Vesimies & Kauris, voiko toimia ?

_euphoria_

Oon siis kaurisnainen ja toivottomasti ihastunut yhteen söpöön miehenalkuun joka on siis veskari horoskoopiltaan.
Siispä kysyisinkin teiltä neuvoa miten minun tätä kummallista tuppisuuta tulisi lähestyä.. Hän on melko ujo ja hiljainen ja häneen on aika vaikeaa saada kontaktia. Eli suomeksi hänestä ei meinaa ottaa millään selvää :D Lisäksi haluaisin tietää miten tämä vesimies kauris kombo voisi toimia. Itse olen kauris neitsyessä eli tosi sosiaalinen ja iloinen tapaus.

Tiedän, oon epätoivoinen avautuessani tästä tänne mutta minkäs teet.
Toivoisin asiallisia vastauksia ja keskustelua aiheesta :)

4

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloinen kauris

Erilaisuus on rikkautta.Meillä toiminut jo 18v.Anna vesimiehellesi tilaa ja ole oma itsesi.

• kohtalotoveri

Kokemusta on - toimii! Etene rauhallisesti.

• KaurisNjaVesimiesM

Todellakin toimii..
      Vesimies on erilainen yksilö ajatuksineen jota kauriina ymmärrän hyvin.. Vesimies ymmärtää kauriin vapauden kaipuuta .. eikä tämä yksilö ainakaan ole tippaakaan mustasukkainen kauriista..
      Erittäin turvallinen ja ihana mies johon luotan 100 ja joka osaa tunteensa näyttää selvästi ujolle kauriille.... ja on hyvä itsetuntoinen.
      Hitaana ja epäröivänä kauriina meni todella kauon ennenkuin juttu eteni .. mutta sitten ku se alko niin siitä lähtien ollaan oltu tiiviistä ihan koko ajan.
      Molemminpuolinen vapaus ja luottamus pitää olla. Kunnioitus toista kohtaan ja kauriina heitän väliin hyvää läppää joka saa tosikkomaisen vesimiehenki välillä nauramaan makeasti.. Ihan huippu liitto :)

• Itse olen vesimiestyttö ja toista vuotta yhdessä kaurismiehen kanssa elellään omassa kodissa. Toimii kuin unelma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe