töitä kotona tehdessä

töitä vailla

Olen vasta 22-vuotias nuori ja haluaisin tehdä töitä kotona, sillä minulla on tällä hetkellä jo autokoulua ja alan syksyllä opiskelee nii tarvisin vähän rahaa elämiseen. Olen tehnyt ennen kirjoittanut matkailusta sellaisia kirjoituksia ja sen tyylistä haluaisin jatkaa vieläkin. Eli voisin kirjoittaa matkailusta, eläimistä tms artikkeleita, jos sellaista työtä edes enää löytyy? :/

17

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • emilia88

Vieläkö etsit kotoa tehtävää työtä? Jos näin on, laita sähköpostia [email protected] niin kerron lisää :)

• Kari Lipsanen

Ota yhteyttä jos haluat tehdä töitä nyt ja jatkossakin kotonasi.
      puh. 045 859 1888 tai [email protected]
      Minut tavoittaa puhelimella parhaiten klo 14-18 välillä ma-ti

• Prkl!!!

LAPIO KOURAAN PRKL!!

• Hei, minulta löytyy sinulle kotoa tapahtuvaa työtä johon voit yhdistää kirjoittamisen :)
      Ota yhteys niin kerron lisää :

[email protected]

• Internet business

http://se.stromandbir.com/internetlivsstil-marjukka/?t=s24

• kiinnostunut1

Miten tuolla voi tienata jotain. Oletko itse tienannut

• Sussu2

Moi,

jos myyntipainotteinen työ hyvinvoinnin parissa kiinnostaa, laita mulle mailia osotteeseen [email protected]. :)
      Mun kotisivut löydät osoitteesta teamsuvi.myitworks.com :)

• Heidin tupperi

Tupperwaren esittelyillä tienaa oman motivaationsa mukaan rahaa että tuotteita, mahdollisuuksia on monia tämän työn parissa. Voi tehdä kotoakin osaksi, mutta pää myyntikanavamme on kotikutsut/ kotimyynti.

Kerron mielelläni lisää sähköpostitse; [email protected]

• Petetty!

Aloituspaketit ovat vain rekvisiittaa
      Verkostomarkkinointia muistuttavissa pyramidipeleissä markkinoitavat tuotteet ovat vain rekvisiittaa, jotta toiminta näyttäisi lailliselta ja normaalilta. Itse tuotteet ovat ylihinnoiteltuja, huonolaatuisia, arvottomia tai hankalia myydä. Todellinen tarkoitus on kerätä rahaa aloituspakettinsa lunastavilta uusilta jäseniltä.
      Pieni varoituksen sana!

Pyramidipeliin liittyvä jäsen maksaa aloitus- tai muun maksun, joka menee pyramidissa ylempänä olevalle henkilölle. Hänen on puolestaan tarkoitus saada osuus hänen alapuolelleen liittyvien henkilöiden aloitusmaksuista.

Osallistujien taloudellinen hyöty edellyttäisi jäsenten määrän jatkuvaa kasvua. Todellisuudessa kaikki pyramidijärjestelmät hajoavat jossain vaiheessa kasvun loppuessa ja alatasoilla olevat menettävät sijoittamansa rahat.

Pyramidipelit ovat Suomessa rahankeräyslain perusteella laittomia ja ne ovat kiellettyjä myös muualla maailmassa.

LÄHDE: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/huijaukset/pyramidihuijaus/

• Sanna-Oriflame
    • gummiankka

Töihin vitun sossupummi.

• kauneusjahyvinvointi2

Laita s-postia: [email protected]. Pari paikkaa auki kauneuden- ja hyvinvoinnin parissa, pääpaino kotona tekemisellä tai vaikkapa somen kautta.

• jories

hei, etsin neitiseuraa. olen 40v mukava sekä luotettava herrasmies helsingistä. ota yht jories2016outlook.com

• meepois888

Vittuako täällä mainostat. mene niille oikeille palstoille mainostamaan stana.

• vötkylänuoriso

Hei ! Tässä varmaa kotona tehtävää työtä, jos oikeasti kotona haluat töitä tehdä :
      -imuroi koko talo
      -tiskaa joka päivä aina kun tulee tiskiä
      -pese ikkunat
      -pese pyykit
      -silitä
      -tee kauppaostokset
      -jos omakotitalo, niin kerää risut ja kävyt, haravoi

Tässä listaa näin aluksi, keksit varmaan itse lisää, jos et niin kerro.

• osaaksaniinkusuomee

Hei jo 22 vuotta vanha ihminen. sää haluut siis tehä jotai? ooksää käynny niinku missää ravintolois tai kaupois kysyy tsupparin hommii. Vai sää haluut kirjottajaks? Mites jos sää oppiisit enstex käyttää niinku kirjakiält? Se vois niinku hakemuskaavakkeiss näyttää etustavammalt. Sit joku duunarinpalkkaaja vois niiku ottaa sut pikkase vakavammi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2645
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      408
      2161
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1982
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      16
      1672
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      134
      1652
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1133
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1122
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1029
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe