Tää on vähän hassu juttu, mutta nyt mulla ei taida olla enään kaasoa ollenkaan. Väänsin "hauskaa" läppää häitä porukalla suunniteltaessa mun kaason laktoosi-intorelanssista ja heitin monta kertaa juttua, että mulla ei ole KAASOA vaa KAASU, koska sillä on se pieruongelma eli laktoosiintorelanssi.
Nyt se sano mulle, et se ei halua olla mun kaaso enään, koska nyt kaikki muutkin on alkanut sanoa sitä kaasuksi mun esimerkin mukaan. Mä olen mukamas ristinyt sen uudestaan kaasuksi. On mulle kauhea häpeä, jos se ei ees tuu mun häihin. Enhän mä nyt tosissaan sanonu, että se ois mikään kaasu, kunhan leikittelin sen laktoosi-intorelanssilla ja sanalla kaaso. Muutenkin jännittää häät ihan sairaasti ja sit vielä tää!
Kaasoni irtisanoutui
5
847
Vastaukset
- Bridezillah
Onpas huumorintajuton kaaso! Toivottavasti löydät kavereistasi jonkun vähemmän herkkähipiäisen.
- häävieras
Oletpa harvinaisen tyhmä ja lapsellinen ihminen :/
- Dara
Ajatella, että teit tämän täsmälleen saman mokan jo vuonna 2008 ensimmäisen kerran ja avauduit siitä tällä palstalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5939154#comment-0
Uusit saman mokasi viime vuonna ja jälleen avauduit siitä tällä palstalla:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9892923#comment-0
Ja nyt töräyttelit typeryyksiäsi taas?!?!
Sinulla on selvästi kaasoasiaa suurempikin ongelma; se että joko olet turha provo tai sitten vain olet ilmeisen kykenemätön oppimaan virheistäsi.
Monettako kertaa avioliittoon olet nyt menossa ja montaako laktoosi-intoleranssista kärsivää ystävääsi vielä ajattelit loukata samalla tavoin? - kaasomyös
Ihan OIKEIN sulle. Mitäs vielä sanoit monta kertaa! Mieti nyt vähän torpo ja mitäs tuumaist jos omalle kohdallesi tehtäisiin sama? Noinko kaveria ja kaasoa kohdellaan..
- hgjkjhh
kylläpäs on sama moka sattunut monenn kertaan :D.. Taisitpa vaan haluta kertoa mielestäsi hyvän vitsin täällä kaikille ;oo.. Outo tyyppi olet..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?722739Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,252488Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville422181Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.132016Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111507- 1671363
- 521042
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa28984IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih16798Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois99791