Pikku hiljaa olisi tarve uusia auto kalustoa. Olen kallistumassa Leon Tdi vm.2010-2011 ,joiden hinta tuntuu olevan kohdallaan. Mutta kumpi koneista on parempi ja mielyttävämpi ajaa 1,6 Tdi vai 1,9 Tdi suorituskyky on paperilla samat ja hinta pyynnitkin tuntuu samoilta. Kokemuksia kaivataan myös kestävyydestä.
Leon tdi
3
211
Vastaukset
- Toledo ja A3+ Ibiza
Jos otat 1,6 TDi:n niin katso, että siinä on polttoainelämmitin. 1,9 tdi ei sitä välttämättä tarvitse. Kummastakin on kokemuksia= 1,9 tdi talvella parempi, vaikka työkoneelta kuulostaakin.
- Amikkiss
Työpaikan pakussa on 1,9 Tdi, jolla ajettu 130 tkm. Vikoina voisin sanoa väijäähdyttäjän putki. Ominaisuutena on öljyn kulutus 1l/3000km
- Seppo
Muistelisin tuon välijäähdytteminen putken ongelmana olleen kondensiovesi joka jäätyi pakkasella. Jos olen väärässä niin korjatkaa, mutta nettihakujen perusteella koskee vuosimalleja 2006-2008.
1.9tdi hyvä kone, jos malttaa ajella tasaisesti(ei tarvitse edes pinnistellä) pääsee yllättävän pienellä kulutuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472609
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491368- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2841174- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22934Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889