Otsikko. Eli siis häpeätkö, jos olet maalta kotoisin?
Häpeätkö maalaisuuttasi?
7
278
Vastaukset
- maalaistyttö
En tietenkään! Olen ylpeä siitä!
- äogugöiuf
olen syntynyt helsingissä, mutta perhe muutti ollessani 12 vuotias maalle. Sanon aina että olen itä-suomesta kotoisin, ei tulis mieleenkään sanoa että aluperin helsingistä, HYI H***tti!!! Sitä häpeän että olen helsingissä syntynyt, ei oo paskempaa mestaa suomessa!!!
- Miksi ihmeessä
sitä häpeäisin ?
- maalaistyttö minäkin
En todellakaan! En haluaisi olla pääkaupungista kotoisin, siellä on ihan kiva joskus harvoin käydä, mutta vielä kivempi on tulla kotiin!
- en häpeä
Miksi ihmeessä häpeäisin??
- Elimäkeläistyttönen
En häpeä olla kotoisin Elimäeltä. Mutta, Kouvola on kyllä Suomen paskin kaupunki. Täällä tunnen olevani outolintu, vaikka oon asunut täällä liki 19 vuotta!
- happyä vai häpiä ?
Jotkut tuntuvat häpeävän jopa tätä Suomen maata kun myyvät sitä ulkomaalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564