Horoskooppikirjoista olen lukenut millainen härkä on...
No entäpä luonnossa.. millaisia he ovat??? oletteko vakuuttuneet siitä että härät ovat itsepäisiä? :)
...mutta kuitenkin niin ihania ja helliä rakastajia... mmmmm....
Härän -luonne
30
7158
Vastaukset
- viivi
Tiedän muutaman härän, mutta he ovat melko erilaisia.
Toinen on mitä itsepäisin, toinen taas lepposa toisia ajatteleva.
Toinen härkä on melko selkäänpuukottaja tyyppiä ja tekee joskus todella ilkeästi toisia kohtaan, mutta siinähän se, ei ajattele kuin itseään.
En luota tähän pahishärkään yhtään, kuin toiseen joka on luottamuksen arvoinen.
Joskus ihan säälittää sen omapäinen meno, mutta kaippa se löytää sen mitä etsii elämältä. eli härkiä on moneen eri lähtöön.- härkätyttö
kiitos ettet yleistä meitä! jokaisen horoskooppimerkin edustajia on erilaisia!! on aika törkeää mennä väittämään tiettyyn aikaan syntyneistä että he ovat kaikki samanlaisia. se on melkein sama kuin sanoisi että kaikista orvoista tulee neroja tai että jos on blondi on automaattisesti tyhmä. no, ymmärsitte varmaan pointin.
- Minä
Itsepäisempiä et löydä. Kyllä se paikkansa pitää.
- härkätyttö
ootkos ihan varma???
- Kauriswoman
Itsepäisiä ja ilkeitä. Mutta varmaan mukaan mahtuu kivojakin härkämiehiä.
- härkätyttö
en nyt tajunnu että puhutko vaan miehistä, vai...??
- ..........
härät ei ajattele´´ muitakaan, kuin itteään. ei oo helliä eikä tod. rakastavaisia.
Rakastaa vaan itteään.
Härkäpojat/miehet voivat olla erimaata, mutta härkätytöt/naiset on sellasia pervoja..hehe!- härkä
mitä, minäkö muka itsepäinen ja pervo? no, totta saattaa olla, mutta ehkäpä se itsepäisyys ei aina ihan pahastakaan ole! Olen myös mustasukkainen, suorasanainen, itsekäskin ehkä, mutta myös huumorintajuinen, ajatteleva ihminen, joka puolustaa aina sitä heikompaa osapuolta härän voimalla!!!
- härkä
hä?härät sucks...??? ei sitä niinku tolleen voi yleistää et kaikki ois samanlaisia....
ei ajattele muita ku itteään????RAKASTAA vaan itteään???mä oon härkä ja rakastan kaikkia muita paitsi ihteeni! - härkätyttö
mä siis oon härkä ja tiedän vähän paremmin ku te ääliöt! mä saatan olla "härkäpäinen", mutta OSAAN myös antaa periksi!!pervo en kyllä ole!! mutta se että jos päätän jotain tehdä tai jättää tekemättä, niin se on sitten päätetty ja sillä selvä! täällä se asia laitettiin todella huonoon valoon, vaikka se voi olla tosi hyvä asia. esim. mä oon päättäny olla polttamatta tupakkaa jo ihan pienenä kakruna enkä polta tai alotakkaan!! niin että härät rulettaa!!!!!!!!! alas tollaset yleistäjät!!!!!!!!!!
- härkätyttönen82
härkä kirjoitti:
mitä, minäkö muka itsepäinen ja pervo? no, totta saattaa olla, mutta ehkäpä se itsepäisyys ei aina ihan pahastakaan ole! Olen myös mustasukkainen, suorasanainen, itsekäskin ehkä, mutta myös huumorintajuinen, ajatteleva ihminen, joka puolustaa aina sitä heikompaa osapuolta härän voimalla!!!
en ole itsepäinen, ehkä päinvastoin.
olen myös herkkä, hellä, ja todella äitimäinen.
aina iloinen, rakastan nauramista, itken helposti, etenkin kun näen jonkun itkevän niin se on maailman kauheinta, pahin on jos sattuu olemaan lapsi.
olen kiltti, osaan kyllä olla ilkeäkin, ja suutun harvoin, mutta jos suutun niin suutun kyllä aiheesta. annan aika helposti anteeksi.
olen tarkka, järjestelmällinen, pidän siisteydestä, mutta olen myös kova sotkemaan.
rakastan kaikkea kaunista.
pidän herkuista ja laihdutan aina, mutta pidän myös liikunnasta.. joten en ole ikinä lihava ollutkaan.
sanon aika suoraan asioita, saatan näyttää etten pidä jostain henkilöstä, puhun pahaa selän takana, jos mielestäni on aihetta.
mutta yleensä ihmisen josta sanon pahaa täytyy olla todella inhottava.
rakastan vaatteita. taiteita. opiskelua.
hmm. olen oikeastaan aika kiva ihminen.
