Mietin vain miten ihmiset ruokkivat vanhus koiria.
Mitä ruoka merkkiä, kuinka paljon, kuinka usein? Ja paljonko vanhus liikkuu? Minkä rotuinen ja painoinen. Onko ruoka teistä sopivaa omalle koira vanhukselle.
Itselläni on nuori koira, mutta kiinnostaisi tietää miten vanhukset syö ja liikkuu :) Olen kuullut, että vanhana koirat tuppaa lihomaan...
Vanhan koiran ruokinta
1
225
Vastaukset
Vanhuskoirat ruokittu sanoin kuin muunkin ikäiset.Sama ruoka,kotiruoka.
Ainoastaan suhteita muutetaan,jos on tarvis.
Kaksi kertaa on annettu,kuten normistikkin annetaan.Vanhus liikkuu niin kauan lenkillä,kun jaksaa.Lenkit myös ihan yksilön mukaan.Eli riippuu ihan yksilöstä.
Tärkeetä olisi liikuttaa niin kauan,kuin vaan jaksaa ja säännöllisesti,kunnon mukaan toki.
Ja on ollut ruoka sopivaa,ainahan kotiruoka on.
Minäkin olen kuullut,että vanhana tuppaa lihoamaan...
Mutta eipä ole omillani ollut koskaan ongelmana.Kun on rakennettu hyvä pohjakunto pennusta lähtien,liikutetaan niinkauan(yksilön mukaan),kuin vaan jaksaa sopivasti ja syö kunnon ruokaa,missä ei mitään "höttöjä",niin mitään ongelmaa ei ole lihomisen suhteen.
Ruoka tarvittaessa vaan kevennetään,ei sen ihmeempää.
Ja näin menty niin pienillä,kuin isoilla vanhuksilla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676