tiedoksi sulle mies

kaipaan yhä

että voit edelleen ottaa muhun yhteyttä, jos asiasi ratkevat edes yhtään eteenpäin tai jos siltä vain tuntuu. Olisi kiva nähdä ihan ilman mitään paineita ja katsoa mitä tapahtuu... en pysty unohtamaan sinua...

48

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???!!!

      Ja kennelle viestisi on tarkoitettu, kerro edes etunimi?

    • ;)

      Tunnisteet on aika vähäiset?

    • ripuloossen

      hiukan on vähäiset joo , mutta nyt vessaan..

    • maybe me?

      Tarkenteita haluaa myös! Kaipaamasi herran etunimen eka kirjan ja lukumäärä ja omasta nimestäs samat niin saadaan hieman rajattua tätä innokkaitten miesten joukkoa ;)

    • kaipaan yhä

      Miehen nimessä on neljä kirjainta...

      • a...

        Alkaako kenties aalla ja päättyy iillä?


    • maybe me?

      ohi meni...

    • Jos...

      olet hän ketä ajattelen...varmaan otan yhteyttä, ei epäilystäkään.Vieläpä
      hyvinkin pian.

      • Jos...

        nyt en sittenkään...ei mulla oo hänen puhelinnumeroa?


      • Jos...
        Jos... kirjoitti:

        nyt en sittenkään...ei mulla oo hänen puhelinnumeroa?

        nyt huomenna laitan jotain...vastaiskohan tuo?


      • Shuppiduppi
        Jos... kirjoitti:

        nyt huomenna laitan jotain...vastaiskohan tuo?

        Laita ihmeessä, ei se ota jos ei annakaan, se on "ap joors" junou ;)


      • Jos...
        Shuppiduppi kirjoitti:

        Laita ihmeessä, ei se ota jos ei annakaan, se on "ap joors" junou ;)

        näihin juttuihin uskoo...saa kaiken toivon heittää...ja edelleenkään mulla
        ei oo sitä puhelinnumeroa :( jos olis niin kyllä soittaisin siis heti, ei mitään
        tekstareita, vaan ihan oikeeta puhetta, ehkä löpinää, mutta varmaan asiaakin
        olis.


      • ...ja kun
        Jos... kirjoitti:

        näihin juttuihin uskoo...saa kaiken toivon heittää...ja edelleenkään mulla
        ei oo sitä puhelinnumeroa :( jos olis niin kyllä soittaisin siis heti, ei mitään
        tekstareita, vaan ihan oikeeta puhetta, ehkä löpinää, mutta varmaan asiaakin
        olis.

        Sä et tunnu olevan ihan varma onko sitä numeroa vai ei. Pitäisikö olla mutta ei olekaan vai onko vaikkei pitänyt olla? Mitä ihmettä sä olet mennyt sössimään ja miten sen korjaat? Äläkä nyt ainakaan näihin juttuihin usko ja toivoasi heitä.
        No minä ainakin vastaisin, harvakseltaanhan tuo soi.


      • Ei siis...
        ...ja kun kirjoitti:

        Sä et tunnu olevan ihan varma onko sitä numeroa vai ei. Pitäisikö olla mutta ei olekaan vai onko vaikkei pitänyt olla? Mitä ihmettä sä olet mennyt sössimään ja miten sen korjaat? Äläkä nyt ainakaan näihin juttuihin usko ja toivoasi heitä.
        No minä ainakin vastaisin, harvakseltaanhan tuo soi.

        puhelinnumeroa, mutta vastata voi myös muihinkin viesteihin, kuin puhelimeen...sp,fb,onhan näitä.Niin kyllähän elämässäni oon sössiny ja
        kyennyt ryssimään, kun joskus asiat menis paremmin putkeen, mutta
        ei taida tässä elämässä enää.


    • Tosimies71

      Mikäli minulle puhut, niin kyllä käy. Kerrot vain spostiosoitteesi ja saat viipymättä kirjeeni!

      • alberto homolainen

        kaipaan sua tosimies!!!!


      • Hetero Tosimies71
        alberto homolainen kirjoitti:

        kaipaan sua tosimies!!!!

        Sorry vaan, mutta minulle käy vain naisen b-rappu! Ensin haluan nuolla pimpin, sitten panna hyväksi ja mahdollisesti sen jälkeen peppuun toisen erän lastit.


