HAI saappaat

saapashai

Kui moni käyttää hai saappaita kaupungilla?? Ite tykkään niistä, retroa, mun omat on keltaiset ja sit joskus pidän äidin viininpunasia myös.

10

420

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asgasg243612613tds42

joo mä ainaki mut joskus ne hait meinaa syödä muita ihmisiä ja poliisi ei tykkää kun ihmisltä puuttuu raajoja sit ne aina tulee ovelle ja sanoo että äläs ny pidä niitä haisaappaita ku ihmisltä lähtee raajoja kotona kuulemma voi pitää mut ei kylil muuten tuloo sakkoa

• :))))))))))))=)))))))))((((((=======

mulla on itelläki keltaset hai-saappaat ja käytän niitä kaupungilla, mun mielestä hienoja ja tyylikkäitä :))

• omenaani

Rakastan miun keltasia hai saappaita

• I'mNotMad

MÄ MEEN AVOJALOIN LASINSIRUJEN JA TUPAKINTUMPPIEN PÄÄLTÄ JEAH!!!!!!!!!!

• liinu

kyllä tykkään käyttää hai-saappaita,mulla on luumun väriset ja sit vielä talvihait eli frostit punaisena.onko teillä miulla frostia?

• Mää vaan (:

Hait on ihania!

• Trendimies

Mulla on punaiset hai-saappaat. Vesisade ei haittaa, kun saa kävellä lätäköiden läpi punaiset hait jalassa.

• Anonyymi

Minulla on uudet

• Anonyymi

Ostin tässä Hai-saappaat. Nyt olen aloittanut harjoittelemaan autolla ajoa , opetusluvalla. Lähdettiin sitä kokeilemaan , ja äiti sanoi , että laita noi uudet kumpparit jalkaan. Minä ajattelinkin , että niillä vois olla hyvä painella polkimia. Kyllä minun keltaiset Hai-saappaat on pysyneet hyvin polkimilla. Sitten kun saan ajokortin , niin saappaat on minulla usein ajokenkinä.

• Anonyymi

Noin vuosi sitten kirjoitin edellisen kommentin. Nyt on ollut ajokortti jonkin aikaa. Kun lähden kavereitten kanssa autoilemaan , niin usein laitan Hai-saappaat jalkaan.
      Tulee joskus painettua saappaalla kaasupoljinta vähän liikaa , meinaa vauhti karata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2998
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      2057
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      65
      1929
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1783
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1533
    6. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1272
    7. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1255
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      32
      1233
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      111
      1045
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1016
    Aihe