hukuttautuminen

sandr`a

onnistuuko käytännössä? esimerkiksi saaviin pään työntämällä?
vai onko se jokin auttamaton reaktio että pään vetää lopulta ylös saadakseen happea?

57

8685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • umpisolmu aukeaa

      Hakeudu hoitoon, rukoile ja sinnittele vielä.

      • Anonyymi

        Hän halusi itsemurhaneuvoja, vitun tampio.


        Hyppää metron alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän halusi itsemurhaneuvoja, vitun tampio.


        Hyppää metron alle.

        Tai mieluimmin hiirtä ittes ni ei mene joltain työ se kun voi monelle olla kova järkytys vaikkei olisikaan itse voinut mitään tehdä


    • On mahdollista.

      Jos menet keskelle järveä veneellä ja sidot ison painon jalkoihisi vaatteet päällä, niin se onnistuu. Tai voit pyörtyä vesialtaaseen.

    • ******

      Älä rakas ystävä mieti tuollaisia...... helliä halauksia

    • sandr`a

      hoidossa ollaan, mutta en kai osaa ottaa apua vastaan..
      Kiitos vastauksista

      • Asut?

        Missä sinä asut?


      • Anonyymi

        Se lienee oma ongelmasi


    • ota vastuusi

      Ihminen on kuollut vasta, kun sydän tai aivot lopettavat toimintansa.
      Hukkunut vetää keuhkot täynnä vettä kuolema on hidas perustuu hapen loppumiseen joten se on äärimäisen kivulias ja hidas.

      Mieti vähän paremmin muita ja helpompia tapoja on.

      Mihin itsemurha ryhmään kuulut?

      - haluat huomiota?

      - haluat kostaa lähipiirillesi

      - haluat pois elämäsi tilanteesta

      - haluat rangaista läheistä

      - Haluat pois päättämästä omaa elämääsi

      - haluat kuolla koska tulevaisuus on itsesi työ valinta ja harkinta

    • sandr`a

      En taida jaksaa kituuttaa yli kymmentä vuotta..
      ja pelastaja, kaunis ajatus mutta ei taida toimia..

      • Anonyymi

        Sehän valitset niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu jos et kerran ota apua vastaan ni turha sitä sääliä on muualtakaan ruikuttaa säälikin kun on kuulemma sairaus


    • haluan tietää

      juu onko siis tää hukuttautuminen oikeasti niin kivuliasta? kun suht monet on alaspäin peukkua painaneet noissa kommenteissa joissa sanotaan hukkumisen olevan hidasta ja tuskaista.

      • Mikä siin nyt o?

        Ja mä vastasin. Palaminenkin hengiltä on mukavampi lähtö.


    • haluisi kuolla pois

      luulen että se on aika vaikeaa ja tuskastakin...
      Masennuslääkkeillä monilla voi itsemurha myös onnistua tai masennuslääke yhteensopimaton lääke

    • dhdhhjrt

      no jos haluaa kuolla että keuhkot on täynnä vettä ,ei varmaan ois tuskallisempaa tapaa varsinkin jos sen tietoisesti tekee.

    • neiti tuntematon

      Minä aioin tehdä itsemurhan ja menin 2.8.2014 Oulun jokeen hukuttautumaan. En kerennyt edes syvälle, enkä kunnolla kerennyt yrittää,kun paikalle hälytettiin apua, ja minä päädyin OYS päivystykseen ja sieltä Peltolan psykiatriselle akuuttiosastolle ja sieltä tänne tahkokankaan osastolle. Eli minut pantiin tahdonvastaiseen hoitoon. MIKÄ VÄÄRYYS! Käyköhän kaikille itsemurhaa yrittäville näin? Tarkoitan siis,että jos joku keretään estää,kun hän yrittää itsemurhaa,niin ensinnäkin:Joutuuko aina tässä tapauksessa jonnekin osastolle? ja toiseksi: Jos jää kiinni itseteossa tekemästä itsemurhaa,joutuuko aina VÄLTTÄMÄTTÄ pakkohoitoon?

      • Arpapeliä

        Psykiatria on arpapeliä,voi olla että joutuu voi olla että ei! Itse yritin itsemurhaa 15-vuotiaana ja jouduin keskussairaalaan(en siis psykiatriseen sairaalaan) niin laitoksen psykiatri ei edes puhunut kanssani,oli kyllä kirjoittanut jonkin ihan ihme lausunnon.Kun taasen noin 30-vuotiaana kerroin psykiatrille masentuneisuudesta enkä edes uhannut tehdä itsemurhaa niin kylläpä jouduin pakkohoitoon.Tuosta hoidosta en ole toipunut vieläkään vaikka siitä on melkein kymmenen vuotta aikaa.


      • Anonyymi

        Ei jos otat ottaa vastaan tuolla hetkellä tarjotun avun ja hoitoon noissa kai pääasiassa joutuu siksi että on olemassa riski että kyseisen kaltainen ihminen saattaa olla vaaraksi muille kun kieltäytyy tarjotusta avusta


      • Anonyymi

        No kyllähän sairaat itsemurha ajatukset katsotaan sairaalassa niin paljon vakavasti että silmällä pidetään sairaalassa.
        Jotenkin ihmeellistä sekin ettei kunnioita elämää sen vertaa että hakeutuisivat itse hoitoon kun ensimmäiset itsemurha ajatukset tulee .


    • yks köppänä

      Yö pimeässä kovasti virtaavaan jokeen talvipakkasilla syrjäisemmällä
      seudulla moottorikelkalla sellaiseen joen virtauksen muodostamaan
      sulaan ajaminen, virtaus tekee mahdottomaksi sieltä ylös nousemisen
      vaikka yrittäiskin jollet sitten oo joku olympiatason voimistelija.

      Keskellä kaupunkia joku tosiaan voi keretä jopa nostamaan kesken kaiken.

    • morfin

      Ota paljon rauhottavia ja vaikka pari pulloa viiniä. Riisuudu ja kävele hyiseen meren , ei kestä kauaa, tulee euforinen olo ja sitten saa rauhan, olen itse suunnitellut tekeväni näin, ei tule traumoja juna tai muille liikenne kulkijoille ja vain katoaa.

      • itsemurha_kunniaan

        Täytyy olla kyllä raudanluja tahto jos onnistuu. Ei ole enää kysymys teinien huomionhakuisuudesta. Tuolla tavalla itsensätappaja on jo rohkea sankari.

        Hyppy korkealta paikalta on aina hyvä ja luotettava vaihtoehto. Täytyy vaan muistaa hypätä tarpeeksi korkealta ja kovalle alustalle. Nurmi ei ole tarpeeksi varmaa.


      • Anonyymi

        Minä aion hypätä junan alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aion hypätä junan alle.

        Mikäli junan vauhti on tarpeeksi nopea, niin itsensä tappaminen voisi kyllä onnistua.


    • voikohantuo

      Mistä tiedät, että hyiseen mereen kävelimisestä tulee euforinen olo? Onko monet kertoneet tämän kokemuksensa sinulle?

      • Anonyymi

        Tätä nykyä kun on sitä avanto uintiakin


    • KaipaaanSuaVielkin

      Hyvä ystäväni teki itsemurhan juuri hukuttautumalla oli juonut pullon viina naaman ja souteli mökillään keskelle järveä ja oli sitonut tiiliskiviä jalkoihin ja kellahti vaan veneestä eikä pinnalle enään tullut raudan luja kaveri ei ole helpoin tapa lähteä tämä tapahtui keväällä 2000 oli vasta 19v :(

    • damage

      Matkusta sota-aleelle(isis) ja huutele olevansa amerikkalainen jne. Onhan niitä keinoja, mutta nuoren kannattaa hankkia apua tilanteeseen. Kannattaa taistella
      Ja yrittää selättää ajatukset ja toivottomuus. Elämän runtelema kuten minä olen ulkopuoliset avut käyttänyt. Joka päivä haluaisin päästä jo pois. Pelkään jo itseäni, koska voisin vahingoittaa muitakin. Se hulluuskohtaus sisälläni on jotain sellaista mitä vain esim. Hohto-elokuvassa ilmenee. Jos puhuisin lääkärille niin löisivät lamaavan lääkityksen, niin että tuskin puhua pystyisi. Lihoisin ja olisin tahdoton. Prosessini etenee......

    • Kaatokänninen

      Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku. Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan. -Irwin goodman-
      Siis ryyppäämään ryyppäämään joka aamu sännätään, ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään -Eppu normaali-
      ;>

    • Sillattis

      Miksette veisi jotain eduskunnan pää kusipäitä mukanannne kun itsarin teette, tekisitte samalla suuren palveluksen kansalle, ensin joltain eduskunnan urpolta nirri pois, puoluetta ei trtte kattoa, kusipäitä ja valehtelijoitahan ne kaikkia on, ja vasta sitten oma nirri pois.

