onnea riittää, toisiimme kun luotetaan. Luottaminen on kaiken onnen perusta sen olen tullut huomaamaan. Rakastan miestäni, voin luottaa häneen ja uskon, että hän luottaa minuun vaikka alku on ollut vaikeaa molemmille. Nyt tiedän mitä haluan, enkä odota tai kuvittele mitään turhia enää. Hänen kanssaan minun on hyvä olla. Tiedän, että yhdessä olemme vahvat.
http://www.youtube.com/watch?v=6li4g_o0ZLM&feature=related
olen kiitollinen tänään miehestäni, perheestäni, kiitollinen, että saan tänään olla tässä ja olla turvassa rakkaan sylissä.
tätä
meillä S
0
303
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 33829
- 55828
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37663Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14589- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3542Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22542