Hevarit on aitoja.

gagsgsdfghf

Räppärit ei tiedä kaman käytöstä mitään. Pelkkiä runopoikia noi räppärit oikeesti, kun taas jotkut hevarit sentään on joskus koskenukin johonkin. Aika säälittävää elää kulississa.

KEEP REAL THAT SHIT!

11

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi''

Ne on säälittäviä (:
      Hevarit /,,

• moi''

Siis räppärit on säälittäviä : D Huonosti kirjotettu lause.

• it depends on things

Turha väite. Räppäritkin voi olla aitoja. Kuka tahansa voi tyylistään riippumatta olla aito ihminen. Ja vaikka tunnen ns. aitoja hevareita, niin tunnenpa niitäkin hevareita, jotka ovat totaalisia kus*päitä.

• hevarikaveri

Hevarit kunniaan! Mun kaikki parhaimmat kamut on hevareita/punkkareita/gootteja ja kukaan niistä ei oo kusipää. Ja se ett hevarit vetää kamaa ja vaikka mitä on tosi juttu. Paskahousuräppärit on naisten hakkaajia... kaks mua vanhempaa räppärii rupes vaa hakkaa mua ku en antanu niille D:< säälittävää

• siitähh?

Siis nimenomaan räppärinuorisohan tunnetaan siitä että vedetään kamaa ja poltetaan teini-iässä. Hevarit sen sijaan ovat mielestäni kovempia läträämään viinan kanssa festareillaan ja kännäämään. Ja huumeethan on yleisesti ottaen huono juttu, no paitsi hopparinuorison mielestä ne on muotia...

• 131313

tää on totta koulussa on todettu.

• nonääshdj

Erona on se, että hevareita on laidasta laitaan, on opiskelijanörttiä ja tupakkaa ja viinaa käyttävää rikollisen näköistä synkkistä. Hopparit sen sijaan ovat sitä samaa massaa, niillä on semmonen nuorisomeininki että mennään massan mukana. Eli poltetaan teininä, vedetään huumeita jne. ja pukeudutaan kaikki samalla tavalla.

• followTHEblind

taas tätä vitun ahdasmielistä yleistystä

Sitä paitsi ei se tyyli ole niin iso asia.

• Korjataas

Siis räppärit hakkaa kaikkia ja polttaa tupakkaa nuorena? Tarkoitatte kai ihmisiä jotka pukeutuu kun räppärit. Räppäri on taas sit iha eri juttu.

• Aino19v.

Se, että kakarat vetää kamaa on aina noloa. Olit sitte hevari tai räppäri tai ihan mikä tahansa.

• aloittaja.

Tarkoitin siis, että olen kuullut hevilegendojen joskus käyttävän huumeita, ja räplegendat rehvastelee puolestaan sellaisella, mitä eivät ole suinkaan tehneet. En puhunut nyt näistä räppäriksi tai hevariksi pukeutuvista faneista. Toki molempien ryhmien faneihin kuuluu sitten taas näitä narkkareita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe