Tuleeko lista hyväksytyistä nettiin vai onko kirje ainoa millä valinnoista ilmoitetaan?
AMK tulokset julki?!
11
1622
Vastaukset
- niiiin
Riippuu koulusta.
- hätähousu91
Haaga-helia
- aishai
entä Turun AMK liiketalous?
- Opiskelija
Turun AMK:ssa ei laiteta nettiin. En opiskele samaa alaa, mutta uskoisin, että käytäntö sama koko ammattikorkeakoulussa.
- riippuu koulusta
Se miten tulokset ilmoitetaan, on kerrottu pääsykokeissa ja oppilaitoksen sivuilla.
- gilla---
Haaga-Helia yleensä laittaa listan valituista nettiin.
- hätähousu91
Tuleeko se nettiin heti 2.7? Voiko haaga helian opintotoimistoon laittaa sähköpostia jossa tuloksia kysyy, joissain kouluissa voi kuulemma tehdä näin?
- nänä
Voihan sieltä niitä tuloksia tiedustellakkin, mutta nopeammin näät tulokset tetistä 2.7. Varmaan kirjekkin ehtii kolahtaa postiluukusta, ennen kuin ne ehtivät tiedusteluihisi vastata
- hätähousu91
Sitä mä tiedustelinkin; tulevatko tulokset nettiin heti 2.7. Jos tulevat, sitten mitään tiedusteluja ei tarvitse tehdä.
- MH
Julkaisuluvan antaneiden valittujen nimet laitetaan nettiin. Muiden ei. Jos olet laittanut hakemuksessa kiellon valinnan tuloksen julkaisusta netissä, niin nimesi ei tule nettiin. Muussa tapauksessa tulee jos sinut hyväksytään koulutukseen. Ainakin TAMK laittaa nimet tuolloin 2.7. aamusta nettisivuilleen (yleensä ollut tuossa 8-9 maissa aamulla).
Hakutoimistot vastaavat hakua koskeviin kysymyksiin. - Enis10
Olen ymmärtänyt että sinulla on jotain osviittaa siitä ,että oletko pääsyt sisään tutkinto- oppilaaksi vai et ennen kuin avaat kirjenkuoren :O nimittäin sen kirjekuoren koosta pitääkö tämä paikkaansa, jos se on 4a kokonen niin se kuulemma tietää hyviä uutisia. Kämppiksenille en antanut vielä lupaa avata sitä, koska olen töissä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760