Minulla alkoi noin 2 vuotta sitten valkovuoto. Vuosi sitten minulla tuli ruskeaa vuotoa. Äitini oli täysin varma että minulla alkoi kuukautiset. Se ruskea vuoto jäi ainoaksi. Usein minulla on valkovuodon seassa semmoisia mustia hippusia mutta ei koskaan verta tai edes ruskeaa vuotoa.
Missä menkkani viipyy ? Onko tämä normaalia ?
kaksi vuotta valkovuotoa ja ei vieläkään menkkoja
8
1844
Vastaukset
- (:
Eipäs kannata hätäillä, itselläni kuukautiset alkoivat vasta näinä päivinä vaikka 15 vuotta jo olen ja valkovuotoa oli tullut useita vuosia aiemmin myös. Mä itse mietin kans asiaa kauheesti mut nyt ku tarpeeks kauan odotteli ni eiköhän ne ekat kuukautiset sieltä tullu. Kannattaa vaan siis odotella rauhassa ja jos oikein huolestuttaa ni käydä vaikka koulussa terveydenhoitajalle juttelemassa ! (:(:
- Tyttö :)))
Mulla oli valkovuotta 3 vuotta ennen kuin alko kuukautiset, joten ei kannata hätäillä :)
Ja niin kuin "(:" sanoi niin kannattaa käydä terkkarin kanssa juttelemassa jo huolestuttaa :)))) - cvxdvbgcf
Kuten äitisi sanoi: se ruskea vuoto oli sinun 1. kuukautisesi.
Ne ovat siis alkaneet, siitäkin huolimatta ettei sinulla ole sen jälkeen ollut vuotoja. Joskus keho huilii pitkään 1. kuukautisten jälkeen. - PikkuMyy-002
Mulla valkovuotoo oli varmaa 8-9 vuotiaasta asti nyt oon 12 ja menkat alko vasta pari kk sitte :D itekki ihmettelin et mikä on vialla mut kyl ne sit tuli ja ne kyl tulee (mikä ei oo mitään kivaa!) ja sille ei pysty tehä oikeen mitää...mä oon myös oppinu tunnistaa millon ne on tulossa, vähä ennen niitä on vähä paha olo ja sattuu vähä alamahaa ja sit ne alkaa parin tunnin päästä tai seuraavana päivänä...mulla ekat alko koulus...aamul vaa sattu hemmetisti mahaa ja sit ne oli alkanu...
onnee sulle millon ne ny alkaa tai jos ne on jo alkanu =D - Anonyymi
Tää on tosi vanha juttu mutta kirjoitan silti eli mä oon nyt 12v tyttö mul on ollu kans valkovuotoa noin 2 vuotta ja sen seassa mustia pilkkuja vähä aika sitten tuli sellaista pinkkiä/punasta/ruskeaa valkovuodon seassa Onko tämä merkki kuukautisista?auttakaa mua
- Anonyymi
Joo mäki myöhässä mut oon 12 ja valkovuotoa tullu 2 vuotta,ei mitään pilkkuja tai ruskeaa vuotoa ja vähän huolestuttaa. Sun kommentista on 2v niin voisitko kertoa että onko sulla alkanu jo kuukautiset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mäki myöhässä mut oon 12 ja valkovuotoa tullu 2 vuotta,ei mitään pilkkuja tai ruskeaa vuotoa ja vähän huolestuttaa. Sun kommentista on 2v niin voisitko kertoa että onko sulla alkanu jo kuukautiset?
en olen kommentoija mutta jos menkat ei ala 16 vuotiaana niin sitten olisit huolissasi.Mutta jos sulla on valkovuotoa tullut pari vuotta niin kyllä ne menkat jossain vaiheessa alkaa ennen kuin täytät 16 vuotta.
- Anonyymi
Mäkin myöhässä mutta oon 12-v ja mulla on ollu valkovuotoo 3 vuotta eikä viäkään näy menkkoja. Joskus valkovuodon seassa punaisia pilkkuja. Auttakaa pliiiis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003254692- 162246
- 1942089
- 1071476
- 801379
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756