    • Anonyymi

      Mulla on niin tuskainen olo, että itsemurha on mielessä päivittäin. Kolme kertaa olen ottanut yliannostuksen ja aina katunut ja kutsunut ambulanssin, kerran oli pakkohoidossa vuorokauden. Nyt näitä tuskaisia päiviä tulee vain enemmään ja enemmän. Mä ymmärrän jo ihmisiä, jotka tekee laajennetun itsemurhan ja vie muita samalla. Tuska on niin suuri, että haluaisi kostaa muulle ihmiskunnalle samalla.

      • Anonyymi

        Oletko käynyt terapiassa?

        Mieli on vaarallinen seuralainen. Mieli on kuin pikkulapsi jota joudumme hyysäämään. Kuin koira joka puree omistajaansa jalkaan. Eräs buddhalainen opettaja sanoi kerran että hän suhtautuu kehoonsa ja mieleensä samoin kuin suhtautuisi avohaavaan. Sitä joutuu koko ajan hoitamaan. Mielen kärsimyksistä on muitakin vapautumisteitä kuin itsensä tuhoaminen. Kuitenkin kaikki tapahtuu omien korvien välissä, hyvin pienellä alueella, noin 20 cm. Maapallon kiertoradalta ongelmat näyttävät hyvin pieniltä, eivät kuulu sinne asti ollenkaan. Pitää olla jotain mikä kiinnostaa mistä syystä hyvänsä ja usko että voi sen saavuttaa, että elämä tuntuu hyvältä. Tosin eihän se aina tunnu, vaan harvakseltaan. Hyvä olo tulee siitä kun saa jotain aikaiseksi, tai kokee ystävällisyyttä muilta ihmisiltä tai antaa sitä muille ja näkee siitä olevan hyötyä. Mielen synkkien pilvien läpi on täysin mahdotonta nähdä aurinkoa joka paistaa niiden takana. Välillä pilvet väistyvät kuitenkin ja koemme hyvinvointia. Meillä on mielessämme valta ottaa siitä askel taaksepäin ja katsoa ajatuksiamme ja tunteitamme kuin meistä itsestämme irrallisia asioita. Ongelma on siinä että annamme itse mielellemme kaiken vallan. Miten voisimme auttaa niitä jotka kärsivät eniten? Tiedän että kärsimys on sanoinkuvaamatonta monillakin. Moni täällä ajattelee samoin kuin sinä, ja moni haluaisi auttaa ahdistuneita eikä esim. pilkata joitakin esim. synnynnäisten ominaisuuksien perusteella, joille ei itse mahda mitään. Oma ratkaisuni on pyrkiä eroon liiasta sosiaalisuudesta, ettei kaikki maailmassa tapahtuva vaivaa mieltä. Tarvitset ehkä ammattiauttajan terapiaa, koska en ole mikään viisas, mutta puhuin vain omasta kokemuksesta. Kaikki tässä maailmassa kestää vain tietyn määräajan. Jos jokin kärsimys on päällä, niin ehkä helpottaa tietää että se on jos siinä tapauksessa menossa pois, kulumassa pois.


      • Anonyymi

        Oman elämän valinnat taas ei ole muun yhteiskunnan vika sua ei ole aiemmin varmaan kukaan neuvonut hakemaan apua ajoissa tai sit jos on niin oli taas omavalinta olla hakematta apua jos ei tienny tiedä kuinka hakea apua niin kysyvä ei tieltä eksy toki siinäkin pitäisi tietää mistä kysyä mu jos osaa ajatella ni siihenkin olisi helppo ratkaisu


      • Anonyymi

        Et ole ainoa maailmssa jolla on tuskainen olo niitä on paljon, ja normaalisti otetaan yhteys lääkäriin se kun että kirjoitellaan itsemurha yrityksistä palstalle jota myös nuoret lukevat , joten eikö olis paras hoitaa näitä sairaita ajatuksia lääkärin kautta eikä kirjoitella niistä nettiin.
        Hieman vois niinkuin ajatella nenäänsä pitemmälle.
        Jokaisella ihmisellä on ainakin kerran elämässään tuskainen kausi , että paras lopettaa
        jauhamiset itsemurhista kun moni nuori jolla on ahdistavaa voi lukea näitä itsesäälimisen kirjoituksia .
        Lääkäriin jos voi huonosti, eikä nettiin


    • Anonyymi

      Minä yritin itsemurhaa pari kesää sitten.Konstini oli hukuttauminen.Laitoin muutaman kiven selkäreppuuni ja hyppäsin kyrönjokeen. Pääsin kuutenkin pois joesta omin avuin. Nyt mulla on tehokkaat s psyykenlääkkeet ja elämän iloni on palannut.

