KAKSI YHDEN HINNALLA MAHTAVAA:( mut kun yksin matkustat ni ei mitään ale juttuja eikä tuttavia oo menossa kokkola-helsinki-kokkola.PASKA juttu.
Vastaukset 5
- owiehfd
onhan yksinmatkustavallekkin ale. Kulkee nimellä ennakkolippu.
- tuimaa
Niinhän se on vaan kun viikkoa ennen ei vielä ei voi olla täysin varma matkustamisesta.
- kfjtyucjf
tuimaa kirjoitti:
Niinhän se on vaan kun viikkoa ennen ei vielä ei voi olla täysin varma matkustamisesta.
No se on sitten voivoi
- VR rulaa1111
Minä olen kaks kertaa käyttänyt alennusta -80% lauantaisin. Siis yks suuntainen matka kokkola-helsinki maksoi ~13 eur.
Piti olla rekisteröitynyt toukokuun loppuun mennessa veturi-kantaasiakkaaksi.- tuimaa
kiva kiva täyttyy kait tutustua veruri-kantaassiakas etuihin tarkemmin en ole asiakas vielä. Mut jos lipun ostaa Helsingissä asemalta kantsii varata tunti jonottamiseen ettei pala pinna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051726- 1451121
- 671073
- 871065
- 1011004
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142822- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644