pidän tietokoneen ilman virussuojaa

haistakaa vittu

Mulla sattuu olemaan koneessa Ubuntu, jolle ei ole olemassakaan toimivia viruksia. En käytä koneessani mitään virustorjuntaa lainkaan. Tämä on ongelma vain Windows-käyttäjille, koska teoriassahan koneeni voi levittää Windowsissa toimivia viruksia. So what? Ei kiinnosta Windows-käyttäjien turvallisuus pätkän vertaa. En suojaa konettani jatkossakaan millään ylimääräisellä apupyörällä.

Mun puolesta Windows-käyttäjät saavat hukkua viruksiin, jos kerran Microsoft ei pysty turvallista käyttistä tekemään. Ei ole Windows-väen turvallisuus Linux-käyttäjien vastuulla. Kärsikää siitä paskasta Windowsista kaikessa rauhassa. En osallistu yhteisvastuullisesti netin turvallisuuden takaamiseen mitenkään.

Tätä mieltä mä olen kaikista niistä kusipäistä jotka käyttävät Windowsia vaikka paremman käyttiksen saa ihan ilmaiseksi.

10

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama homma

Samaa mieltä. :)

Jos on niin tyhmä että käyttää windowsia niin hoitakoon itse myös ongelmansa.

• Linux-Man

En ole enää vuosikausiin välittänyt mistään netin tietoturvaongelmista. Linuxilla painelen bilistellen mitä epäilyttävimmillä sivuilla, niillä joilla Windows-koneet ovat pian kuin spitaalin, kupan ja koleran sairastuttavia.

On mahtavaa olla Linux-koneen omistaja. Meillä on ylivertaisen varma, luotettava, vakaa ja turvallinen käyttöjärjestelmä.

IT SMELLS REAL VICTORY!

• "En ole enää vuosikausiin välittänyt mistään netin tietoturvaongelmista. "

Samoin. Ei ole tuollaiset ongelmat koskeneet sitten vuoden 1998 jälkeen.

Windowsilla painelen bilistellen mitä epäilyttävimmillä sivuilla, esim. näillä sivuilla on joskus hauskan näköisiä valevirustorjunta-mainoksia:

http://www.malwaredomainlist.com/
        http://support.clean-mx.de/clean-mx/viruses.php?sort=id desc&response=alive

"...niillä joilla Windows-koneet ovat pian kuin spitaalin, kupan ja koleran sairastuttavia."

Tämä tarjous on yhä edelleen voimassa:
        Laita joku linkki tänne, ihan mikä tahansa, niin menen sinne heti ja lähetän kuvakaappauksen samantien takaisin todisteeksi.

Windows 7 IE9 on kokoonpano. MSE:n voin ottaa pois käytöstä jotta ei turhaan sotke kokeilua.

• mitäs siitä sitten

täälä iniset, ketä se kiinnostaa vaikka sulla olis 1000 pupunttia sielä koneellas, jotenkin herää epäilys että kärsit jonkinlaisesta alemmuskomplexista tilanteen takia, ehkä se pupuntti ei sitten kuitenkaan ole kuin halpa korvike winkulle, eikä sillä pysty tekemään mitään, joo myönnetään kyllä hatuttais toi tilanne minuakin jos siihen tilanteeseen joutuisin että pupuntin varassa vaan pelkästään pitäisi pärjätä, hirvee kohtalo inmiselle ..

• haistakaa vittu!

Näinpä. Windows-porukka hoitakoot itse omat ongelmansa. Vittuako se meille Linux-käyttäjille kuuluu miten paljon virukset raiskaavat Windows-koneita? Windows-porukka on muutenkin niin saatanan ylimielistä bättre folk-persereikä kansaa, että ei kiinnosta laittaa tikkua ristiin sen porukan eteen. Pitävät itseään parempina kun maksavat paskasta, kun sitä rahaa tuntuu löytyvän.

Mä en jumalauta Windowsin eteen tee yhtään mitään. Saa hukkua niihin viruksiin tosiaan koko Windows.

Lopetan muuten osallistumisen talonyhtiön talkoisiinkin tähän. En mä haravoi samaa pihaa Windowsia käyttävän niljakkeen kanssa. Ihan voivat putsailla pihan keskenään perkele. Mitä vittua mä tekisin mitään jonkun Windows-kusipään eteen?

• En ole ajatellut koskaan ulkoistaa tietoturvapalveluita mielenterveyspotilaiden hoitoon joten siinä mielessä trollauksesi meni hukkaan.

• et voi vaatia mitään

Et voi myöskään edellyttää, että LInux-käyttäjät hoitaisivat oman osansa Windowsin ongelmien ratkaisemisesta. Linux-käyttäjät ovat jättäneet Windows-väen yksinään kärsimään ongelmista, joiden hoitamiseen meillä ei ole mitään velvollisuutta osallistua pitämällä omat koneemme Windowsin suuntaan puhtaina. Linux-kone ei omaksi suojakseen tarvitse virustorjuntaa, joten on yhdentekevää jos suojaamaton Linux-kone lähettelee Windows-viruksia eteenpäin. Se ei ole Linux-käyttäjien ongelma.

• Linkku-Urpo

Minäkin ajelen paljaalla Ubuntulla ja minulla on siinä windows-peli jossa luuraa 14 eri örkkiä, mutta eipä tuo häiritse.

• Ihana Windows!

"ongelma vain Windows-käyttäjille"

Ongelma - mikä ongelma? Ei minulle virustorjunta ole mikään ongelma!

Tubutin on PAAALJOOON suurempi ongelma, on minulla myös se toisella koneella.

• Microsoft-fani

Tuskin osaat laittaa Linuxia koneellesi. Pysy meidän määkivien lampaiden parissa ja käytä toimivaa Windowsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe