Ehkä ei enää herää kuorsaukseensa, vaan itsekseen, kummallisen virkeästi.
Paljon aikaisemmin kuin ennen.
Suht' koht' kepeästi hän käy kahvinkeittimen kimppuun, potkaisten
ohimennen miestään. Ja niin korisee vain kahvinkeitin.
Vähemmän kipein varpain, sipsuttelee hän suihkuun, uskaltautuen vilkaisemaan peiliäkin.
Ja niin laulu raikaa.
Iloisesti hyräillen käy hän lämmittämään ukkokullalleen Korvapuusteja ja muuta pullaa.
Niiden lämmetessä käy hän, notkein lantein, sipaisemassa jokusen rikkaruohon kasvimaaltaan.
Iloisena hän kattaa terassilleen vain yhden kahvikupin, tasseineen.
Juo kahvinsa onnellisena, kuunnellen luonnon kesäisiä riemuja, ei hengästyttänyt ollenkaan.
Kauniin puhtaalla, Keski-Suomalaisella Suomenkielellään hän huokaa:
Voisiko kauniinpaa olla tää.
H.
Mitenkähän yöpyy menestynyt laihduttaja
38
142
Vastaukset
Kovakuntoinen karppaaja ei henkästy kun keittää kahvisa?
Entäs rapakuntoinen?"koti-kiusattu"
Tjaa niinku mää?
Minä olen korvannut rapakuntoni laihduttamalla kauniisti.
Tosin, vielä en ole valmis näyttämään sinulle siroja askeleita.
Vaikka Varpaisiini ei satukkaan.
Ehkäpä joku muu?
Älä hommaa Kissaa, ei edes kesäksikään.
Ne ovat naisten hommia. :)
H.hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Tjaa niinku mää?
Minä olen korvannut rapakuntoni laihduttamalla kauniisti.
Tosin, vielä en ole valmis näyttämään sinulle siroja askeleita.
Vaikka Varpaisiini ei satukkaan.
Ehkäpä joku muu?
Älä hommaa Kissaa, ei edes kesäksikään.
Ne ovat naisten hommia. :)
H.En hommaakkaan mä otan pomeranin,ajatteles millanen magnetti se on kun istun sen kans puiston penkillä?
Ei tartte meinaan kauan istuskella kun alkaa kuulumaan sellasta lepertelyä josta koiran omistajakin saa osansa.koti-kiusattu kirjoitti:
En hommaakkaan mä otan pomeranin,ajatteles millanen magnetti se on kun istun sen kans puiston penkillä?
Ei tartte meinaan kauan istuskella kun alkaa kuulumaan sellasta lepertelyä josta koiran omistajakin saa osansa."koti-kiusattu"
Kaunis koira ei sit ihan kaikkea anna anteeksi.
Jossain iässä kulkee raja.
"Jaksaako pappa nyt varmasti taluttaa tämän ihanuuden kotiinsa saakka?"
Minä kyllä talutan papan meille, taksillakin vaikka. :)
Voitte katsella ihania etsauksiani koirista, vaikka.
H.hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Kaunis koira ei sit ihan kaikkea anna anteeksi.
Jossain iässä kulkee raja.
"Jaksaako pappa nyt varmasti taluttaa tämän ihanuuden kotiinsa saakka?"
Minä kyllä talutan papan meille, taksillakin vaikka. :)
Voitte katsella ihania etsauksiani koirista, vaikka.
H.Älä huoli pappa jaksaa taluttaa ja silittää.
Hunksz, jos sulta on aiheet lopussa, ehkä ois parempi olla hiljaa!?
"minttupuu"
Niin ehkä pitäisi.
Mutta liikalihavuus on alkanut esiintymään uutisissa yhä enemmän.
Valtioidenkin tasolla sen kustannukset on alettu huomata.
Hunajaiseni muistaa nyt ja aina,
Minä en koskaan kirjoita mitään turhaa, monimutkaisestikaan.
H.
- Hei kun keikuskelen
Haloo....haloo...kuuluuko..... Halllloooooo.....
Jos ääneni kuuluu heikosti tai häipyy lähes kuulumattomiin, niin se johtuu siitä, että huutelen täältä toiselta palstalta... Täällä on niin hiljaista, että vähä peliättää.
