Kerrtokaa te miehet että miksi haluatte mielummin suuseksiä kun kunnon panemistä? Meillä vähän tällainen ongelma että poikaystävä haluaa usenmiten vaan että annan hänelle suuseksiä.Hän olettaa että minä haluan joka kerrta kun nähdään antaa hänelle sitä.tykkään kyllä antaa mutta joka kerrta??, Hän laskee vaan housut alas ja mun pitää olla valmiina ja halukas antaa hänelle mitä hän haluaa. ja kun olen homman tehnyt niin siiheen se jää. Hän ei halua tyydyttää minua lainkaa..eikä panna munkaa..
suuseksiä miehelle??
3
423
Vastaukset
Ota ohjat käsiin etkä suostu ennen kuin on nuollut sinua..lupaudu antamaan suihin vasta kun olet itse tyydytetty (lauennut) .. Seksi on kahden kauppa.
Näin siis tulette molemmat tyydytetyiksi. Itse joskus 18v tykkäsin suihin otosta, mutta kyllä suostuin myös "töitä" tekemään sen eteen. Nykyään kelpaakin molemmat ja tullut siihen lopputulokseen että seksi on parasta silloin kun nainen on saanut riittävästi.. minä saan luvan tulla viimeisenä, koska siihenhän se seksi yleeensä loppuu.
Näin on näreet. Hyvä rakastaja (mies) tyydyttää ensin naisen ja sitten itsensä. Siis naisen pitää saada ensin orkut ja sitten mies. Seksi toimii näin parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433793- 382578
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362082- 231822
- 171729
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001662- 231608
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991486- 241467
- 251464