Hyvä edullinen hammaslääkäri!

hamppi rikki

Mikähän ois hyvä ja edullinen hammaslääkäri Oulussa. Pitäs yks lohjennut etuhammas korjauttaa. Työttömänä olen eikä varaa yksityisiin. En tiedä hintojakaan. Yhteen hammaslääkäriin soitin, ja sain niin ympäripyöreitä vastauksia, että en tiedä mitä oikein maksaa korjautus 40 - 100 euron haarukalla, selvitettiin tähän soittamaani hammaslääkäriin????

7

6879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hammas

Terveyskeskushammaslääkäri!

• Herttileidi senttäää

Jos nää oot työtön ja toimeentulotukiasiakas niin sossuhan sen lääkärin maksaa, niiku kaiken muunki. Mee sinne sossuun.
      Ookko nää tynnyrissä kasvanu.

• hamppi rikki

En ole sossusta vielä koskaan hakenut mitään tähän 55w ikään mennessä, vaikka oisin ehkä ollut oikeutettukin. Onko se tyhmyyttä, vai tyhmää ylpeyttä.

• amalgaami

Tilaat heti aamu kahdeksalta päivystysajan omaan terveyskeskukseen ja pikkasen liiottelet et hammasta särkee ja hankala syödä,niin johan aika irtoaa.Kokemusta on.Ei tartte olla tynnyrissä kasvanu,vaikka työtön on ,ei sossu korvaa kaikkea joskin ois sossun asiakas.Tiedoksi myös edelliselle kommentoijalle..

• Marjutta1

Hyvä ja edullinen hammaslääkäri on Oulussa on ainakin Kaakkurin Smile. Tuolta voi käsittääkseni jotenkin hinnan mukaan vertailla Oulun hammaslääkäreitä http://www.tohtorille.fi/hammaslaakari/oulu/ Minä en kyllä hintoja löytänyt. Mutta niiden Facebookissa oli.

• Mene ja varaa

aika kunnalliseen hammashoitolaan eli terveyskeskuksen hammaslääkärille.
      Sinne ne vähävaraiset menevät - yksityisten hammaslääkäreitten hinnat ovat uskomattomia. Jo pelkkä suuhun katsominen maksaa €-kymppejä.

Älä edes ajattele sellaista!

• Hinnat OK!

Nykyisin aikoja aletaan jakamaan jo kello 07:30! - EI kello 08:00!

Jonottamalla normallisti menee noin 6kk:ta, että pääsee kunnalliseen, eli TK-hammashoitoihin. - MUTTA jos kyseessä on SÄRKY taikka LOHKEAMINEN jota kovasti vihloo, sellaisiin annetaan ns. särkyaikoja päivittäin!

Nopeat syövät hitaat. Heti aamusta soitto 07:30 ja kannattaa kuunnella se ohje miten toimia. Paina 1! - Siten saavat yhteyden sinuun.

Puhelin Keskitetty ajanvaraus 08 5584 6430

Aukioloajat Ajanvaraus avoinna maanantaista torstaihin klo 7:30 - 16, perjantaisin 7:30 - 15.

Kiireellisissä ajanvarausasioissa asiakkaiden toivotaan ottavan yhteyttä arkisin klo 7.30–10.00 välisenä aikana ja ei kiireellisissä asioissa klo 10:00 jälkeen. Käytössä on hoidon tarpeen arvion mukainen varausjärjestelmä.

http://www.ouka.fi/oulu/terveyspalvelut/hammashoitolat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      86
      3317
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1889
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1723
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1581
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1443
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      94
      1365
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1351
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1304
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1257
    Aihe