Sitä vaan, että etkös sinä itse täs jokunen aika sitten laihduttanut Niin paljon, että liito-oravaksi ryhdyit:)
Ottaa päähän, kun en silloin kirjoittanut muistiin kertomusta miehestä, joka liiteli leijana taivaalla, kilkutellen alhaalla katsoville ihmisille. Heh.
Kuinkas kepeästi herra itse sängystä pompahtaa?
Kevyen balleriinamaisestiko Hatsa koikkelehtii aamukahvin keittoon."Hei kun keikuskelen"
Oikeastansa, tyttelit keksivät tuon liihottelemisen.
Allin asiantuntijoita kun ovat.
Minä käyn kepein askelein jo aikaisin aamulla.
Yhtä kohtaa lukuunottamatta ei mikään lerpahtele.
Ja sekin suihkuttaa vaikeroimatta suihkussa.
Pahalta kyllä näyttää, minua ei saa laskea laihduttajien kannustusvideoon.
Laihdutuksen pitää olla nuorten juttu.
H.- k/k
Olikos tää hoikkapoika hollolasta se joka käänsi selän tuuleen ja jostain kuuului kun vienoa pulloon puhallus ääntä?
- meeriamanda
Mää en ala millekään..:)) Soot omistanut tän Tiinalle...nyyh..:D
Ukkokulta keittelee itte kahveensa, ja minä sit kun herään , omani.
Enkä piittaa siitä puhtaasta kieliosaamisestakaan..valmis olen tulkkaamaan ellen tule ymmärretyksi.
Mitäs vielä... joo aikainen lintu madon nappaa.. pitäisi anivarhain mennä aamulla kahvimukin kanssa terassille, 8 aikaan on jo täys hööky päällä..ja sitä kestäääää! Illemmalla se onnistuukin.:))
Sanoit tua jossain hurahtaneista kissunaisistakin jotain... nyt on meerillä tippalinssissä.,neito.kuin hakisi piiloa johon ´jäisi´ , ei syö ...vaappuu kuin tuulessa. Huomenna tilaan ajan, enhän tiedä kuinka kipeä on? Ulvaisisikin tjs. mut ei."mambani"
Tiina oli kyllä pikkuisen innoittajani, vaan ei pääasia.
Ainakaan vielä.
Lihavuuden lisääntymisen ongelma koski kyllä sinuakin.
Minä kerroin myös että höpsis-kissaihmiset useasti osoittautuvat ihan ihmisiksi.
Minulta meinasi kyllä lipsahtaa, vaan sain kieleni pidettyä keskellä omaa suutani,
yksin kun olen.
H.Meeri hei, toisinaan on armeliaampaa lopettaa eläin.
Jos se hakee piiloa, jonne jäädä, se ite tietää lähdön olevan lähellä.- meeriamanda
minttupuu kirjoitti:
Meeri hei, toisinaan on armeliaampaa lopettaa eläin.
Jos se hakee piiloa, jonne jäädä, se ite tietää lähdön olevan lähellä.Kiitti minttu, niin kai se on...mut tahdon ellulekurin tiedot, voidaanko mitään enää tehdä vai ei? Tää neito on ollut 14 v minun silmäteräni, kuin lapseni, järkevähän minäkin olisin jos toisen asia olisi... nyt en sitä pysty oleen.
Haluan tietää ... en pitkittää. meeriamanda kirjoitti:
Kiitti minttu, niin kai se on...mut tahdon ellulekurin tiedot, voidaanko mitään enää tehdä vai ei? Tää neito on ollut 14 v minun silmäteräni, kuin lapseni, järkevähän minäkin olisin jos toisen asia olisi... nyt en sitä pysty oleen.
Haluan tietää ... en pitkittää.Otti silmään minttupuun neuvo ja samaa sanon,ole järkevä ja armahra lemmikkiäsi.
Yks lääkäri sano mulle et joskus suurinta rakkautta on päästää irti.- meeriamanda
koti-kiusattu kirjoitti:
Otti silmään minttupuun neuvo ja samaa sanon,ole järkevä ja armahra lemmikkiäsi.
Yks lääkäri sano mulle et joskus suurinta rakkautta on päästää irti.Otan vastaan sinunkin järkevän neuvon, kunhan kipuilen... olisiko tässä pelkoa muustakin? Kuin et toisellekin syövälle ..tervetuloa tj. Tiedän, muistan Kiinalaisen sanonnan..Jos aidosti rakastat, luovutat hänet toiselle.
- ++++++++
Menestynyt laihduttaja menee kepeästi nukkumapaikalleen ruusukuvioin päällystetyillä lakanoilla sänkyynsä, uusi kaunis yöasu yllään. (entinen olisi jos liian iso ja näyttäisi teltalta hänen päällään) Vetäisee kauniin ruusukuvioisella pussilakanalla päällystetyn peiton päälleen ja nukkuu sikeästi aamuun saakkka.
Herää aamulla virkeänä, laittaa kahvin tippumaan ja käy suihkussa kahvia odotellessaan. Nauttii aamupalansa suihkunraikkaana terassillaan, kuuntelee samalla lintujen liverrystä kesäaamussa (jos ei satu satamaan). Pukee päällensä ja kiiruhtaa työpaikalleen ilosena.
Menestynyt laihduttaja on aina ilonen painonpudotuksen onnistumisesta. Hän nauttii keventyneestä olostaan." "
Noh, kopiohan tuo ajatuksesi on minulta.
Mutta hyvä näinkin, kunhan naisista tulee siroja ja miehistä tiukkalihaisia skrodeja.
H.
- henrjii
kaksin aina kaunihimpi
http://ilkka.terve24.fi/ravinto-ja-painonhallinta/elakelaispari-laihtui-61-kiloa-pussikeitoilla"henrjii"
Kauhuleffoja on tehty ennenkin.
Onneksi ovat ainakin terveitä.
Kuten olen sanonut:
Laihdutus pitää alkaa nuorena.
Mutta, hyvän linkin laitoit.
H.
Tästä pitäisi sitten keskustella, vai?
Jotenkin minuu nyt vaan säälittää nää sun touhusi."Anceli"
Minulleko?
Suomessakin on alettu huolestua ylipainon lisääntymisestä.
Käyttäen palstan lukemattomia runollisia ilmauksia, tein aloituksen vakavasta aiheesta.
Olen kyllä huomannut että aloitukseeni vastailaan ajattelematta.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Minulleko?
Suomessakin on alettu huolestua ylipainon lisääntymisestä.
Käyttäen palstan lukemattomia runollisia ilmauksia, tein aloituksen vakavasta aiheesta.
Olen kyllä huomannut että aloitukseeni vastailaan ajattelematta.
H.hunksz, juuri sinulle, kenellekäs muulle.
Toistoa laihdutuksesta, runollista lässytystä, keksittyä tarinaa.
En koskaan vastaa ajattelematta.- k/k
Anceli kirjoitti:
hunksz, juuri sinulle, kenellekäs muulle.
Toistoa laihdutuksesta, runollista lässytystä, keksittyä tarinaa.
En koskaan vastaa ajattelematta.Ollaan reiluja ,puhutaan nyt vaan kun hunksi haluaa, olisin kaivannu kuvaa jutun mukana niin voisin arvailla takataskujen väliä paremmin.
k/k kirjoitti:
Ollaan reiluja ,puhutaan nyt vaan kun hunksi haluaa, olisin kaivannu kuvaa jutun mukana niin voisin arvailla takataskujen väliä paremmin.
Olen ollut neljä vuotta näillä palstoilla ja jotenkin on sellainen tuntuma, että juuri laihdutuksesta täällä on keskusteltu hyvin paljon.
Jos keskustelu vielä on normaalia kokemusten vaihtoa tai vastaavaa, sen ymmärrän.
Mutta tämän aloituksen kaltainen sähellys ja lievästi lirkutteluun taipuva tyyli ei innosta ainakaa minua.
- yäääk
Voi Helvetti, eikö ole muuta elämässä, kuin KARPPAUS?
Olet lapsellinen naivi? Mies vai nainen? Naisen luulen Sinun olevan, niin feministisiä on sun kirjoitukset.- meeriamanda
Mikä vika karppauksessa on mielessäsi? Kuulutko riukusääristen joukkoon ja on hyvä elvistellä ihmislille jotka todella kamppailee itseään laihempaan muoutoon?
Minä kuulun karppaajiin vaan en sitä suureen ääneen toitota, ruoka-aineiden käyttöä toki joskus olen kertonut,,, silloinkin et ota tai jätä.
Ihminen joka on aina ollut solakka on juurikin kaltaisesi mielipiteissään, et ymmärrä kun et itse ole lihoamista kokenut!
Tajutkaa nyt et meitä on tälläpalstalla laihoja ja pullevia, toivon ainakin et joku ottaisi tosissaan tän karppauksen ja saisi painoaan alemma.
Eihän se keneltäkään kukkakepiltä ole poies? - dedegg
meeriamanda kirjoitti:
Mikä vika karppauksessa on mielessäsi? Kuulutko riukusääristen joukkoon ja on hyvä elvistellä ihmislille jotka todella kamppailee itseään laihempaan muoutoon?
Minä kuulun karppaajiin vaan en sitä suureen ääneen toitota, ruoka-aineiden käyttöä toki joskus olen kertonut,,, silloinkin et ota tai jätä.
Ihminen joka on aina ollut solakka on juurikin kaltaisesi mielipiteissään, et ymmärrä kun et itse ole lihoamista kokenut!
Tajutkaa nyt et meitä on tälläpalstalla laihoja ja pullevia, toivon ainakin et joku ottaisi tosissaan tän karppauksen ja saisi painoaan alemma.
Eihän se keneltäkään kukkakepiltä ole poies?Keskustelupalta on tämä, oten älä reihu...
- meeriamanda
dedegg kirjoitti:
Keskustelupalta on tämä, oten älä reihu...
Höpön höpön sulle :(( Keskustelupalsta hyvinkin ja siihen kuuluu myös karppauksesta keskustelu.
Älä viiti nähdä vaivaa jatkossa, ellei sinulla ole asiaan sanomista... tää ei kirjoittelijoita mollata, usko kerralla!
Kirjoita suomeksi seuraava viestisi...:DDD
- Mies ja kulta
Hmm...kaikken muun ymmärrän, mutta tuo miehen potkaiseminen ei mene kaaliin. Miksi hän potkaisee miestään? Vai onko heitä kaksi, Ukkokulta ja toinen, potkittava parka?
- Rimmir tänään
Hih
Hunksi vonkaa... No voit sä tulla tänne syssymmällä ;)- Rimmir tänään
No täytynee vastata itselleen kun hieman ihmetyttää miinukset . Aivan selvästi Hatsansaa hassuttaa ja vonkaa.:)
Vaikka en mitään erikoisempia dieettejä ole aloittanutkaan niin kyllä tuo pari kertaa viikossa kuntosalilla käynti antoi sellaisen potkun tulevaisuuteen ettei ilman kuntosalia voi enää olla.
Kun ei ole sitä omaa pihamaata mitä tonkia tai parin tuhannen neliön nurmikkoa jota käsileikkurilla leikkoa ja kun kaiket päivät istuu tai seisoo tietsikan äärellä työnkin puolesta niin on aivan pakko saada rähjäytyneet lihakset edes jollakin tavalla vetreämmiksi.
Jos liiat häiritsevät kilot karisevat niin sehän on vaan bonusta itselle. Mutta painonpudotus on lähdettävä omasta halusta eikä saa mennä anorexia asteelle. - hänet tiedetään
Rimmir tänään kirjoitti:
No täytynee vastata itselleen kun hieman ihmetyttää miinukset . Aivan selvästi Hatsansaa hassuttaa ja vonkaa.:)
Vaikka en mitään erikoisempia dieettejä ole aloittanutkaan niin kyllä tuo pari kertaa viikossa kuntosalilla käynti antoi sellaisen potkun tulevaisuuteen ettei ilman kuntosalia voi enää olla.
Kun ei ole sitä omaa pihamaata mitä tonkia tai parin tuhannen neliön nurmikkoa jota käsileikkurilla leikkoa ja kun kaiket päivät istuu tai seisoo tietsikan äärellä työnkin puolesta niin on aivan pakko saada rähjäytyneet lihakset edes jollakin tavalla vetreämmiksi.
