Kertokaapa omat nolot matkakokemuksenne.
Mä kerron täs ny omani:
Olin 12 vuotias ja ekoja kertoja junalla matkustin. Kotiin olin tulossa Tampereelta. Oli talvi ja kun piti jäädä kyydistä, niin en tietenkään löytänyt nappulaa mistä piti painaa että ovi avautuu. Juuri kun löysin sen ja meinasin painaa, niin juna nytkähti liikkeelle. Pientä paniikkia alkoi syntymään ja soitin äidille. Sepitin hänelle itku kurkussa että en kerennyt jäämään pois. Hän käski minun mennä istumaan ja jäädä seuraavalla pysäkillä pois. Joten menin istumaan ja vähän rauhoituin siinä sitten. Jämsässä pääsin pois ja odottelin 1,5 tuntia että iskä tulee hakemaan semmoisessa 20 asteen pakkasessa.
Nolot matkakokemukset
jhcg fxj
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864