Myyn käsityönä tehtyjä uniikkeja vaatteita lapsille,naisille,koirille. Saatavilla juhlaan ja arkeen. Erikokoja,eri materiaaleista. Myös virkatut/neulotut liinat,verhot ja taulut onnistuvat tilauksesta.Myös muuta sisustustavaraa(mm.puuvillakorit). Näitä tulee koko ajan lisää ja tarvitsen tilaa joten myyn HALVALLA pois, n.lankojen hinnalla. Vie vaikka kaikki kerralla alennettuun hintaan ja myy itse kalliimmalla eteenpäin . Itse en ehdi tähän myyntiin niin panostamaan. Tiedoksi liikkeille!; Myös yhteistyö onnistuu jos minä teen ja te myytte =) Asumme keski-pohjanmaalla Toholammilla.
Yhteystiedot: [email protected]
O: Käsintehtyjä uniikkeja ja HALPOJA!
käsityöläinen
1
163
Vastaukset
- haloo.
Sulla on paljon kaikenlaisia ilmoituksia täällä torilla.......sähköpostiosoitteet vaihtelevat. Kukaan järkevä ei ilmoita noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974337
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h444284- 1424178
- 1462904
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282292- 1582174
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202088- 401749
- 731350
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261165