Vielä illalla se nojasi
ulkorakennuksen seinään
kuka sen vei
käytettynä ostettu
musta ja ruma
rakas silti mulle
uskollisesti se odotti
pitkän talven
kevätretkiä muistellen
metsäpolkuja menneiden kesien
nyt sen joku muu omistaa
rakkaan polkupyöräni
Kuka vei rakkaan...
14
114
Vastaukset
- Ich bin...
Kurjaa, jos rakkaasi toinen vei... Toivottavasti tuo kelmi osaa antaa rakkaallesi arvoisensa kohtelun ja hellää huolenpitoa..
- Liona
Sillä joka sen vei tai "lainasi" oli kai suurempi tarve vanhaan
mutta uskolliseen kulkuneuvooni.
Kiitos kommentistasi ich bin...!
miten nyt nautin
tuulen hyväilystä kasvoillani
kruunussani
ja kateista katseista
kun kiirehdin kotiin
taivaan itkiessä
kuin tuuli ...
kuka hyväilee nyt
kun sinäkään et ole vielä tullut ...
karmea pettymys on sinulle suotu
jos oli vielä kiire johonkin ...
ihmettelin alussa miten liona noin
mutta sitten loppu paljasti mistä kysymys ...
aivan mahtavan hyvin hyvä upea liona !!!- Liona
Tämä nyt oli vain realistinen kuvaus siitä millaista
elämä toisinaan on. Ehkäpä se löytyy jostain ojanreunasta. ja kuten
tuossa edellä jo mainitsin jollain toiselle siitä on ehkä
suurempi hyöty.
Kiitän taas kommentoinnistasi vastausrunolla!
- -harmajaneito-
Runo, jonka luomaan tunnelmaan lukija voi helposti samaistua! Itse asun maalla, joten ns. "hybridi" etuhaarukkajousituksella ja useilla, käyttämättömillä vaihteilla varustettu :) pyörä jää milloin minnekin, eikä sitä ole viety, vaikka tyttäreni, jonka kanssa sen jaamme, unohtaa lukitakin sen välillä. Saattaa olla moderniudessaan jopa hiukan arveluttava varkaus...
- Liona
Mukavaa jos joku pystyy samaistumaan tälläiseen arkiseen
juttuun. Voi olla arveluttava "varkaus" vai sanoisinko, "lainaus."
Kiitos kommentistasi harmajanneito! - -harmajaneito-
Liona kirjoitti:
Mukavaa jos joku pystyy samaistumaan tälläiseen arkiseen
juttuun. Voi olla arveluttava "varkaus" vai sanoisinko, "lainaus."
Kiitos kommentistasi harmajanneito!Heh. Jäin odottamaan vastaustasi, kun huomasin sinun niitä värkkäävän. Kirjoitin juuri itse tuonne runoihin yhden väläyksen aatoksistani. Harmajan majakka on oikein kaunis. MInä olen vain harmaja-neito :)
- ed
-harmajaneito- kirjoitti:
Heh. Jäin odottamaan vastaustasi, kun huomasin sinun niitä värkkäävän. Kirjoitin juuri itse tuonne runoihin yhden väläyksen aatoksistani. Harmajan majakka on oikein kaunis. MInä olen vain harmaja-neito :)
ja itse asiassa, sekoitin majakat. Ei se kaunis ollutkaan harmaja, vaan benkku.
- Liona
ed kirjoitti:
ja itse asiassa, sekoitin majakat. Ei se kaunis ollutkaan harmaja, vaan benkku.
Vaikkei tää mulle ollut tarkoitettukkaan, olis kiva tietää mikä on "benkku"
- -harmajaneito-
Liona kirjoitti:
Vaikkei tää mulle ollut tarkoitettukkaan, olis kiva tietää mikä on "benkku"
Bengtskärin majakka Hangon lähellä. Olen käynyt och det var vackert där ute! Jos olet nähnyt Raaseporin linnan rauniot, niin jotain samaa...
Polkupyörävarkaus ei ole koskaan kiva juttu mutta toivottavasti sinulle käy samoin kuin eräälle tuntemalleni henkilölle, jonka pyörä "vanha kirkkofillari" varastettiin ja se löytyikin yllättäen paikallisesta ojasta ja siihen oin kirjoitettu lappu: " PIDÄ PASKAS " ! ;D
...että toivossa on hyvä elää... ;)- Liona
Niin siinä varmaan käykin, en ole menettänyt toivoani.
Kiitti kommentoinnistasi!
- xxx
Oikein kiva kokonaisuus, pidin kovasti :)
- Liona
Hei xxx, kiva kun pidit. Yritin saada tähän kevyen sävyn
vaikka harmittikin kun totesin että joku oli vienyt rakkaan.. polkupyöräni.
Kiitos kommentistasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437