töitä kotona tehdessä

töitä vailla

Olen vasta 22-vuotias nuori ja haluaisin tehdä töitä kotona, sillä minulla on tällä hetkellä jo autokoulua ja alan syksyllä opiskelee nii tarvisin vähän rahaa elämiseen. Olen tehnyt ennen kirjoittanut matkailusta sellaisia kirjoituksia ja sen tyylistä haluaisin jatkaa vieläkin. Eli voisin kirjoittaa matkailusta, eläimistä tms artikkeleita, jos sellaista työtä edes enää löytyy? :/

17

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • emilia88

        Vieläkö etsit kotoa tehtävää työtä? Jos näin on, laita sähköpostia [email protected] niin kerron lisää :)


    • Kari Lipsanen

      Ota yhteyttä jos haluat tehdä töitä nyt ja jatkossakin kotonasi.
      puh. 045 859 1888 tai [email protected]
      Minut tavoittaa puhelimella parhaiten klo 14-18 välillä ma-ti

    • Prkl!!!

      LAPIO KOURAAN PRKL!!

    • Hei, minulta löytyy sinulle kotoa tapahtuvaa työtä johon voit yhdistää kirjoittamisen :)
      Ota yhteys niin kerron lisää :

      [email protected]

      • kiinnostunut1

        Miten tuolla voi tienata jotain. Oletko itse tienannut


    • Sussu2

      Moi,

      jos myyntipainotteinen työ hyvinvoinnin parissa kiinnostaa, laita mulle mailia osotteeseen [email protected]. :)
      Mun kotisivut löydät osoitteesta teamsuvi.myitworks.com :)

    • Heidin tupperi

      Tupperwaren esittelyillä tienaa oman motivaationsa mukaan rahaa että tuotteita, mahdollisuuksia on monia tämän työn parissa. Voi tehdä kotoakin osaksi, mutta pää myyntikanavamme on kotikutsut/ kotimyynti.

      Kerron mielelläni lisää sähköpostitse; [email protected]

    • Petetty!

      Aloituspaketit ovat vain rekvisiittaa
      Verkostomarkkinointia muistuttavissa pyramidipeleissä markkinoitavat tuotteet ovat vain rekvisiittaa, jotta toiminta näyttäisi lailliselta ja normaalilta. Itse tuotteet ovat ylihinnoiteltuja, huonolaatuisia, arvottomia tai hankalia myydä. Todellinen tarkoitus on kerätä rahaa aloituspakettinsa lunastavilta uusilta jäseniltä.
      Pieni varoituksen sana!

      Pyramidipeliin liittyvä jäsen maksaa aloitus- tai muun maksun, joka menee pyramidissa ylempänä olevalle henkilölle. Hänen on puolestaan tarkoitus saada osuus hänen alapuolelleen liittyvien henkilöiden aloitusmaksuista.

      Osallistujien taloudellinen hyöty edellyttäisi jäsenten määrän jatkuvaa kasvua. Todellisuudessa kaikki pyramidijärjestelmät hajoavat jossain vaiheessa kasvun loppuessa ja alatasoilla olevat menettävät sijoittamansa rahat.

      Pyramidipelit ovat Suomessa rahankeräyslain perusteella laittomia ja ne ovat kiellettyjä myös muualla maailmassa.

      LÄHDE: http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/huijaukset/pyramidihuijaus/

    • Sanna-Oriflame
    • gummiankka

      Töihin vitun sossupummi.

    • kauneusjahyvinvointi2

      Laita s-postia: [email protected]. Pari paikkaa auki kauneuden- ja hyvinvoinnin parissa, pääpaino kotona tekemisellä tai vaikkapa somen kautta.

    • jories

      hei, etsin neitiseuraa. olen 40v mukava sekä luotettava herrasmies helsingistä. ota yht jories2016outlook.com

      • meepois888

        Vittuako täällä mainostat. mene niille oikeille palstoille mainostamaan stana.


    • vötkylänuoriso

      Hei ! Tässä varmaa kotona tehtävää työtä, jos oikeasti kotona haluat töitä tehdä :
      -imuroi koko talo
      -tiskaa joka päivä aina kun tulee tiskiä
      -pese ikkunat
      -pese pyykit
      -silitä
      -tee kauppaostokset
      -jos omakotitalo, niin kerää risut ja kävyt, haravoi

      Tässä listaa näin aluksi, keksit varmaan itse lisää, jos et niin kerro.

    • osaaksaniinkusuomee

      Hei jo 22 vuotta vanha ihminen. sää haluut siis tehä jotai? ooksää käynny niinku missää ravintolois tai kaupois kysyy tsupparin hommii. Vai sää haluut kirjottajaks? Mites jos sää oppiisit enstex käyttää niinku kirjakiält? Se vois niinku hakemuskaavakkeiss näyttää etustavammalt. Sit joku duunarinpalkkaaja vois niiku ottaa sut pikkase vakavammi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe