Kaasoni irtisanoutui

Kesämorsian 2012

Tää on vähän hassu juttu, mutta nyt mulla ei taida olla enään kaasoa ollenkaan. Väänsin "hauskaa" läppää häitä porukalla suunniteltaessa mun kaason laktoosi-intorelanssista ja heitin monta kertaa juttua, että mulla ei ole KAASOA vaa KAASU, koska sillä on se pieruongelma eli laktoosiintorelanssi.

Nyt se sano mulle, et se ei halua olla mun kaaso enään, koska nyt kaikki muutkin on alkanut sanoa sitä kaasuksi mun esimerkin mukaan. Mä olen mukamas ristinyt sen uudestaan kaasuksi. On mulle kauhea häpeä, jos se ei ees tuu mun häihin. Enhän mä nyt tosissaan sanonu, että se ois mikään kaasu, kunhan leikittelin sen laktoosi-intorelanssilla ja sanalla kaaso. Muutenkin jännittää häät ihan sairaasti ja sit vielä tää!

5

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bridezillah

Onpas huumorintajuton kaaso! Toivottavasti löydät kavereistasi jonkun vähemmän herkkähipiäisen.

• häävieras

Oletpa harvinaisen tyhmä ja lapsellinen ihminen :/

• Dara

Ajatella, että teit tämän täsmälleen saman mokan jo vuonna 2008 ensimmäisen kerran ja avauduit siitä tällä palstalla:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/5939154#comment-0

Uusit saman mokasi viime vuonna ja jälleen avauduit siitä tällä palstalla:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9892923#comment-0

Ja nyt töräyttelit typeryyksiäsi taas?!?!

Sinulla on selvästi kaasoasiaa suurempikin ongelma; se että joko olet turha provo tai sitten vain olet ilmeisen kykenemätön oppimaan virheistäsi.

Monettako kertaa avioliittoon olet nyt menossa ja montaako laktoosi-intoleranssista kärsivää ystävääsi vielä ajattelit loukata samalla tavoin?

• kaasomyös

Ihan OIKEIN sulle. Mitäs vielä sanoit monta kertaa! Mieti nyt vähän torpo ja mitäs tuumaist jos omalle kohdallesi tehtäisiin sama? Noinko kaveria ja kaasoa kohdellaan..

• hgjkjhh

kylläpäs on sama moka sattunut monenn kertaan :D.. Taisitpa vaan haluta kertoa mielestäsi hyvän vitsin täällä kaikille ;oo.. Outo tyyppi olet..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      68
      14015
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      11
      5593
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5511
    4. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5099
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      115
      4366
    6. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3581
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      12
      3381
    8. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3068
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      15
      2995
    10. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      55
      2577
    Aihe