Vinkki Eurooppaan tutustujalle.

Olly

Älä osta mitään valmismatkaa. Osta halpa lento jonnekin, ja jatka junalla. Halpaa ja mielenkiintoista, verrattuna turistibussiin.
Valitse kohde mieltymyksesi mukaan. Jos haluat rantalomalle, mene. Jos haluat kaupunkilomalle, mene.
Ota hotellihuone, jos aiot ainoastaan nukkua siellä. Parempi ratkaisu on usein vuokrata asunto. Sisäinen kokkisi arvostaa hyviä raaka-aineita, niitä on saatavilla, mutta silloin tarvitset keittiön.

4

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junailijat

Yes, juuri etsin lentoja esim Saksaan tai Itävaltaan. Siellä bussilla tai junalla pikkukaupunkeihin , kenties paluu jostain naapurimaasta.
      Kyllä löytyy , mukava koota itse koko paketti.

• Millä lennät

Sillä erolla että jos mp on eripaikoista, niin vain halpislentofirmoilta löytynee edukkaat liput.

• Olly

Vain halpislentofirmoilta löytyy halpoja lentoja. OK, limainen sämpylä jää saamatta, mutta esim. Finskin lennoilla siitä limaisesta sämpylästä saa maksaa 500€ ylimääräistä lentohinnassa. Toistaiseksi Suomesta ei ole tarjontaa käytännössä kuin kahdelta halpisfirmalta, toivottavasti tilanne paranee...
      Jep, halpiksilla ostetaan vain lento, ei meno-paluuta. Halpaa, ja sen lisäksi vielä kätevää, kun voi lentää takaisin eri paikasta.
      Toki on myös muistettava, että Finskin kaluston 20v kangaspenkit tarjoavat paremman sivuttaistuen, kuin Norskin tai Raikun uudet nahkapenkit. Mutta ei, siitäkään en ole valmis maksamaan muutaman tunnin lennolla.

• Herbert Höpö

Tässä sekoitetaan nyt kaksi asiaa keskenään. Me kokeneet matkailijat emme todellakaan tarvitse valmismatkojen palveluja. Huomattava osa ihmisistä ei kuitenkaan tule toimeen ilman niitä ja toinen osa haluaa maksaa siitä, että muut hoitavat matkajärjestelyt heidän puolestaan. Lähettelet, Olly hyvä, vinkkejä siis lähinnä itsellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5892
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4444
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3257
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2991
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1581
    6. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1351
    7. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      233
      1227
    9. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      10
      1180
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1179
    Aihe