ennen kauhea kotihiiri, mutta pidän baareilusta. rakastan seksiä.
huonoja puolia minussa on, kuten kaikissa. olen joskus mustasukkainen, haluan omaa tilaa ehkä liikaakin välillä. alistun helposti muiden mielipiteisiin, vaikka olisin ilmaissut omani selkeästi. murehdin liikaa kaikkea.
olen joskus aika laiska ja en saa hoidettua ikinä asioita ajoissa ellen päätä toisin.
jos päätän jotain teen sen.
innostun alussa, ja saatan kyllästyä aika pian.
tälläinen härkä olen.
horoskooppi ei vaikuta minuun eikä se tee minusta samanlaista kuin joku toinen.
olen yksilö. merkillä ei väliä. - Ansku
härkätyttönen82 kirjoitti:
en ole itsepäinen, ehkä päinvastoin.
olen myös herkkä, hellä, ja todella äitimäinen.
aina iloinen, rakastan nauramista, itken helposti, etenkin kun näen jonkun itkevän niin se on maailman kauheinta, pahin on jos sattuu olemaan lapsi.
olen kiltti, osaan kyllä olla ilkeäkin, ja suutun harvoin, mutta jos suutun niin suutun kyllä aiheesta. annan aika helposti anteeksi.
olen tarkka, järjestelmällinen, pidän siisteydestä, mutta olen myös kova sotkemaan.
rakastan kaikkea kaunista.
pidän herkuista ja laihdutan aina, mutta pidän myös liikunnasta.. joten en ole ikinä lihava ollutkaan.
sanon aika suoraan asioita, saatan näyttää etten pidä jostain henkilöstä, puhun pahaa selän takana, jos mielestäni on aihetta.
mutta yleensä ihmisen josta sanon pahaa täytyy olla todella inhottava.
rakastan vaatteita. taiteita. opiskelua.
hmm. olen oikeastaan aika kiva ihminen.
ennen kauhea kotihiiri, mutta pidän baareilusta. rakastan seksiä.
huonoja puolia minussa on, kuten kaikissa. olen joskus mustasukkainen, haluan omaa tilaa ehkä liikaakin välillä. alistun helposti muiden mielipiteisiin, vaikka olisin ilmaissut omani selkeästi. murehdin liikaa kaikkea.
olen joskus aika laiska ja en saa hoidettua ikinä asioita ajoissa ellen päätä toisin.
jos päätän jotain teen sen.
innostun alussa, ja saatan kyllästyä aika pian.
tälläinen härkä olen.
horoskooppi ei vaikuta minuun eikä se tee minusta samanlaista kuin joku toinen.
olen yksilö. merkillä ei väliä.Hei olen härkä nainen ja monesti vietän synttäreitä aitienpäivänä. Omasta ja toistenki mielestä olen hyväsydänminen ihminen ja tulen hyvin toimeen toisten ihmisten kanssa.Olenko poikkeus.Ehkä elämä opettaa vaikeuksien kautta että pitää oppia pitämään puoliaan ja olla välillä härkäpäinen ja taistella.Tällä hetkellä olen härkä miehen kans ja se vaatii välillä tiukkaa pinnaa ja tulee erimielisyyttä asioista. Niistäkin selvitty puhumalla.Muuten aivan ihana ihminen ja seksikin luistaa.
- Mievaaa
härkä kirjoitti:
0_0 ou god, just like me!!:0 ( Pervoja ja itsepäisiä.. Hahahaaaa ... So true... XD)
- härkä ite
mä oon ite härkä ja suurin osa mun kavereista...
oon ihan hirveän itsepäinen!!!:) (niinku mun härkä-kaveritkin)
ja aika äkkipikanen, mutta en osaa olla kovin pitkään vihanen.... paitsi jos on hyvä syy...
:) - Kauris
Agressiivisia, itsekeskeisiä, ja jossain määrin narsisteja. Oma napa tärkein.
- Härkä
nyt kauris. Meissä kaikissa on noita piirteitä, jossain yksilössä voi tietysti olla enemmän kuin olet sietänyt. Tunnen huonosti horoskooppimerkkejä, enkä juurikaan ole arvioinut ihmisiä niiden mukaan. Sen olen todennut, että kauriiden kanssa natsaa todella hyvin, vaikka sarvia toisinaan kolistellaankin. Kauriille pitää härän osata antaa periksi, se on sen arvoista.
- härän bestis
sulla taitaa olla joku ongelma vai? nimittäin joku ex on jääny kaivelemaan tai jotain? mulla on sika mukava bestis, joka on sattumoisin härkä. se on aina ajattelemassa muiden huolia ja jaksaa aina kuunnella muiden marinat. ei oo todellakaan "oma napa tärkein". joten ehkäpä yrität tutustua johonkin härkään ja poistaa nämä ennakkoluulot.. tai sitten jos olet niin negatiivinen ettet viitsi vaivautua, saattaa jäädä sinulta monta helmeä huomaamatta.. =D
- onkonäinhärkänaiset
no se miellyttämisen halu puuttuu. kunhan itse saa hyvää se riittää?
