Mikähän ois hyvä ja edullinen hammaslääkäri Oulussa. Pitäs yks lohjennut etuhammas korjauttaa. Työttömänä olen eikä varaa yksityisiin. En tiedä hintojakaan. Yhteen hammaslääkäriin soitin, ja sain niin ympäripyöreitä vastauksia, että en tiedä mitä oikein maksaa korjautus 40 - 100 euron haarukalla, selvitettiin tähän soittamaani hammaslääkäriin????
Hyvä edullinen hammaslääkäri!
7
6939
Vastaukset
- Hammas
Terveyskeskushammaslääkäri!
- Herttileidi senttäää
Jos nää oot työtön ja toimeentulotukiasiakas niin sossuhan sen lääkärin maksaa, niiku kaiken muunki. Mee sinne sossuun.
Ookko nää tynnyrissä kasvanu.- hamppi rikki
En ole sossusta vielä koskaan hakenut mitään tähän 55w ikään mennessä, vaikka oisin ehkä ollut oikeutettukin. Onko se tyhmyyttä, vai tyhmää ylpeyttä.
- amalgaami
Tilaat heti aamu kahdeksalta päivystysajan omaan terveyskeskukseen ja pikkasen liiottelet et hammasta särkee ja hankala syödä,niin johan aika irtoaa.Kokemusta on.Ei tartte olla tynnyrissä kasvanu,vaikka työtön on ,ei sossu korvaa kaikkea joskin ois sossun asiakas.Tiedoksi myös edelliselle kommentoijalle..
- Marjutta1
Hyvä ja edullinen hammaslääkäri on Oulussa on ainakin Kaakkurin Smile. Tuolta voi käsittääkseni jotenkin hinnan mukaan vertailla Oulun hammaslääkäreitä http://www.tohtorille.fi/hammaslaakari/oulu/ Minä en kyllä hintoja löytänyt. Mutta niiden Facebookissa oli.
- Mene ja varaa
aika kunnalliseen hammashoitolaan eli terveyskeskuksen hammaslääkärille.
Sinne ne vähävaraiset menevät - yksityisten hammaslääkäreitten hinnat ovat uskomattomia. Jo pelkkä suuhun katsominen maksaa €-kymppejä.
Älä edes ajattele sellaista! - Hinnat OK!
Nykyisin aikoja aletaan jakamaan jo kello 07:30! - EI kello 08:00!
Jonottamalla normallisti menee noin 6kk:ta, että pääsee kunnalliseen, eli TK-hammashoitoihin. - MUTTA jos kyseessä on SÄRKY taikka LOHKEAMINEN jota kovasti vihloo, sellaisiin annetaan ns. särkyaikoja päivittäin!
Nopeat syövät hitaat. Heti aamusta soitto 07:30 ja kannattaa kuunnella se ohje miten toimia. Paina 1! - Siten saavat yhteyden sinuun.
Puhelin Keskitetty ajanvaraus 08 5584 6430
Aukioloajat Ajanvaraus avoinna maanantaista torstaihin klo 7:30 - 16, perjantaisin 7:30 - 15.
Kiireellisissä ajanvarausasioissa asiakkaiden toivotaan ottavan yhteyttä arkisin klo 7.30–10.00 välisenä aikana ja ei kiireellisissä asioissa klo 10:00 jälkeen. Käytössä on hoidon tarpeen arvion mukainen varausjärjestelmä.
http://www.ouka.fi/oulu/terveyspalvelut/hammashoitolat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman481548Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 241060
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871036- 87965
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99835- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70779