 on 55 wattinen. Pystyykö noita 35 wattisia xenoneita laittaa tähän vai pitääkö tilata autosarja jossa saa 2X55 wattista ja jos tuommosen 55 wattisen tilaisi niin voisiko toisen laittaa derbin xtreme (10vm) mopoon. ?
Intruder (04vm) 800 Xenonit !
3
195
Vastaukset
- Intruder 800
Eikö kukaan osaa auttaa ?
- Wanha toimii...
Xenonit antaa enemmän valoa kuin H4:t pienemmällä wattimäärällä. Kiinasta ovat tilailleet muutossarjoja. Jää toinen sitten varalle... Mutta kysymys kuuluukin, että miksi pitää vaihtaa varma ja toimiva H4:n epävarmaan valosysteemi jossa vikaantuvia muuntajia ym. hilppeitä?
http://www.intruderclubfinlandry.fi/ - Intruder 800
''tarvii'' valo tehoa lisää ja ihan kokeilu mielessä olen tilailemassa... Kiinalaisia en suosi, vaan tilailen ihan varmasti pelittävät cobrat mutta vastauksestasi päätellen pitäisi valita noi 55 wattiset, että 35 wattista ei voi saada pelittää toho vehkeeseen... Tiedän että normaalin h4:sen kanssa ei voi 35 wattista laittaa 55 wattisen tilalle mutta miten xenonin kanssa ku siinä on ne releet ja ballastit :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804