Onko kellään kokemusta Teno-sähköperämoottoreista? Monet halpiskaupat näitä myyvät varsin edulliseen hintaan ja kun kyseessä on niinkin yksinkertainen vempele, niin luulisi tuollaisen olevan ihan käyttökelpoinen peli, vai miten on?
http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1058
Tarkoitus olisi käyttää tuota kanootissa järven selkien ylittämiseen tuulisessa säässä, joten sähkömoottoriin kohdistuva rasituskin olisi varsin vähäistä.
Teno-sähköperämoottori, kokemuksia?
15
15030
Vastaukset
- Kyllä se kanoottia
uskoisin sen ainakin kanootissa apuna lapiskoivan. katoin semmosen potkuria, josta päättelin työntövoiman olevan melkein myötätuulen luokkaa, ja minä tartten tehokkaimman, mitä löytyy.Joten jäi ostamatta.
Tehokas taas vaatii kaksi traktorin akkua, ja akkua lataavan perämoottorin. Muuten ei siitäkää oo paljon apua. - 23
eks ne laatumerkitkin maksa vaan reilun satkun? miksi ostaa jotain rekkulaa verkonpainoksi?
- sähkövoimaa
No ainoa laatumerkki on tietääkseni MinnKota ja se maksaa lähes kolminkertaisesti tuohon Tenoon verrattuna. Siksi juuri tuota Tenoa harkitsen, kun ei huvittaisi maksaa turhasta.
- Zetor66
sähkövoimaa kirjoitti:
No ainoa laatumerkki on tietääkseni MinnKota ja se maksaa lähes kolminkertaisesti tuohon Tenoon verrattuna. Siksi juuri tuota Tenoa harkitsen, kun ei huvittaisi maksaa turhasta.
MinnKota hajos muutaman käyttökerran jälkeen...
laadukkaita sähkö perämoottori myymälöissä voi tarjota teknistä infomations tietäen materiaalia ja tuotteet hyvin. Kaikki etsivät edulliseen hintaan, mutta kokenut myymälä kertonut sinulle, mikä on hyvä / mikä on huono. Tällä hetkellä useimmat kaupat myyvät 5 eteen / 2 taakse sähkö perämoottori. 3-lapainen potkuri. Lisää improtant, nopeudensäätö kytkimen tulee olla hyvälaatuisia.
POER Sähköperämoottori
http://poer-sahkoperamoottori.blogspot.com
POER Electric trolling motor
-http://www.poertrollingmotor.com- Anonyymi
Minkä kokoista syväpurkausakkua suositellaan Teno 62. een?
- Anonyymi
Onko nuo Utsjoella tehtyjä?
- Anonyymi
Kaikki tulee kiinasta. Torqueedo ja epropulsion on laadukkaita , loput temua
- Anonyymi
Ehdottomasti lifepo4 akku, kevyt ja pieni mitoiltaa vs lyijyakut.
Tilaa saksan amazonista ecoworthy, power quen tai redodo merkkiset.
Itsellä ecoworthy akkuja ja menossa 3 kesä matkaveneessä ja pelaa kuten kuuluukin. - Anonyymi
Huonoa laatua. Ei kestä ja kun hajoaa ainakaan Hintakaari ei ota mitää vastuuta tuotteesta. Rahat meni hukkaan
- Anonyymi
Totta kai ottaa.
- Anonyymi
Onko nää puuilon vispilöt merelle vai järvelle suunniteltuja?
Itsellä tuli kerran kumipaatin mukana vispilä jissa mainittiin vain makealle vedelle, hmm. - Anonyymi
Paskaa käteen.
- Anonyymi
Teno on melkein kuin eno, on vaan yhden kirjaimen ero!
- Anonyymi
Tena miehen puheita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393