Auttakaa nyt hyvät ihmiset kun en tiedä puutarhan hoidosta yhtikäs mitään... Istutin liljoja takapihalleni ja nyt on käynyt ilmi, että muutama niistä ei lähtenyt kasvamaan ollenkaan. Olen kuullut, että liljat kestävät siirtämisen. Voiko näin aikaisessa vaiheessa siirtää muutamaa liljaa tyhjiin kasvamattomiin paikkoihin? Liljat ovat n.10cm korkeita. Kiitoksia jo etukäteen vastauksistanne! Ja hyvää kesän jatkoa!!!
Vastaukset 1
- pihalla
En tiedä, mistä liljoista on kyse, mutta itse siirsin täydessä kukinnassa olevia ruskoliljoja toiseen paikkaan, kun olivat niin ahtaan näköisesti. Viikko aikaa siitä ja näkyvät vielä hengissä olevan! Kannattaa ottaa maata mukaan niin paljon, kun voi. PS. olen kyllä aloittelija tällä saralla, mutta ainakin mulla onnistui,,,
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901653
- 861403
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15915Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597