Vaaleita mustalaisia, mitä ihmettä?!

Hämmästynyt!

Vaalea iho, hiukset vähän tummemmat kuin peruspekan, siniset silmät. Naisella mustalaishame, miehellä tummat housut, valkoinen paita. Mitäs mustalaisia nämän on, jotain puolikkaita vai onko sinisilmäisiä mustalaisia olemassa?!

41

2806

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi hyvät tavottomat

      Missäs moisija oot nähnyt, kannatti tulla oikeen tänne kertomaan.

    • Tässä faktaa

      Eivät ole aitoja romaneita sillä aito romani on Intiasta lähtöisin ja hänellä on ruskeat silmät, mustat hiukset ja tumma iho.

    • yks meikäläinen :)

      Eikös niitä oo pohjosessa näitä vaaleita kaaleita enemmänkin? Ainakin minun miehen lankomies on koko kaaleita ja hän on sinisilmänen ja aikas vaalea...lapsistaan osa on tummia ja osa kans vaaleita.

      • Anonyymi

        Eikö miehesi lankomies ole sinun veli.


    • Helli vaaan

      Keväänrantat on vaaleimpia ko tummat.kyllä niitä mustalaisina pijetää ja kaalo elämää ne elääkin tapoja noudattaa. Äiti vanahin on kaajee mutta jättänyt sen kulttuurin.uskallan sanoa koska heistä oli kerran televisiossakin ohjelmaa ja siinä avoimesti kerto,miten omat hylkäs ja ei pitäneet enään yhteyttä,kun meni kaalon matkaan se akka.

    • m¨0j´´

      No, se olikin suuri menetys.

    • MarkostinosMonomios

      Mä en kyllä kans tajua niitä puolikkaita jotka ovat ihan viti valkoisia ja vaalea hiuksisia ja ryhtyvät elämään kaaleen elämää.Johan niille nauraa kaikki tummatkin.

      • komija nainen tässä

        naura itelles vaan, ei se siitä väristä oo kiinni.


    • jklhda

      aj kamlo Deewel no on kaine mustalaisia vaaleita ja tummia mistä semmosta oot kuullu että mustalaiset on vain ja ainoastaan tummia salli mun nauraa ja mitä paskaa toi on intialaisilla on kaikkilla tumma hipiä ja silmät ja mistä olet tällästä ees päähä saanu intialainen ja mustalainen 2 eri rotua jos puhut jotai geeni juttuja ni ilmiselvää varmasti että mustalaisiin on sekkotunu intialaisia jonkin verra 1000vs

      ite mustalaiset ei oo intialaisia se on harha käsite kielellinen hypoteesi ja intialaisia kieliä on puhuttu laajalti lähi-itää ei riitä miksikään todistukseksi sillä kieli voi vaihtua mustalaisten oloja intiassa ei oo saatu selville kun sen verra että 1000 vuosisataa siellä ovat olleet siihen katkeaa se juttu

      mustalaisia on tummia sekä vaaleita iha niinkuin juutalaisiakin
      ja oon huomannu että juutalaisetki saattaa sekottaa mustalaiset ja juutalaiset jos ei mustalaisella ole mustalaisen vaatteitta

      oon kävelly monta kertaa helsingissä synagogan ohi ja niin ovat luulleen mun olevan juutalaine vaikka oon tumma mustalaine ja on niitä jutalaisiaki tummia että semmostta

      • olipakkovaikkarumaa

        Kävelitkö salkku kädessä liituraitapuku päällä?


      • Anonyymi

        Minun miestäni kaikki luulivat romaaniksi 60 luvulla tumma mies vihreät silmät. Ei saatu kerran mennä edes kahvilaan kahville kun ovella jo ilmoitettiin ettei romaanit ole tervetulleita sinne, näin 60 luvulla. Nyt oli kuitenkin mieheni vaan tavallinen suomalainen josku 150 vuotta sitten oli suvussa ollut romaani nainen , joten geenejä ehkä oli miehelläni siltä ajalta periytynyt jotenkin vaikka hänen vanhempansa olivat tavallisia suomalaisia äiti vielä erityisen vaalea .
        Niin että ihmisen geenisysteemi on fantastinen sinänsä


    • pellavapäää

      Niin ylivoimaisesti suurin osa maapallon asukkaistahan on tummia!
      Myö vaaleet ollaan pieni vähemmistö.

