Tää on vähän hassu juttu, mutta nyt mulla ei taida olla enään kaasoa ollenkaan. Väänsin "hauskaa" läppää häitä porukalla suunniteltaessa mun kaason laktoosi-intorelanssista ja heitin monta kertaa juttua, että mulla ei ole KAASOA vaa KAASU, koska sillä on se pieruongelma eli laktoosiintorelanssi.
Nyt se sano mulle, et se ei halua olla mun kaaso enään, koska nyt kaikki muutkin on alkanut sanoa sitä kaasuksi mun esimerkin mukaan. Mä olen mukamas ristinyt sen uudestaan kaasuksi. On mulle kauhea häpeä, jos se ei ees tuu mun häihin. Enhän mä nyt tosissaan sanonu, että se ois mikään kaasu, kunhan leikittelin sen laktoosi-intorelanssilla ja sanalla kaaso. Muutenkin jännittää häät ihan sairaasti ja sit vielä tää!
Kaasoni irtisanoutui
5
807
Vastaukset
- Bridezillah
Onpas huumorintajuton kaaso! Toivottavasti löydät kavereistasi jonkun vähemmän herkkähipiäisen.
- häävieras
Oletpa harvinaisen tyhmä ja lapsellinen ihminen :/
- Dara
Ajatella, että teit tämän täsmälleen saman mokan jo vuonna 2008 ensimmäisen kerran ja avauduit siitä tällä palstalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5939154#comment-0
Uusit saman mokasi viime vuonna ja jälleen avauduit siitä tällä palstalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9892923#comment-0
Ja nyt töräyttelit typeryyksiäsi taas?!?!
Sinulla on selvästi kaasoasiaa suurempikin ongelma; se että joko olet turha provo tai sitten vain olet ilmeisen kykenemätön oppimaan virheistäsi.
Monettako kertaa avioliittoon olet nyt menossa ja montaako laktoosi-intoleranssista kärsivää ystävääsi vielä ajattelit loukata samalla tavoin? - kaasomyös
Ihan OIKEIN sulle. Mitäs vielä sanoit monta kertaa! Mieti nyt vähän torpo ja mitäs tuumaist jos omalle kohdallesi tehtäisiin sama? Noinko kaveria ja kaasoa kohdellaan..
- hgjkjhh
kylläpäs on sama moka sattunut monenn kertaan :D.. Taisitpa vaan haluta kertoa mielestäsi hyvän vitsin täällä kaikille ;oo.. Outo tyyppi olet..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993