Otsikko. Eli siis häpeätkö, jos olet maalta kotoisin?
Häpeätkö maalaisuuttasi?
7
219
Vastaukset
- maalaistyttö
En tietenkään! Olen ylpeä siitä!
- äogugöiuf
olen syntynyt helsingissä, mutta perhe muutti ollessani 12 vuotias maalle. Sanon aina että olen itä-suomesta kotoisin, ei tulis mieleenkään sanoa että aluperin helsingistä, HYI H***tti!!! Sitä häpeän että olen helsingissä syntynyt, ei oo paskempaa mestaa suomessa!!!
- Miksi ihmeessä
sitä häpeäisin ?
- maalaistyttö minäkin
En todellakaan! En haluaisi olla pääkaupungista kotoisin, siellä on ihan kiva joskus harvoin käydä, mutta vielä kivempi on tulla kotiin!
- en häpeä
Miksi ihmeessä häpeäisin??
- Elimäkeläistyttönen
En häpeä olla kotoisin Elimäeltä. Mutta, Kouvola on kyllä Suomen paskin kaupunki. Täällä tunnen olevani outolintu, vaikka oon asunut täällä liki 19 vuotta!
- happyä vai häpiä ?
Jotkut tuntuvat häpeävän jopa tätä Suomen maata kun myyvät sitä ulkomaalaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819