Kertokaapa omat nolot matkakokemuksenne.
Mä kerron täs ny omani:
Olin 12 vuotias ja ekoja kertoja junalla matkustin. Kotiin olin tulossa Tampereelta. Oli talvi ja kun piti jäädä kyydistä, niin en tietenkään löytänyt nappulaa mistä piti painaa että ovi avautuu. Juuri kun löysin sen ja meinasin painaa, niin juna nytkähti liikkeelle. Pientä paniikkia alkoi syntymään ja soitin äidille. Sepitin hänelle itku kurkussa että en kerennyt jäämään pois. Hän käski minun mennä istumaan ja jäädä seuraavalla pysäkillä pois. Joten menin istumaan ja vähän rauhoituin siinä sitten. Jämsässä pääsin pois ja odottelin 1,5 tuntia että iskä tulee hakemaan semmoisessa 20 asteen pakkasessa.
Nolot matkakokemukset
jhcg fxj
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191247- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481181- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979