Onko kokemusta särkänniemen ennakkoavaimista??

heeelp

Särkänniemeen menossa,Valintatalosta ostettu rannekkeet. Rannekkeessa "neliö"jossa lukee voimassa. Kirjoitetaanko siihen ite se päivämäärä minä päivänä on menossa???rannekkeissa on myös viivakoodi,jätetäänkö viivakoodi siihen??? vastatkaa pliis nopeesti kellä on kokemusta!

6

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaa päivää

      Kun menet niin särkänniemi merkkaa että koska olet siellä että et mene sillä uudestaan.Älä tee mitään mene vaan tarkastus luukun läpi niin siellä selviää.Älä laita lähtiessä käteen

      • heelp

        Okeei


      • heelp

        Mutta sitä vaan ihmettelen että kun siellä valintatalossa sanoivat että itse kirjoitetaan päivämäärä. Ja netissä nimenomaan lukee,että ei tarvitse jonottaa vaan voi vaan kävellä suoraan särkänniemen porteista sisään.. että mitä ja ketä tässä nut uskois?..


      • heelp kirjoitti:

        Mutta sitä vaan ihmettelen että kun siellä valintatalossa sanoivat että itse kirjoitetaan päivämäärä. Ja netissä nimenomaan lukee,että ei tarvitse jonottaa vaan voi vaan kävellä suoraan särkänniemen porteista sisään.. että mitä ja ketä tässä nut uskois?..

        Meillä oli viime vuonna ennakkorannekkeet ja nimenomaan käskettiin etukäteen itse kirjoittamaan siihen se päivämäärä, koska siellä ollaan.
        Ei tarvi jonottaa lippukassoilla ja kassojen jälkeen portilla on henkilökuntaa, joka tarkistaa, että siinä on juuri oikea päivä.
        Että kannattaa kirjoittaa kerralla oikein.
        Ja nimenomaan valmiiksi käteen kunhan oot ensin kirjoittanu sen päivän.
        Kyllä ne Valintatalossa ja muissa paikoissa, mistä niitä saa ostaa, antaa oikeaa tietoa!


      • heelp
        hanu71 kirjoitti:

        Meillä oli viime vuonna ennakkorannekkeet ja nimenomaan käskettiin etukäteen itse kirjoittamaan siihen se päivämäärä, koska siellä ollaan.
        Ei tarvi jonottaa lippukassoilla ja kassojen jälkeen portilla on henkilökuntaa, joka tarkistaa, että siinä on juuri oikea päivä.
        Että kannattaa kirjoittaa kerralla oikein.
        Ja nimenomaan valmiiksi käteen kunhan oot ensin kirjoittanu sen päivän.
        Kyllä ne Valintatalossa ja muissa paikoissa, mistä niitä saa ostaa, antaa oikeaa tietoa!

        Jep! Kiitti! Kyllähä se nii oli et ite kirjotetaan päivämäärä ja laitetaa ranteeseen(: hyvin meni ja mukava päivä oli!


    • me&me

      Kyllä näin. Päivämäärä kirjoitetaan itse lokeroon ja laitetaan ranteeseen ennen sisäänmenoa. Näin pääsette nopeammin ohi jonojen. Tämä ohje lukee myös Särkänniemen esittteessä, missä on ohjeet ennakkoon ostetuille rannekkeille.
      Kuulakärkikynällä/pitävällä tussilla ettei hankaudu päivän mittaan pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe