Mopon Teoriakoe Vaikea?

TarviiApua

Mulla on torstaina (28.06) mopokortin teoriakoe ja pelkään etten pääse siitä läpi ekalla. oks se oikeesti nii vaikee ku jokkut sanoo vai pääseekö siitä helposti läpi?

103

31401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tj54

      Jotkut pääsee, jotkut ei. Itse en päässyt ekalla kerralla läpi, koska oli todella epäselviä kuvia, jotka pysty ymmärtään kahdella eri tavalla ja siihen lisättynä vielä hirveä jännitys. Seuraavaan kokeeseen menin yhtään harjoittelematta ja oli 5 virhettä vähemmän, vain sen takia koska oli selvemmät kuvat.

      Varaudu siihen että voi hyvinkin kusasta. Jos kusasee, niin sitten kusasee.

    • Vieläkin vittuuntunu

      Ei sillä ole mitään väliä meneekö se ekalla vai tokalla. Paitsi että ittellä kaveri vittuiliko se pääsi ekalla ja ite tokalla :S

    • ...

      Jos liikenne säännöt osaa ja ei tule epäselviä kuvia niin pitäisi olla suhteellisen helppo koe

    • suzuki pv
      • Anonyymi

        Sivua ei löydy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivua ei löydy

        aijaa vittu se laitto sen yheksä vuotta sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivua ei löydy

        😂😂


    • Jeppp...

      Eli mulla on teoriakoe pe 29.6. Ainaki kun oon harjoitellu netissä jossain harjotuspaikassa niin useimmiten pääsee läpi, mutta välillä tulee niin epäselviä kysymyksiä, kuten "saanko ajaa suoraan?" ja edessä punanen valo. Laitoin ei. Vastaus: "saa ajaa, kun valo on vihreä". Just tommoset kysymykset pelottaa, mutta onne kaikille suorittajille!

    • ööösdsd

      Voiko tollasia muka olla? o_O

    • Jepppp...

      Tänään oli teoriakoe, ja läpi meni! Ei ollut ollenkaan vaikea, vaikka oli kolme virhettä kuvissa ja 1 monivalinnois. Kannattaa harjotella paljon netissä harjotusohelmissa, kysymykset ovat samantapaisia. Onnea!

    • TarviiApua

      Jes! pääsin teoriakokeen läpi tuli 2 virhettä kuvissa ja 0 monivalinnoissa:D

    • EITARVIAPUA

      vaihda nimimerkki sitten :d

    • Helppo 343

      Itellä meni läpi ekalla, mutta harjottelussa itsekkin huomasin että kun se kysyy '' Saanko ajaa suoraan '' Se tarkoittaa sillä tiemerkintöjä ja liikkennemerkkejä. Siinä kannattaa unohtaa kokonaan valot! :D Netissä pienellä harjoittelulla pääsee kyllä ekalla!

    • Älä jännitä

      Jos on SELVÄT kuvat ja osaat liikennesäännöt kyllä koe pitäisi mennä läpi, äläkä jännitä kauheasti ja jos kusaset ei se maailmaa kaada (:! (Itse kusasin ajokokeen koska en osannu hidasajoo)

    • vitun epäselvää..

      Ite menin tänään ja 1 virhe sanallisis ja 6 kuvissa.. ajokaista.comis harjottelin, siel on selvii kuvia ja 0 virhettä kummassakin neljä kertaa peräkkäin. Tuonne, kun meni ni aluks tuntu helpolta, lopussa kuvat oli ihan ihmeellisiä. Mut josko pääsis toisel kerral läpi..

      • Anonyymi

        Okbet


    • gfnmmkb

      Opetelkaa nämä niin menee 99% varmasti ekalla läpi:

      -Oikealta tulevaa väistettävä.
      -Jos sulla on kärkikolmio niin väistä muita.
      -Stop merkki - kaikkia väistettävä pakollinen pysähtyminen.
      -Vasemmalle kääntyessä on väistettävä suoraan ajavia.
      -Mopolla ajetaan tien oikeassa reunassa tai pientareella.
      -Väistä jalankulkioita ym.
      -Opettele liikennemerkit hyvin.
      -Kertaa netissä pari kertaa.
      -Älä panikoi kokeessa.

      Ite sain kortin jo 2011 keväällä, oli kyllä helppo ekalla läpi. 3 väärin kuvallisissa ja 0 sanallisissa. Kun muistaa perus liikennesäännöt, liikennemerkit ja mopoiluun liittyvät asiat niin koe on helppo nakki.

    • mopedikoulu

      Me ollaan mopo kursseilla tehty netissä nuita harjoituksia ja oli aika kompia pari kysymystä kuvissa.Esim. Saan ajaa suoraan ja oli punaiset valot ja kaikki oppilaat sanoi, että väärin ja oikea vastaus oli että oikein koska valot oli vain sillä hetkellä punaiset eikä ole joka kerralla :D

    • Erkkisenerkki

      Ekan kerran kun tein teoriakoetta olin tosi jännittyny, liian ylimielinen ja liian hermostunut, vastasin ilmiselviin tehtäviin väärin ja sain 1 sanallisista ja 5 kuvista, no tokalla kerralla olin tilannut tunnukset indriving.comissa ja menin nöyränä ja rauhallisena sinne kokeeseen en laittanu niitä kuulokkeita korviin vaa chillailin ja laitoin ne tehtävät vaan vaistomaisesti ja tarkasti lukemalla niin tuli 1 teorioista ja 2 kuvallisista väärin, kannattaa tehä samoin jos haluu päästä läpi ekalla.

    • jaajaa123123

      En muista miten se koe meni tarkalleen mutta ekalla läpi joka tapauksessa.. Automatkalla luin jotain vihkosta läpi ja se riitti joten ei taida olla kovin vaikea koe. Nyt viisaampana lukisin kunnolla jopa mopokortin teoriakokeeseen koska eihän sinne paikanpäälle nyt jaksa kahta kertaa perhana vaivautua.

    • 16+7

      Paljon maksaa toinen yrittäminen? Ihan mielenkiinnosta kysyn, jos vaikka kun oma on niin epähuomiossa vastaan väärin. Nyt on jo 50 euroa...

    • ei läpi ekalla

      Kävin tänään yrittämässä, kaikki harjoitukset netissä meni hyvin, mutta kun oli oikea teoriakoe siinä kysyttiin kolme kertaa samaa kuvaa. Kirjallisessa 9/10, kuvissa 9/15. Kuinka paljon maksaa uusinta?

    • gbhvjhg

      500€ ja sulta revitään hiukset päästä

    • Maksaa...

      28€ uusinta

    • uhygfds

      on helppo koe jos osaa perusliikenne säännöt ja käyttää maalaisjärkeä eikä jännitä

      • UUSINTAAN

        mä jännitin hirveesti ja mulla ei oo tollasta maalais järkeä nii meni uusintaa sanalliset : 4 virhettä ja kuvalliset : 0 virhettä... ja harjottelin tosi kovasti elikkä ei siis kannata jännittää ajattelee vaan että hyvin sen menee :)


    • olg

      tietääkö joku että jos opetusluvalla suorittaa mopokortin niin tarviiko sillon käyä tekemässä ajokoetta tai käsittelykoetta?

    • kyllä

      Täytyy käydä tekemässä

    • ekan kusin:D

      joo ei se menny ekalla läpi. Sanallisista löyty 2 virhettä ja kuvista peräti 6. Huomenna uus yritys ja voi persus jossei mee läpi, ei jaksais enää ressata. Toivotaan sitä parasta. Oon sen verran kova ressaaja että siinä taitaa olla mun ongelma:D Niija ajokoe vielä eessä. Kertokaa kokemuksia, menikö helpolla läpi?

    • ekan kusin:D

      Mutta tokaa en! läpi meni ja MIKÄ HELPOTUS:) 0 sanallisista väärin ja 3 kuvista, että nipinnapin. temppii kaikille kokeen tekijöille!

    • HelppoaOn123

      Itse pääsin ekalla läpi, 0 virhettä. Monet ei kyllä usko .. Mutta ihan helppo se on harjottelet vaan tosi paljon netissä.

    • ei ekalla, ei toisel

      Ite pääsin tänään kolmannella läpi sanallisissa 0 virhettä kuvallisis 3 virhettä. Ei oo mun mielestä kovinkaan helppo. Riippuu saatko selkeet kuvat.

      • asdg

        itellä on enny 3 kertaa perseellee ja aina yhest pisteest


    • jooh2

      Mä pääsin syksyl ekalla läpi, molemmissa 3 väärin :D Jotkut kuvat on tosi selkeitä ja joistain ei taas saa mitään selvää

    • zsdrh<srh

      Jos tekee vitusti niitä harjotustehtävii niin kyl varmana pääsee läpi. Mul oli sanallisis 0 ja kuvissa 1 väärin.

    • Apuakiitos1

      Joo elikkäs ihan vaan sitö et mulla on 2 päivän päästä se koe ja en oo lukenu ku 2 kertaa,niin voisko joku nopee kertoo jotain vinkkejä pika harjotteluun??

    • jooh2

      Luet vaan. En itsekkään lukenut paljoakaan, katselin kirjan takaosasta vain liikennemerkkejä ja harjoittelin netissä, en muuta.

    • Apuakiitos12

      Se täs onki,ei mul oo mitää kirjaa, vaan nettitunnukset..

      • jooh2

        :O Miksi sinulla ei ole kirjaa?


    • heimoiterve1

      kuinka monta saa olla väärin kuvallisiisa ja sanallisissa tehtävissä?

      • jooh2

        3 molemmissa.


      • LakiOnMuuttunut
        jooh2 kirjoitti:

        3 molemmissa.

        Mitä vittua mulla on 3/10 ja 2/15 maksimi virhemäärät siks en päässyt ekalla läpi vaik sain 20/25 pisteitä noh uusi yritys maanantaina Jännittää :DDD


    • Tuntematon 34590

      Mitä teoriakokeessa kysytään, Onko ne vaikeita?
      Pitääkö siinä kirjoittaa paljon? Pitääkö pitää joku esitelmä liikennesäännöistä?

    • ?+++++

      Tuntematon 34590 mitä sä selität?

    • hulluliikenteeseen

      Mulla on huomenna teoriakoe, ja jännittää tosipaljon ... Oon kyllä harjotellu paljon netissä mut nyt toivotaa vaan parasta. Onks siinä samoja kysymyksiä ku niissä nettitehtävissä?

      • Nimetön""

        Aika pitkälti ;)


    • heleppohanse

      Ei se ole vaikea eikä sitä tarvitse jännittää. Itse olin kuunnellut teoriatunneilla kohtuu tarkasti ja harjoitellut kokeeseen tietokoneella ehkä yhteensä tunnin. Ekalla meni ja vain yksi virhe.

    • Riejumrt70

      Teoriä koe on helppo käsittelykoe vielä helpompi. Onko muut muuten ollu käsittelykokeessa viritetyllä mopolla mä kun olin ostanu mopon käytettynä ni sitä oli edellinen omistaja jo virittäny mut ei siin mitää opetusluvat vaan kehiin ja homma selvä

    • ylex työläinen

      itte meen 28.1.2014 teoriakokeeseen lohjalle ja toivon et tää aplikaatio vois auttaa muitakin eli jos sulla on älypuhelin niin google playsta lataat hakusanalla "mopon teoriakoe" sit sielt tulee semmonen appi jossa on mopon kuva klikkaa sitä ja lataa se sovellus ite saan sillä 10 kaikista

    • tämä toimii
    • huhtikuusteoriakoe:/

      Tuo mihin ryhmään noi liikennemerkit kuuluu tuntuu vähän vaikealta, mutta itse liikennemerkit menee ihan ok. :/

    • katkera

      Minun tytär mopokoulussa :)) Kalliiksi on tullut kun 2 kertaa on veikannut eikä läpi ole mennyt. Nyt tuntuu ettei uskalla edes yrittää. Eikö opettajilla ole mitään vastuuta esim auttaa ja veikata vaikka yhdessä? Muutenkin opettaja on kohdellut huonosti tytärtäni ja mollannut toisille oppilaille häntä kertomalla että: " et vieläkään päässyt läpi kokeesta". Missä vaitiolovelvollisuus?

      • ......

        siis mitähän meinaat :D mitä järkeä opettajan olisi sun tytärtä auttaa kun tyttäresihän sillä mopolla ajaa.


      • ..3
        ...... kirjoitti:

        siis mitähän meinaat :D mitä järkeä opettajan olisi sun tytärtä auttaa kun tyttäresihän sillä mopolla ajaa.

        Sitä tarkoitan, jotta opettaja voisi neuvoa ja voisivat HARJOITELLA veikkausta yhdessä oppilaansa kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!! Tarviiko olla opettajalla koko ajan rahastuksen maku suussa!


      • tosiukko
        ..3 kirjoitti:

        Sitä tarkoitan, jotta opettaja voisi neuvoa ja voisivat HARJOITELLA veikkausta yhdessä oppilaansa kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!! Tarviiko olla opettajalla koko ajan rahastuksen maku suussa!

        Parempi vaan ettei tytär pääse liikenteeseen tappamaan itseään jos tietotaito on veikkaamisen tasolla!


      • Anonyymi
        ..3 kirjoitti:

        Sitä tarkoitan, jotta opettaja voisi neuvoa ja voisivat HARJOITELLA veikkausta yhdessä oppilaansa kanssa!!!!!!!!!!!!!!!!! Tarviiko olla opettajalla koko ajan rahastuksen maku suussa!

        Veikkausta nimenomaan :D


    • Help me

      Terve
      Voitteko kertoa jonkun linkki, mistä voi harjoitella teoriakoekeeseen

      • Siel on ilmast

        Omavitunautokoulu.com


    • vaikeaaa

      Kysytäänkö Teoriakokeessa liikennemerkkiryhmiä?

    • mömömö

      joo mua vituttaa aivan saatanasti. En päässy ykkösellä teoriakokeesta läpi kun oli hirvee jännitys ja meni kuvallisista 4väärin ja sanallisista 0. joten vitutuksen määrä on suuri

      • Timoooooo99

        Mul oli tänää teoriakoe. Sanallisist 2 virhettä ja kuvallisis peräti 5. Maanantain olis uusinta. Itteeni ei niin paljo vituttanu mut vanhempii vitutti :D


      • asdfghfd

        sama juttu mulla!


      • Suzuki ts

        MULLA ON TÄYSIN SAMA MOPO TÄÄLLÄ NOKIALLA!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • ItzJuhoo

      Itel oli eilen teoriakoe, läpi meni. Sanallisis meni väärin 1 ja kuvis 3 eli ei ois yhtään virhettä saanu enää olla kuvallisis :D

    • Paineetpois

      Oma oli eilen! Ja läpi meni. Tosin toinen yritys, ekalla oli 2 sanallisis ja 4 kuvallisis mut nyt tokal kerral ei ollu yhtää virhettä. Jos joku viel näit lukee ni vinkiks teille kel on koe eessä päin ni ku saatte sen kirjan, lukekaa sielt takaanta kysymyksii ja kerratkaa niistä. Teoriakokees on samanlaisii kysymyksii. Opetelkaa perussäännöt, eessä oli jollaa hyvä kommentti mitä ne on. Käykää ainakii kerran autokoulul harjottelemas tai sitte tietokoneella, ni näätte millanen se koe on. Menkää kokeesee rennost, älkää ottako turhii paineit ja pitäkää hyvä fiilis siel kokees. ( purkka voi auttaa ) onnee teille kokeesee!

    • mopoteoria

      Mul oli tänää ja pääsin läpi,:) 0 virhettä sanallisissa ja 2 virhettä kuvallisis, harjottelin kokeesen aik paljon netis ja jonku verran kirjast ja menin kokeeseen ottamatta turhii paineit ja vastasin kysymyksiin rauhassa, jännitti kyl aika paljon ennen koetta et pääsenkö läpi, mut hyvin kuitenki meni, tsemppii kokeisiin menijöille!

    • INNOISSAAN!

      Kävin täällä eilen lukemassa toisten kokemuksia, ite kävin tänään vetään läpi ekalla! :) Siis aivan samanlaisia kuin nettiharjoituksissa(ajokoulunsivustolla). meni kuvista MAX määrä väärin, textijutuista vaan1, ei se hirveen vaikee ollu! :D

    • es tane

      kaverilla oli opetus lupa ja se sai kaikki oikein teoriakokees nii sen ei tarvi käyä ajokokeita

    • Derbi Poika

      Ekalla meni läpi. Jänitti aika paljon, mutta kylläse siitä, kun muistaa keskittyä kunnolla. :) Ei kannata panikoida ajan takia on siinä aikaa miettiä. ;)

    • Betakuski

      Onks niiil kursseil samallaist ku esim koulus et istutaa "luokassa" ja kuunnellaa jotai tyyppii ja viimesel kerral onse koe?

    • vittuuntunukortinodottaj

      Vittu että vituttaaa toi teoriakoe kun ne kuvat on epäselviä

      • Voivittusaatana

        Niimpä! Mulla meni kuvissa 3 väärin ku en tiennyt oliko autolla vilkku päällä koska oli liian paska kuva ja sitte 2 muuta virhettä


    • harjoitelkaa-ahkerasti

      mul on tänään aamulla teoriakoe! saa nähä miten menee. oon harjoitellut netissä niin monta kertaa et ne kaikki on menny puhtaasti läpi. no oikkestaan ei sais mennä niin itsevarmasti mihinkään kokeeseen, koska sillon ne menee just päin persettä. tietyt liikenne merkit on mulle vähän haastavia et toivotttavasti selviän. Tsemmipiä kans niille jotka on menossa teoriakokeisiin:) mustakaa harjoitella ja paljon. eikä sillen et joo nyt tää meni 10 krt puhtaasti läpi kyllä mä pääsen siitä läpi. mä oon ainakin yli 28 päässy läpi ja 8 menny silleen et oo pääsy (harjottelu treenejä) eli oon harjoitellu näitä 36 krt!

      • Nollakakkonen

        Omg tosissas miten ahkera oot mä oon vetänyt tähän asti 23 harjotusta ja 1 oikeen kokeen kussut maanantaina uusiksi jännittää


    • Kuumotus22

      Huomenna itellä teoriakoe. Oon tehny 24kertaa teoriakoeharjotuksen ja menny 8kertaa koe läpi :/ Kuumottaa

      • Jutustelija1

        Varo ettei tule ylikuntoa, muussa tapauksessa osaat homman varmasti hoitaa heittämällä läpi.


    • ohhohhh

      maalaisjärki ja liikennesäännöt muistaa. niin menee läpi

    • Rekkakuski83v

      Ei mee läpi sun kokees. On vitun vaikee.

    • xsdddd

      helppoja ne on

      • Jutustelija1

        Helppoa kuin kusella käynti.


    • Aleksi9393

      EasyApps on näköjään lisännyt nettiin autokoulujenkäyttämän harjoitteluohjelman. Siinä olikin yllättäin kaikki luokat samaan hintaan.

    • Enosaamitään

      Mitä niissä sanallisissa sitten kysytään? Teoriat oon käyny, mut opettaja puhu et pitää vaa lukee koko kirja.. kirjassa ensinnäkin puhutaan 200 sivua jostain mopon myynnistä😴

      • Jutustelija1

        Se on se Kauppaoppilaitoksen kurssikirja se, mutta sille on kyllä käyttöä jos mogaat kortin hankinnan ja myyt mopedisi.


    • Mopokoe

      Vittu kun jännittää itellä huomenna teoriakoe

      • Jutustelija1

        Tsemppiä!


      • Rekkasika82v

        Ootte kehitys vammasii vesipäitä kaikki. teil mittää mopo korttii oo.


    • helppoooo

      ite pääsin kuudennel yrityksel läpi

    • 2004

      Täytän tammikuussa 15 ja mietin nyt jo näitä juttuja :)

    • Anonyymi

      Mul oli tänää tokalla pääsin! Ekalla kerralla oli 14 virhettä ( aijjai ) tokal sitte 2 virhettä. Ku jaksaa vaa pänttää nii kyl se onnistuu :)

      • Anonyymi

        Miten pänttäsit? Käytitkö joitain tietokonesivustoja vaiko kirjan kanssa? Vai olitko jopa autokoulussa.


    • Anonyymi

      itse läpäisin vasta kolmanella keralla. kaksi ekaa kertaa niin jännitti sikana mutta kolmanella nii otin vaan rennosti ja sain melkein täys pisteet.

    • Anonyymi

      Itsellä tänään oli tänään teoriakoe, jäi yhdestä kuvavirheestä kiinni..

      • Anonyymi

        Sama homma yhdestä kuvasta jäi kiinni... Ja yksi suositus, ei kannata ottaa teoriakoetta samalle päivälle kun on pitkä matematiikan koe


    • Anonyymi

      Perkele oon tehny 2 teoria koetta molemmat kussu vitun outoja kysymyksiä monivalintatehtävässä kun puoliakaan ei opeteta taikka kysytä harjoitus teoriassa
      Oli yhdest kii että olisin saanut läpi

      • Anonyymi

        Kyllä se on vaan siitä kiinni ettet oo harjotellut tarpeeksi niitä nettitehtäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on vaan siitä kiinni ettet oo harjotellut tarpeeksi niitä nettitehtäviä.

        pidä homo pääs kii, tuurista se on kiinni loppupeleissä eikä mistää liikennesääntöjen tuntemuksesta vaikka osaat 100% teoriaharjotukset nii koe on erillaine


    • Anonyymi

      Ite ny kussu kaks kertaa mitä pitäis tehä jännitää niin saatanasti ja saan helposti 99-100%

      • Anonyymi

        polta pilvee vähä enne koetta rauhottaakkses ittees


    • Anonyymi

      Itsellä alkaa olemaan netreenin teoriakoeharjottelussa samoja kuvia ja kysymyksiä muistaa melkein ulkoa;) 14.8. koe.

      • Anonyymi

        Läpihän se män👍


    • Anonyymi

      Itellä oli tänään teoriakoe ja voin sanoo että oli yllättävän epäselvä ja oli vaikea tulkita mitä kysymyksillä tarkoitettiin.

      • Anonyymi

        Menikö läpi?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe