Vesimies & Kauris, voiko toimia ?

_euphoria_

Oon siis kaurisnainen ja toivottomasti ihastunut yhteen söpöön miehenalkuun joka on siis veskari horoskoopiltaan.
Siispä kysyisinkin teiltä neuvoa miten minun tätä kummallista tuppisuuta tulisi lähestyä.. Hän on melko ujo ja hiljainen ja häneen on aika vaikeaa saada kontaktia. Eli suomeksi hänestä ei meinaa ottaa millään selvää :D Lisäksi haluaisin tietää miten tämä vesimies kauris kombo voisi toimia. Itse olen kauris neitsyessä eli tosi sosiaalinen ja iloinen tapaus.

Tiedän, oon epätoivoinen avautuessani tästä tänne mutta minkäs teet.
Toivoisin asiallisia vastauksia ja keskustelua aiheesta :)

4

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloinen kauris

Erilaisuus on rikkautta.Meillä toiminut jo 18v.Anna vesimiehellesi tilaa ja ole oma itsesi.

• kohtalotoveri

Kokemusta on - toimii! Etene rauhallisesti.

• KaurisNjaVesimiesM

Todellakin toimii..
      Vesimies on erilainen yksilö ajatuksineen jota kauriina ymmärrän hyvin.. Vesimies ymmärtää kauriin vapauden kaipuuta .. eikä tämä yksilö ainakaan ole tippaakaan mustasukkainen kauriista..
      Erittäin turvallinen ja ihana mies johon luotan 100 ja joka osaa tunteensa näyttää selvästi ujolle kauriille.... ja on hyvä itsetuntoinen.
      Hitaana ja epäröivänä kauriina meni todella kauon ennenkuin juttu eteni .. mutta sitten ku se alko niin siitä lähtien ollaan oltu tiiviistä ihan koko ajan.
      Molemminpuolinen vapaus ja luottamus pitää olla. Kunnioitus toista kohtaan ja kauriina heitän väliin hyvää läppää joka saa tosikkomaisen vesimiehenki välillä nauramaan makeasti.. Ihan huippu liitto :)

• Itse olen vesimiestyttö ja toista vuotta yhdessä kaurismiehen kanssa elellään omassa kodissa. Toimii kuin unelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      63
      4571
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      164
      3512
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      63
      2854
    4. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      149
      2811
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2674
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1913
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1801
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1646
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1630
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1342
    Aihe