    • kaaalo

      Heh. Mustalaisissa on niin paljon intialaisten geenejä, että intialaisia me ollaan, siitä ei pääse yli, ali eikä ympäri, vaikka kuinka toivoisi Raamatun sadun pyhä prissi tai prinsessa olevansa. Suomalaisetkin ovat joskus uskoneet olevansa "Raamatun" kansa, romanttiset legendat ja totuus on erikseen.

      Vaikka joku kaaloheimon tuhansien vuosien takainen esi-isä olisi edes teoriassa tullut Lähi-Idästä, niin se ei totisesti tee koko kansasta juutalaissukuista, koska intialaisiin on sekoituttu ja tanakasti. Geeniteknologia ei valehtele!! Raamatun heimoksi nimeäminen siis on pelkkää uskovaisten keksimää tuubaa ja toiveajattelua. Ei tällainen tuulesta temmattu raamatturomantiikka tee meistä yhtään arvokkaampia, saati "valittua kansaa".

      Ja miksi on vaaleita mustalaisia? Suoraan kysymykseen suora ja rehellinen vastaus: Koska kaaleet ovat sekoittuneet vaaleisiin suomalaisiin aikojen saatossa monet kerrat! Nykyään jos katsoo esim. Helsingin alueen kaaleita, niin moneaaa ei ole mitään muuta mustalaisuutta kuin vaatteet.Moni on puoliverinen, varttiaaleita on vaikka kuinka paljon, monella isoäiti tai isä on puoliverinen. Sieltä se sinisilmäisyys tulee: SUOMALAISISTA geeneistä!

      Ja mikä huvittavinta: Kaikkein eniten ovat korskeita mustalaisia olevinaan juuri ne sekaveriset! Vaikka kohta vain sametti ja suorat housut on heillä mustalaista.

    • Koktailmanne

      Geneettinen pooli on tieteellisessä valossa aina parempi. Sukulaisuus prosenntti on näin myös mitätön. Suomessa 1800- luvun jälkeen asukas luku on moninkertaistunut ja geneettinen pooli monipuolistunut. Muutamassa vuosisadassa sukulaisuus prosentti kasvaa jos geeneihin ei tule "uuttaverta"

    • kaalit.ja.sohvaperunat

      Kaaleja kasvaa pellolla. Kaalisoppa pierettää.
      Sitä vaan oon ihmetellyt, että tuhlaako ne kaikki elämänsä tyhjänpäiväiseen jorinaan?
      Eivät halua ryhdistäytyä, kehittyä ja kuulua yhteiskuntaan.
      Jotenkin tuntuu aina vaatetuksesta lähtien hyvin epämielyttäviltä.
      Sen olen huomannut, että kun ei ole muuta esikuvaa, kun sohvaperunan, niin ei sitä koskaan muuta tulekaan. Sohvaperunoiden yhteisö.

    • rmn

      Mustalaisten alkuperä on jäljitetty Intiaan parin laakson tarkkuudella. Eikä siinä mitään. Ei intialaiset sen huonompia ole kuin muutkaan. Matkan varrella on sekoituttu muihin kiertolaisiin ja paikallisiin kansoihin. Suomen kaaleissa on ehkä enemmän verta matkan varrelta kuin Intiasta.

    • Etninentausta

      Jiihaa olen puolikas ja ylpeä siitä.tuo tumma nainen mikä keittää sumppia on koria nainen.

    • Hiliman

      Kyllä esimerkiksi pohjoisessa vihreä- ja sinisilmäisiä romaneja, mutta myös ruskeasilmäisiä ja vaalehiuksisia. Jännää se onkin miten vaaleampana onkin helpompi työllistyä ja kouluttautua. Minä en itse katso mustalaisuutta niinkään väreistä vaan tietystä sydämen sivistyksestä, käyttäytymistavoista ja puhtaudesta. Mutta joillekinhan se on ihan pelkkä lakerikenkäjuttu.

    • MInäkin näin yksi päivä Tampereella Subwayssä. Ihan olivat jo Suomalaisen näkösiä. En tiedä mistä se johtuu!!!

      • Kyllä mää niitä pitkään kattelin.


      • AitoKaale

        Kamala kehinyt on pysäytettävä sillä kohta aitoja kaaleja ei ole ollenkaan! Älkää tehkö lapsia puolikkaiden kanssa vaan aitojen kaalejen!


      • VaraKaalee
        AitoKaale kirjoitti:

        Kamala kehinyt on pysäytettävä sillä kohta aitoja kaaleja ei ole ollenkaan! Älkää tehkö lapsia puolikkaiden kanssa vaan aitojen kaalejen!

        Nuita oikeita kaaleita ei ole enää olemassakaan. Ihon väri oli alussa kuin intialaisilla mutta noin tummaa ei ole enää mustalaisissa. Kyllä nykyään suomen mustalaiset korkeintaan 15% kaaleita. Veri on sekoittunut ja vielä sekoittuu


    • jfdsjflsajfl

      Irlannissa on jotain kiertolaisia, joista puhutaan mustalaisina. Oikea termi on kiertolainen.
      He saattaa olla hyvinkin vaaleita. Sinistä silmää jne.

    • Puolikasvaikokonainen

      Mä tunnen myös yhden vartti mustalaisen, jonka hipiä on vaalea ja kyseinen mieshenkilö värjää hiuksensa mustaksi jatkuvasti, jotta näyttäisi mustalaiselta ja tavat sillä on niin kuin rahnulla, kun on milloin missäkin aineissa, niin myös hänen puolikas äiti on tavoiltaan niinkuin, joku rahnu ja käyttää hyväkseen sitä että on mukamas puolikas.

    • Mirrilletaasterveisiä

      Eeehehe! Aikapa monella kaalilla on jo tukan väri tasan l'Orealia. Minä taas puolestani olen ollut huomaavinani, että terveitä ja fiksuimmasta päästä ovat puolikkaat ja työteliäimpiä. Vähän niinkuin molemmilta puolilta saaneet ne parhaat palat.

      Kun taas nämä juutalaishakuiset! Eivät tee muuta kuin naurattavat valheillaan. Tulee vielä tutkimuksissa yllätyksiä siinä kuka on kenenkin isä ja ketkä ei olekaan sisaruksia lainkaan. Identiteettihäiriöisiä, sanon minä! Kaiken huippu on se, että senkin saa tietää pelkänm hiuskiehkuran perusteella keneltä löytyy juutalainen cohen ja keneltä ei. Paljastan kaikki valehtelijat joille jo nyt nauran partaani. Että patsastelkaa siellä juutalaisten jutuissa. Etenkin Iso-M.

    • Valheestajääkii

      Samaa olen ihmetellyt. Kaikkein pahin on tosiaan Iso-M. Voi senkin ukko rukkaa! Mahtaa se rankasti hävetä akan metkuja! Mirri- Mirkuliini! Ai-ai! Ei pitäis ihan niin kosvasti valehdella. Jää vielä joskus kiinni.

    • deeeeeeeerffr

      Remullakin on siniset silmät vaikka näyttää olevan puolikas. Juutalaiset ovat DNA testien mukaan sekaantuneet miedosti romaneihin Puolassa . DNA ta ei voi huijata satukertomuksilla vaan se näyttää toden. Jos haluatte linkin niin voin sen etsiä taas.

      Sitä ihmettelen miten Hagert/Blomerus 1800 luvulta olisi sukua Venäjän perustajille Rurikin kautta.
      Rurik eli 1000 luvulla. (Rurik projekt Family) jokainen voi löytää sen sieltä kun googlaa.

      • hahahahahahahaha

        No Remuhan ON puolikas.


    • Sukitutk

      No entäs löytyykö mielipuolia?

    • Anonyymi

      vaaleimpia ovat kuitenkin ja heti skandinaavien ja venäjän ihmisten
      näköisiä, ihmiset jotka eivät näe sitä ovatkin kiusaajia ja vähän kateellisia.
      huomattavasti ovat vaaleampia kuin juutalaiskansa keskimäärin.

    • Anonyymi

      Luulevat olevansa jotenkin parempia kuin työtätekevät Ihmiset jotka Niitä elättävät!
      Hyi ptyh

    • Anonyymi

      Jos tarvitsee rotua vahvistaa niin aika komia oli somalinainen kansan puvussa.Kun yhdistää molempien tavat ja taipumukset niin siinäpä on esimerkkiä. Kuva löytyy kykkä netin syövereistä en valitettavasti osannut siirtää.

    • Anonyymi

      Kysykää Porttilan Feijalta mistä kaaleet on kotosi.

    • Anonyymi

      Sekunda mustalaisia

    • Anonyymi

      No tottaki niitä on vaaleitakin romaaneja , kuinkas muuten.
      Vuosien kuluessa ovat valinneet partnerinsa oman hermonsa ulkopuolelta ja siten syntyy vaeailtakin romaaneja joilla on toisen vanhempana valkolainen
      Vuosi satoja on ihmis kansat muuttuneet juuri näin ei ainoastaan romaaneissa näitä ole vaan joka puolella missä on puoliso ehkä jostain toisesta maan osasta .

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe