Auttakaa nyt hyvät ihmiset kun en tiedä puutarhan hoidosta yhtikäs mitään... Istutin liljoja takapihalleni ja nyt on käynyt ilmi, että muutama niistä ei lähtenyt kasvamaan ollenkaan. Olen kuullut, että liljat kestävät siirtämisen. Voiko näin aikaisessa vaiheessa siirtää muutamaa liljaa tyhjiin kasvamattomiin paikkoihin? Liljat ovat n.10cm korkeita. Kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne! Ja hyvää kesän jatkoa!!!
Liljonen siirtäminen
Poropeukalo
1
1196
Vastaukset
- pihalla
En tiedä, mistä liljoista on kyse, mutta itse siirsin täydessä kukinnassa olevia ruskoliljoja toiseen paikkaan, kun olivat niin ahtaan näköisesti. Viikko aikaa siitä ja näkyvät vielä hengissä olevan! Kannattaa ottaa maata mukaan niin paljon, kun voi. PS. olen kyllä aloittelija tällä saralla, mutta ainakin mulla onnistui,,,
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188