Mitä mieltä olette käytetyn rintapumpun (sähkö- tai käsikäyttöinen) ostamisesta käytettynä? Onko liian "epähygieenistä"?
Olis kiva tietää kokemuksia sähköpumpun ja käsikäyttöisen rintapumpun käytöstä :)
Käytetty rintapumppu
tulevaäiti93
3
1119
Vastaukset
- tulevaäiti93
oho olin niin ajatuksissa että ekassa lauseessa on toistoa:D
- äippäliini
Itse en henk.koht. ostaisi käytettynä, mutta tokihan käytetynkin voi ostaa, muistaa vaan steriloida hyvin, kuten muutenkin uuttakin ostaessa... Eli siitä vaan, jos tuntuu että sitä voisi käyttää :)
- mintukka...
samat pumputhan ne on käytössä esim. sairaaloissa kaikilla äideillä. Mikä ettei, pumpunhan voi desinfioida kuitenkin :) Itselläni oli käsikäyttöinen, aika hidas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233