- joo
härät ovat todella itsepäisiä! kun he päättävät jotai, se pitää aivan varmasti. kun he sanovat tietävänsä jonkun asian niin se on juuri niin. härät ovat parisuhteessa todella helliä ja rakastavaisia, paitsi ajoittain erittäin äkkipikaisia ja saattavat sanoa pahasti vaikka ei tarkoittaisikaan sitä. hyville ystävilleen he ovat maailman luotettavimpia ihmisiä ja ovat aina valmiina auttamaan. vihollisille he ovat painajainen, hallitsevat piikittelyn ja osaavat tehdä toisten elämästä helvettiä jos haluavat. oikeastaan siis härkä pystyy mihin vain. minkä aloittaa, vie sen varmasti loppuun asti.
- härkätyttö
ootkos kopsannu ton jostain kirjasta, lehdestä ym.? näyttää vähän siltä...
- härkätyttö
tunnistin itseni tuosta täydellisesti.
- Sekopää?
Härät ovat oikeasti Oinaita: Toiminnallisia, aktiivisia, aloitteikkaita, itseensä luottavia, eteenpäin pyrkiviä, v-mäisiä, maskuliinisia (myös naiset), itsenäisiä, dominoivia, komentelevia...se nyt vain on näin. Historialliset henkilöt ja julkkikset vahvistavat kuvan helposti.
- Härkä
se veemäisyys on oinaiden yksinoikeus!!!
- härkätyttö
näin alkuun: minä olen kyllä ihan puhtaasti horoskoopissa härkä! itse taidat olla "v-mäinen"
kun tollasta kirjottelet. en itse kyllä ole, enkä sen puoleen myöskään: toiminnallinen (vaan laiska), aktiivinen, aloitteikas (todellakaan), itseeni luottava (lähinnä arka ym.), dominiva tai komenteleva. "se nyt on vain näin". *nauraa* en oo varma mitä se maskuliininen tarkottaa... ja jos olen loppuja niin eikös se ole vain hyvä asia?? en toisaalta ole julkkis tai kuollut joten, jos olet luonut ajatuksesi siltä pohjalta olen pahoillani. elämäsi ei taida olla kovin kiintiosaa jos kulutat aikaasi lueskelemalla juorulehtiä ja tylsiä historian kirjoja.. no eipä ole minun ongelmani.. mutta en voi olla sanomatta: älä lue historiaa, tee sitä! =D heido - Selväpäinen
Härän taustalla muuten on oikeastikin Oinaan tähdistö.
- Hähhää
Jos olet noin vakuuttunut niin miksi kysyt?
Entäs , jos miehesi olisi vaikka jousimies?
Loppuisiko elämä? - Rapu
Epärehellisia, itsepäisiä, oman edun tavoittelijoita ja kaikista ikävintä, toisten selän takana puuhaajia. Yhteistyökyvyttömiä ja muuntautumiskyvyttömiä. Hyviä sängyssä, myös naapurin rouvan kanssa, eivätkä edes ymmärrä käsitettä uskollisuus.
- Rapunainen
..yleistä.Härän kanssa on välillä tosi vaikeeta. Sanoo pahasti,vaikkei niin tarkoitakaan.Mutta luotettava on ainakin mun härkäni.Myös sellainen "vika" että jos minä ehdotan jotakin niin ei onnistu vaan viiden minuutin päästä hän itse "keksii" saman idean ja sitten kaikki sujuu taas.Mutta siihenkin tottuu..
- tuittupää
Mutta mun härkämieheni on kiltti, uskollinen, luotettava, ahkera, hyvä sängyssä, kaikinpuolin minulle sopiva kumppani.Itse olen scorppioni.
Ite näen itessäni sekä härkää, kaurista että jousimiestä, sillä aurinkomerkkini härkä(13.5.1982 oon syntynyt) nouseva merkkini jouskari ja kuumerkkini kauris.
Että näin.
Ja tietenki vanhempani, joista isä on rapu ja äiti on jouskari miten he kasvatti minut/meidät, niin oomme semmosia ihmisiä.
Olen välillä aika itsepäinen hehheh ja laiska.
Poden aspergerin syndroomaa.
Olen älyllisesti lahjakas joissaki asioissa.
Huikean hyvä pitkämuisti mulla.
Järkevä taloudellisesti, mut ostan paljon musiikkia CD:n muodossa.
Aika kiltti, vaikka suorasanainen oon.
Musiikista ja urheilusta kovasti diggaava yksilö.
Ihminen, joka ajattelee yksilökeskeisesti tätä maailmaa, että jokaisen tulee ite päättää omista asioista(kuten työ).
Ketään ei voi siis määräillä tai pakottaa mihkään.
Noin mä aattelen.
Vähän samalla tavalla kuin se youtuben Wespa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956707Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652059- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531047Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972