Tsaukkis taukit!!!!

Juhannusolijameni

Juhannus on lusittu...huraa!!!!!
Olin yhden ihanan Enricon mökillä linnunpönttökurssilla
söimme makkarasoppaa ihanasta retrokattilasta tiedättekste sellasii kukallisii.
Enricon rahat oli loppu ja mullakin massii hintsusti.
Oli meillä juomistakin mustaherukkamehua ilman kovennuksii.
istuttiin ulkona ja vuoltiin porukalla linnunpönttöi ja sit myöhemmin bailattiin piirileikkiii
nurtsilla.Oli köyhä juhannus.Ens juhannuksena täytyy hyvissä ajoin ottaa yhteys
sossuun et saadaan ees makkaraa jota notskissa voi kärventää.
Mutta sinne on aikaa ja moni lähtee hiekansyöntiin
mut me eletään uuden suven ja juhannuksen toivossa.

8

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dr.rD

Tarkista lääkityksesi ja heti!!!

• Juhannusolijameni

Häbödihäbödi-------kunnossa on

• kotikontujen puolest

Sinähän se tiedät miten sossusta saa tukiaisia joten neuvopa "Enricoa" ja kumppaneita ennen kuin olet ajanut kaikki tervejärkiset ihmiset pois paikkakunnalta. Onko terveydenhuolto niin huonossa jamassa että et ole saanut lääkitystäsi hoidettua.

• Juhannusolijameni

Siis hei....minä en ole saanut ikinä sossusta tukiaisia.Ja minun puolestani nuo mainitsemasi ihmiset voivat ihan hyvin lähteä.Jos enää ei saa edes läppää heittää
      kun joku herkkähipiäinen tyyppi vetää siitä herneen nenäänsä niin so what.Ja lisäksi vielä minulla ei ole mitään sen kummempaa lääkitystä kuin sinullakaan joten vedä rauhassa piposi naru vain tiukemmalle ja tukehdu.En usko että siitä kukaan itkisi.

• paha kylä

Ompas rumaa kielenkäyttöä.
      Ovat tainneet kouluopit menneet
      harakoille.

• ¥$$£€%E&#¿¡><^~+

Naamasta näkee älykkyys osa määrän.Tyhmiä ihmisiä täällä lahdessa paljon.

• Juhannusolijameni

Tsuikkis namumussukat.Arvaas vituttaaks tää ainainen sade.
      Olin just yhellä mökillä viikon
      voi vittu
      mikä mökki.Ulkopaskahuussi hei camoon!!!!!!!!!hyttysii ainakin tsiljoona.
      Nyt otin äkkilähdön Turkkiin ...lämpöö ja viinaa.

• 4+5 on jotain

Tsaukkis vaan.Mitäs jos hinaisit ylös sen läskiperseesi ja nousisit aamulla töihin niin kuin kunnon väki tapaa tehdä.Vaalien jälkeen voit ottaa kunnon lärvit ja potea darraa seuraavat nelj' vuotta. Palastellaan sitte uudelleen...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      51
      5575
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      67
      2601
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1940
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      154
      1796
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1732
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1693
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1438
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1135
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      80
      1119
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      62
      925
    Aihe