Olen vasta 22-vuotias nuori ja haluaisin tehdä töitä kotona, sillä minulla on tällä hetkellä jo autokoulua ja alan syksyllä opiskelee nii tarvisin vähän rahaa elämiseen. Olen tehnyt ennen kirjoittanut matkailusta sellaisia kirjoituksia ja sen tyylistä haluaisin jatkaa vieläkin. Eli voisin kirjoittaa matkailusta, eläimistä tms artikkeleita, jos sellaista työtä edes enää löytyy? :/
töitä kotona tehdessä
17
862
Vastaukset
- emilia88
Vieläkö etsit kotoa tehtävää työtä? Jos näin on, laita sähköpostia [email protected] niin kerron lisää :)
- Kari Lipsanen
Ota yhteyttä jos haluat tehdä töitä nyt ja jatkossakin kotonasi.
puh. 045 859 1888 tai [email protected]
Minut tavoittaa puhelimella parhaiten klo 14-18 välillä ma-ti - Prkl!!!
LAPIO KOURAAN PRKL!!
Hei, minulta löytyy sinulle kotoa tapahtuvaa työtä johon voit yhdistää kirjoittamisen :)
Ota yhteys niin kerron lisää :
[email protected]- Internet business
- kiinnostunut1
Miten tuolla voi tienata jotain. Oletko itse tienannut
- Sussu2
Moi,
jos myyntipainotteinen työ hyvinvoinnin parissa kiinnostaa, laita mulle mailia osotteeseen [email protected]. :)
Mun kotisivut löydät osoitteesta teamsuvi.myitworks.com :) - Heidin tupperi
Tupperwaren esittelyillä tienaa oman motivaationsa mukaan rahaa että tuotteita, mahdollisuuksia on monia tämän työn parissa. Voi tehdä kotoakin osaksi, mutta pää myyntikanavamme on kotikutsut/ kotimyynti.
Kerron mielelläni lisää sähköpostitse; [email protected] - Petetty!
Aloituspaketit ovat vain rekvisiittaa
Verkostomarkkinointia muistuttavissa pyramidipeleissä markkinoitavat tuotteet ovat vain rekvisiittaa, jotta toiminta näyttäisi lailliselta ja normaalilta. Itse tuotteet ovat ylihinnoiteltuja, huonolaatuisia, arvottomia tai hankalia myydä. Todellinen tarkoitus on kerätä rahaa aloituspakettinsa lunastavilta uusilta jäseniltä.
Pieni varoituksen sana!
Pyramidipeliin liittyvä jäsen maksaa aloitus- tai muun maksun, joka menee pyramidissa ylempänä olevalle henkilölle. Hänen on puolestaan tarkoitus saada osuus hänen alapuolelleen liittyvien henkilöiden aloitusmaksuista.
Osallistujien taloudellinen hyöty edellyttäisi jäsenten määrän jatkuvaa kasvua. Todellisuudessa kaikki pyramidijärjestelmät hajoavat jossain vaiheessa kasvun loppuessa ja alatasoilla olevat menettävät sijoittamansa rahat.
Pyramidipelit ovat Suomessa rahankeräyslain perusteella laittomia ja ne ovat kiellettyjä myös muualla maailmassa.
LÄHDE: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/huijaukset/pyramidihuijaus/ - Sanna-Oriflame
Jos haluat kotona tehtävää työtä niin laita mailia [email protected]
- gummiankka
Töihin vitun sossupummi.
- kauneusjahyvinvointi2
Laita s-postia: [email protected]. Pari paikkaa auki kauneuden- ja hyvinvoinnin parissa, pääpaino kotona tekemisellä tai vaikkapa somen kautta.
- jories
hei, etsin neitiseuraa. olen 40v mukava sekä luotettava herrasmies helsingistä. ota yht jories2016outlook.com
- meepois888
Vittuako täällä mainostat. mene niille oikeille palstoille mainostamaan stana.
- vötkylänuoriso
Hei ! Tässä varmaa kotona tehtävää työtä, jos oikeasti kotona haluat töitä tehdä :
-imuroi koko talo
-tiskaa joka päivä aina kun tulee tiskiä
-pese ikkunat
-pese pyykit
-silitä
-tee kauppaostokset
-jos omakotitalo, niin kerää risut ja kävyt, haravoi
Tässä listaa näin aluksi, keksit varmaan itse lisää, jos et niin kerro. - osaaksaniinkusuomee
Hei jo 22 vuotta vanha ihminen. sää haluut siis tehä jotai? ooksää käynny niinku missää ravintolois tai kaupois kysyy tsupparin hommii. Vai sää haluut kirjottajaks? Mites jos sää oppiisit enstex käyttää niinku kirjakiält? Se vois niinku hakemuskaavakkeiss näyttää etustavammalt. Sit joku duunarinpalkkaaja vois niiku ottaa sut pikkase vakavammi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860