    • Anonyymi

      Olen 45 vuotias mies Vaasasta.Pari kolme kesää sitten yritin itsemurhaatavalla joka poikkeaa vähän tavallisesta. Laitoin selkäreppuuni pari yhteensä 3 kiloa painavaa kiveä.Olin todella lähellä onnistua tässä yrityksessä. Minulla on syvä masennus taustalla. ja nyt lääkitys joka mulla nyt on tekee elämästäni elämisen arvoisen.

    • Anonyymi

      Itse olen miettinyt taas vaihteeksi jos vihdoin tänä kesänä tekis sen mitä olen miettinyt jo vuosia, joku kaunis kesäilta tai yö, pullo tujua viinaa ja viimeiselle uinnille, en osaa edes uida niin luulis onnistuvan. Ei tuo hukkuminen sammumispisteessä voi olla niin paha ja eikös muutenkin viimeiset hetket ennen hukkumiskuolemaa ole ns "euforiset" joskus jostain näin lukenut.

    • Anonyymi

      Hirttäytyminen on kivaa, kokeilkaa sitä.

      • Anonyymi

        Oletko itse kokeillut montakin kertaa oletko niin sählä että et edes siinä onnistunut mulla kävi huonotuuri sillä hetkellä silloin aikoinaan kun yritin sydän perkele oli on liian vahva mu si taas ny jälkeenpäin ajateltuna kun on kaksi kaunista lasta ni onnekseni en onnistunu yrityksessä


    • Anonyymi

      Trainindeissä päästi haulia rinnoille ja pyysi hengittämään.

    • Anonyymi

      Tietokone otti 8-0 turpaan!

      Mä' oon vaan paras.

    • Anonyymi

      Hyppää mieluummin junan alle

    • Anonyymi

      Vedä sinä ämmä itsesi hirteen.


      Kokoomus

      • Anonyymi

        Kokoomukselaiset ampuvat itsensä konjakkilasi kädessä.


    • Anonyymi

      ite oon testannu pari kertaa

      • Anonyymi

        Si sulla on kai pari tuuletus reikää päässäsi jos olet yrittäny pari kertaa kun vielä elossa olet


    • Anonyymi

      Väittämän mukaan ihminen ei pysty itse itseään hukuttamaan jollei ole jo valmiiksi tajuton tai niin syvällä vedessä ettei pysty jaloillaan ponnistamaan itseään pinnalle jälkimmäisen tiedän omasta kokemuksesta koska meinasin joskus kakarana hukkua

      • Anonyymi

        Näin se varmaan on, kun ihmisellähän on itsesuojelurefleksi. Samasta syystä ihmetyttää miten itsari jossain ovenkahvassa voi onnistua. Saako tuota refleksiä sitten lamattua jollain mömmöillä, mutta siltikin pitää olla luja tahto noin kuolla...?
        Kyllä pistooli, ja just se eikä mikää pitkäpiippuinen, olisi vähemmän epämiellyttävä ja aina hyvin varma konsti.

        Monisairas


    • Anonyymi

      Outoa touhua näillä palstoilla,itsemurha mikään vitsi ole. Jos sitä hautoo päässään niin hoitoon,hoitoon. Typerää kehua edes leikillään tapoja millä itsemurhan voi tehdä.

      • Anonyymi

        vastasit 11 vuotta vanhaan aloitukseen.aloittaja on voinut jo tehdä itsemurhan 11 vuodessa.


    • Anonyymi

      Miksi kirjoittelet näit itsemurha juttuja, antaako se sinulle jotakin kun laittelet näitä juttuja esille. Ajattele hieman että on monta herkkää lukijaa,
      Mene lääkäriin noitten juttujen kanssa, kyllä sieltä saat avun ja vastaukset kysymyksiisi.

      • Anonyymi

        Tuskin aloittaja lukee enää näitä.Toki jos muistaa että on 11 vuotta sitten kysellyt.


    • Anonyymi

      Oletko hölmö?

    • Anonyymi

      Venäjä tulee hyökkäämään jatkossa myös Suomeen, Jos tulee huono tuuri ja jää mottiin eikä ehdi evakuointiin, niin kumman teet? Jäät örkkihirviöiden vangiksi kidutuskuolemaan vai päätät itse päiväsi? Niinpä. Olisi siksi hyvä saada tietoa siitä mikä olisi helpoin ja kivuttomin tapa tähän jos ei omista ampuma-asetta. Itse en haluaisi jäädä ryssien vangiksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe