Levyn poltto ei onnistu

win7

Käyttis windows 7,polttava cd/dvd asema on ja ennenkin olen polttanut musiikkia/tiedostoja levylle mutta nyt ei onnistu.

Olen ostanu montaa eri merkkiä tyhjiä cd levyjä,asema toimii muuten ihan normisti ja konekaan ei ole mikään aatamin aikainen ja asema toimii muuten normaalisti(toistaa ostettuja dvd levyjä jne).

Olen koettanut Neroa,windows media playerin polttoa,Img Burneria ja paria muutakin ohjelmaa ja koettanut siis tehdä audio levyä(musiikkia pitäis saada levylle). Tallennus onnistuu jokaisella ohjelmalla(siis ohjelma ilmoittaa että poltto onnistunut),mutta kun laitan levyn takaisin kuunnellakseni sitä,se ilmoittaa että levy on tyhjä! Kokeillut toistaa levyä myöskin erillisellä cd-soittimella mutta näyttää että kappaleita on 0.

Mikä ihme mättää :(

21

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • win7

Juu olen antanut viimeistellä. Toimiikohan tuo ohjelma windows seiskassa..täytyy kokeilla. Tuo cdburner oli vanhassa koneessa ja sillä sain poltettua kyllä levyjä.

• Hennijee

Mitä hyötyä on CD levyn poltossa?

• CannaB.Cloud
        Hennijee kirjoitti:

Mitä hyötyä on CD levyn poltossa?

Mitä hyötyä on Pilviveikoista???

• Anonyymi

K3b

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K3b

Ei saa windowsille :(

• Anonyymi

Windowsilla polttelu on muutenkin vähän kyseenalaista, joku windowsin oma prosessi voi viedä tehot ja puskurit menee nolliin, ja levystä tulee susi.

• Toimii seiskassa moitteetta,mutta jos haluat ladata valmistajan sivuilta,niin kirjoita Googleen cdburnerxp,ja sieltä löytyy .

Tosin tuo Download.fi on ihan turvallinen myös.

• kasparaitis67

Anteeksi vähän vanha foorumi mutta en löytänyt uudempaakaan!
      ELI Cd-poltto epäonnistuu
      aiemmin poltto on onnistunut mutta nyt ei
      kannettavani on Acer Aspire 7560G ja DVD-asema vaihdettu
      viime jouluna (tosin käytetty) mutta tähän päivään saakka toimonut todella
      hyvin mutta nyt ei
      polttoohjelmina on Nero startsmart essentials ja Cdburnerxp!
      kun aloitan polton kaikki OK ja kun se päättyy niin tulee teksti
      `poltto onnistui sillä ja sillä nopeudella`
      mutta cd-levy TYHJÄ!
      eli mistäköhän mättää?
      Kiitos

• fdsafdsa

Katso levyn pintaa valoa vasten, siinä erottuu jos levyyn on kirjoitettu jotain. Pinnan sävy muuttuu jossain kohtaa kehää, jos levyllä on jotain. Oletko muuten varma, että poltto todellakin tapahtui oikeasti levylle, eikä kyseessä ollut jokin testipoltto tai vastaava. Jos se jotain poltti, mutta levy näyttää tyhjää, tulee mieleen että jostain syystä tilanvaraustaulukko jäi polttamatta, mutta en keksi mitään syytä sille.

Todennäköisesti kyseessä on jokin asetus tai sitten polttava asemasi on rikki.

• rfdsfds

cdburnerxp ainakin on täynnä viruksia. Juuri latasin ja totesin. Samoin imgburn. Joku voisi oikeasti suositella jotain kunnon ohjelmaa, joka on ilmainen, yksinkertainen ja turvallinen. Ohjelmien suosta etsiminen ei todellakaan ole niin helppoa kun saattaisi kuvitella. Todennäköisesti päätyy lataamaan koneelleen paskaa, kun lähtee näitä ilmaisohjelmia lataamaan. Levynpoltto tulisi olla jokaisen käyttöjärjestelmän vakio-ominaisuus, eikä minkään erillisen ohjelman takana oleva ominaisuus.

Aivan naurettavaa touhua. Jos olisi mäkkini mukana, niin tämä ongelma olisi jo ratkennut.

• ei_kannata

Dvd on vanhentunut, epävarma formaatti.

• Lapsukaiselle

Jatka vaan tuota jankuttamistasi, kukaan ei kuitenkaan usko tuollaista lapsellista kitinää. Ne kehumasi muistitikut ja vastaavat eivät vaan toimi kuin harvoissa laitteissa.

• zyz1

Eikö puhe ollut cd-levystä

• kasparaitis67

kyllä cd-levystä

• vanhentunut_formaatti

cd tai dvd, samaa paskaa

• tarpeen_mukaan

Mitäs käytät Windowsia. Windows ei ole tarkoitettu levyjen polttoon.
      Minä käytän linuxdistroa ja Braseroa koska tällä onnistuu kaikenlaisten levyjen poltto mitä voi yleensäkin tarvita.
      Ja se mitä ei tarvita ei tarvitse myöskään poltella.

Omien päreiden (hermojen) poltto ei minua kiinnosta.

• kukaprrk

jatketaan taas parin vuoden päästä...

• Tuolla.onnistuu
    • Anonyymi

Itse olen käyttänyt aina iTunes ohjelmaa levyjen polttamiseen. Voi ladata applen viralliselta sivulta ja ei tarvitse olla mitään apple käyttäjätunnusta tai mitään sen kummempaa

• Anonyymi

Liian raskas ohjelma yksinkertaiseen toimenpiteeseen:D ei missään nimessä kannata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15570
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3589
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      277
      2451
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1773
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      129
      1484
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      379
      1435
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1223
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1163
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      952
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      905
    Aihe