Jos liiat häiritsevät kilot karisevat niin sehän on vaan bonusta itselle. Mutta painonpudotus on lähdettävä omasta halusta eikä saa mennä anorexia asteelle.Hunksihatsa ny vonkaa aina ja kaikkea mikä liikkuu;)))
- la carca
Sanompa minäkin,että oikein ällöttää katella lihavia,koko ajan suuhunsa jotain ahtaavia naisia.
Miksiköhän ovat lihavia?Just siksi että syövät koko ajan.Bussissa nuorehko todella paksu nainen lappoi isoja karkkeja naamaansa koko sen 40 min matkan ajan,tikun laiha n.10v poika seuranaan,jolle antoi yhden kerrallaan kuin armopalan.
Tänään metrossa sama juttu,ja eikun hissiin,ei jaksa ottaa yhtään liikaa askelta.
Näitä näkee päivittäin,kuta paksumpi ihminen - sitä isompi ruokakärry.Ja puhutaan sairauden aiheuttamasta lihavuudesta,se sairaus liikaan syömiseen on kyllä korvien välissä.
Siinä on kesän keveä keijukainen kaukana,kun tällaisen näkee.
Sama juttu on miehissäkin,mutta nainen vielä kun kiskaisee kireät vaatteet läskiensä päälle niin ei tee mieli katsoa kahta kertaa.
Täytyy purra kieltä ettei päästäisi suustaan mitä ajattelee,tänään kyllä oli lähellä..- meeriamanda
Onko se sinulta mitenkään pois? Ikuisuuskysymyshän se on. Mahalaukku isonee ja vaatii enempi, ravintotottumukset ovap päin Peetä, masu huutaa lisää hiilareita jne...
Mut se syy miksi Jeppe juo, tai ns. lihava syö ...on jossain muualla kuin niissä kaloreissa.
Siihen on saatava apua , ...kuitenkaan emme tiedä syytä, joten fiksu ei arvostele...on minun mielipiteeni. - la carca
meeriamanda kirjoitti:
Onko se sinulta mitenkään pois? Ikuisuuskysymyshän se on. Mahalaukku isonee ja vaatii enempi, ravintotottumukset ovap päin Peetä, masu huutaa lisää hiilareita jne...
Mut se syy miksi Jeppe juo, tai ns. lihava syö ...on jossain muualla kuin niissä kaloreissa.
Siihen on saatava apua , ...kuitenkaan emme tiedä syytä, joten fiksu ei arvostele...on minun mielipiteeni.Arvostelu ja mielipide; miten eroaa toisistaan?
la carca kirjoitti:
Arvostelu ja mielipide; miten eroaa toisistaan?
"la carca"
Mielipide:
Ainakaan minulla ei sellaisia henkisiä tai älyllisiä kykyjä, että voisin ottaa itselleni lemmikkieläimen.
Arvostelu:
Mistä näitä tällaisia mammoja löytyy noin paljon?
Niinkö ovat he henkisesti ja älyllisesti vajavaisia, että Kissanruokafirmat huijaavat heitä,mennen tullen, söpöillä videoilla ja mainoksilla.
Yhdistelmä:
Onneksi useimmat lemmikkieläintenhyysääjät ovat muuten ihan tolokun immeisiä.
H.
- ystävä karppaaja
Niin yövyin hyvin omassa hyvässä sängyssäni, heräsin täysin virkeänä, mikä ilo.
Karpannut olen ja se näkyy ja tuntuu.
Aamuisin kurkku ei ole kuin kuiva raastinrauta yöllisen kuorsauksen jäljiltä, ei myöskään uniapnea vaivaa, tiedän siitä aamuisin ei ole pientä päänsärkyä joka taas johtuu lyhyistä hengityskatkoksista siis uni apneasta. Uniapnean johdosta aivot ovat olleet pienessä happi vajeessa hetken.
Pieni laihdutus on kuin lottovoitto, elämä jatkuu on nautinto herätä aamuisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551957
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181317
- 911276
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4271176- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä220721