Eli olen 14v. tyttö painan nyt 52,2kg ja pituuteni on 165tjn.
Onko tämä normaali paino?
Painoin noin kuukausi sitten 45,jtn.
Halusin muotoja, joten aloin syömään enemmän ja jätin vähemälle treenejä.
Olikohan fiksua?
Nyt mulla on tissit ja perse, MUTTA myös pömppis.
haluan sen pois, en kuitenkaan taas halua menettää muotojani.
Mitä voisin tehdä?
(tiedän tän olevan pinnalista, mutta olen taistellut kehoni kanssa niin kauan ja olen niin lähellä)
Anteeksi sekavuus.
Ongelma? (jos laihdutan muodot lähtee!!)
6
97
Vastaukset
- luld
se pieni pömppis on vaa plussaa
- pööööööö.
Kyl se parasta ennen päiväys meni jo aikoja sitten, ei kelpaa enää kellekään kaveriks.
- luonneratkasee!!!!!!!!!!
oikeesti. -.- sinäkö sitten oletat että ulkonäkö ratkasee? Ei sil ulkonäöl välii, luonne se siinä ratkasee!
- eräss
älä ala enää laihduttaa takaisin, kaikilla on pömppis, joillaikin isompi ja toisilla pienempi, riippuu vartalotyypistä. Toi sun paino suhteutettuna pituuteen on sun ihanne paino, eli oot oikein hyvä/ täydellinen!!
ja todellakin luonne ratkaisee, siispä ei isoa painetta ulkonäöstä, usko pois oot oikein hyvä, varmasti kauniskin :) - poika9*
Ei pikku pömppis mitää haittaa, kuha ei oo mikää iha hirvee läski :) Ja ei se ulkonäkö nyt nii tärkee oo, plussaa tietty muodoistas ;)varmasti kelpaat kalpaisit ainaki mulla ja paino on iha sopiva.. Tuu mesee juttelee lisää jos vähänkää kiinnostaa niin liitä mut [email protected] ni jos juttelisit ni ois tosi kiva. Kiitos (:
- asdfghkloyr
Laihduta 3kg. Kompromissi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2344002Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770