    • kaipaan yhä

      Tosimies: ei ollut sinulle tämä, pahoittelen.
      Numeroni on hänellä jota kaipailen, joten puhelimeen odottelen yhteydenottoa... toivottavasti en turhaan. :)

    • PaskaPetteiin

      ei kannata pitää yhteyttä sen vaimo voi suuttua ja sillä voi ripuli tulla hermostuksissaan housuun.

    • Sopan soppa

      Mun asiat on ratkenneet, mutta ei sillä tavalla että ottaisin yhteen tiettyyn naiseen enää yhteyttä. Tai nimenomaan olen ratkaissut ne niin, etten minä enää ota yhteyttä.

      • soppa kuin soppa

        Eli juttu on siis finito, sitäkö tarkoitat?


      • Sopan soppa
        soppa kuin soppa kirjoitti:

        Eli juttu on siis finito, sitäkö tarkoitat?

        Meiän homma ainakin saa olla finito, se on kaikille parempi niin. Eipä olisi edes arvannut millanen soppa siitä tuli. Ja nyt mä olen herännyt pitkästä unesta.


      • hiekkalaatikolla
        Sopan soppa kirjoitti:

        Meiän homma ainakin saa olla finito, se on kaikille parempi niin. Eipä olisi edes arvannut millanen soppa siitä tuli. Ja nyt mä olen herännyt pitkästä unesta.

        ensin sopat keität ja sitten rakastut vasta oikeesti, niinkö?


      • .......
        Sopan soppa kirjoitti:

        Meiän homma ainakin saa olla finito, se on kaikille parempi niin. Eipä olisi edes arvannut millanen soppa siitä tuli. Ja nyt mä olen herännyt pitkästä unesta.

        No, ei sitten :(


    • kaipaan yhä

      no höh, ei sitten tavoittanut tämä viesti sitä oikeaa henkilöä. :(

      • Täällä.

        palstajäätiköllä on niin kova tungos...rakkaudennälkäiset "pilkillä" siimat
        pahasti keskenään solmussa ja kaiken lisäksi siiman molempiin päihin
        on sattunut selkärangaton liero, eikä yhdestäkään avannosta nouse yhtään
        vonkaletta.Jos oot koukussa...muista ettei koukku itsessään satu, vaan ne
        väkäset, kun yrität rimpuilla pois :) kalatalouskonsultin menovinkki:etsi
        rauhallisempi ankkalampi tai kokeile muita pyyntivälineitä, puhelin on
        myös kätevä viestiväline..


      • Tosi btm
        Täällä. kirjoitti:

        palstajäätiköllä on niin kova tungos...rakkaudennälkäiset "pilkillä" siimat
        pahasti keskenään solmussa ja kaiken lisäksi siiman molempiin päihin
        on sattunut selkärangaton liero, eikä yhdestäkään avannosta nouse yhtään
        vonkaletta.Jos oot koukussa...muista ettei koukku itsessään satu, vaan ne
        väkäset, kun yrität rimpuilla pois :) kalatalouskonsultin menovinkki:etsi
        rauhallisempi ankkalampi tai kokeile muita pyyntivälineitä, puhelin on
        myös kätevä viestiväline..

        Tosi miehelle tos nro jos haluut panna mua keski suomesta olen b.b btm homo 48.v txttillä vastaan varmasti paikka on 0465503619


      • Tosimies71
        Tosi btm kirjoitti:

        Tosi miehelle tos nro jos haluut panna mua keski suomesta olen b.b btm homo 48.v txttillä vastaan varmasti paikka on 0465503619

        Kiitos, mutta ei kiitos!
        Hakusessa on nainen ikäluokassa 25-37v. Kokoluokka 158-179cm ja painoluokka n 50-70kg. Muita ehtoja en tässä luettele.


    • meni jo

      Ei tämä vanha mies enää mitään kaipaa.

    • 4kirjainta

      Kuka sinä olet kaipaan yhä? Ei tämmösillä tunnisteilla vielä kukaan osaa yhdistää mitään.

    • kaipaan yhä

      No ei tänne kehtaa kaikkia tunnisteita läväyttää kuitenkaan, vaikka todennäköisyys tunnistamisene silti olisi varsin pieni....
      Mun nimi alkaa M:llä, siinä sulle tunniste ;)

      • 4kirjainta

        Okei tuo tunniste auttaa jo hieman ;) Ootko kesälomalla vai mitä hommailet?


    • Tosimies71

      Minulle ei tule nyt mieleen yhtäkään M-kirjaimella alkavaa daamia, jonka perään kaipailen tai haikailen. Voi toki ollakin, mutta en muista ainakaan. Harmillista sinänsä.

    • kaipaan yhä

      Tänään alkoi kesälomani eli niinkin voisi sanoa ;)

      • 4kirjainta

        Niin tiedät varmaan että mulle se on melkoinen kynnys ottaa yhteyttä ku kaikki jäi vähän kuin ilmaan roikkumaan ni tulee sitte mieleen että mitähän ajattelet jos yhtäkkiä laittaisin jotain viestiä nyt pitkän ajan päästä! En ole täällä aivan varma kumminkaan että oletko se sinä.


      • Joku muu kuin ap
        4kirjainta kirjoitti:

        Niin tiedät varmaan että mulle se on melkoinen kynnys ottaa yhteyttä ku kaikki jäi vähän kuin ilmaan roikkumaan ni tulee sitte mieleen että mitähän ajattelet jos yhtäkkiä laittaisin jotain viestiä nyt pitkän ajan päästä! En ole täällä aivan varma kumminkaan että oletko se sinä.

        Eihän sitä tiedä ennenkuin kokeilee...sittenpä tiedät mitä hän ajattelee. laita se viesti - voi olla että sitä odotetaan ;)


    • Tosimies71

      Siis kuvitteletko kaipaavasi minua?:-) Kerro jotain itsestäsi?

      • Jos ei mtn

        muuta, niin opettele edes lukemaan, kuka vastaa kenellekin.
        Tämä oli sinulle "Tosimies71".
        Olet pateettinen, sorry.


    • Hellanluuledis

      No herran jestas sentään! Jos kaipaat ja sulla on puhelinnumero , niin miksi ihmeessä tälläiselle höpö löpö palstalle kirjoittelet!? Laita tekstari , että kaipaat ja saat smantien vastauksen ja tiedon kaipaako toinenkin, vai yksinkö haikailet? Uskomatonta!

    • Tosimies71

      Eipä näsäviisastella siellä! Minulla ei ole puhelinnumeroa, joten en voi näin tehdä. Emme vielä päässeet seurusteluvaiheeseen. Sellaista elämä on ja ikävä silti.

    • Katso taaksesi

      Missä sun itsekunnioitus on nainen ? Roikut jonkun miehen perään joka ei osoita mitään kiinnostusta sinua kohtaan. Eihän toista voi pakottaa rakastamaan, eri asia on jos itse luulet mieheen rakastuneesi.

      Kun et kerran puhelin numeroa saanut, etkö todella tajua vai oleko niin helvetin hölmö? Mies on naimisissa eikä ole kiinnostunut. Piste.

      Tuoko se sulle jonkinlaista tyydytystä (ilmeisesti et saa mitään muutakaan tyydytystä) kun menet sekaantumaan toisen avioliittoon?

      Olepa varovainen, tulen kanssa ei leikitä, ettet joku ilta kotiin palatessasi kotikadulla tapaa joitain porukkaa joka hakkaa sut sairaalakuntoon, sinuahan voi joku seurata jo pidemmänkin aikaa, sitä tietämättäsi. Saat vielä silmät päästäsi niin ettet voi katsella varattuja miehiä. Tämä on uhkaus!

      Osta itsellesi jostain kaupasta iso lelu, jolla sitten leikit kun olet yksin sängyssä.
      Vaan varo askeleitasi, ja katso aina taaksesi missä oletkin, sillä nyt et todella tiedä kuka sinua seuraa. Tämä henkilö voi jopa istua lähelläsikin, ja seurata tapahtumia. varopas vain eukko!

      • ei mahda mitään

        jos pääsen hengestäni siksi että täällä kirjoittelen, niin sitten on tarkoitettu niin.


      • sairasta peliä

        Onpas ilkeä ja kieroutunut teksti. Kuka uhkailee toista väkivallalla rakkauden takia?


      • yhtä ja samaa pask..

        Täällähän sairas yksilö on. Mahtaa mulkku maistua hyvältä kun noin on "suojeluksessa"...


      • sairasta

        Mene hoitoon "katso taaksesi" !


    • kikkelikikkelikikkel

      kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli kikkeli

    • Olen tehnyt päätöksen.

      • se päätös?

        ja mikähän se mahtaa olla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      364
      2222
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      444
      2180
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      94
      1954
    4. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      72
      1482
    5. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      1440
    6. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1308
    7. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      53
      1136
    8. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1075
    9. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      183
      1064
    10. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      135
      1038
    Aihe