Musta silmä ilman syytä?

mitä ihmettä

Mun isällä meni silmä mustaksi ihan yhtäkkiä ilman nitään syytä, ihanku ois turpiinsa saanut. Puriko joku kumma ötökkä vai mitä ihmettä? Isä sai kaksi sydänkohtausta syksyllä ja sydän on vajaatoiminen, liittyykö jotenki tähän? En tiedä tuliko edes oikealle osastolle kysymys,mutta laitan nyt tänne kuitenkin..onko aihetta mennä lääkäriin?Voiko olla verisuonen katkeuma?Ihan outoa.Naapuri oli tämän huomannut ja sanoi että jollekkin toisellekkin vanhukselle oli tullut musta silmä nuinvain..

5

14184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustasilmän vaimo

Mies sai 2 kk sitten sydänkohtauksen joka hoitui pallolaajennuksella, siitä nyt viime viikolla sai kanssa mustan silmän ilman mitään konkreettista, sydänlääkkeistä plavix ja primaspan, etenkin aiheuttaa verenvuotoa, käytiin lääkärissä hän otti kokeet ja sanoi että näin voi käydä, lisänä oli kova yskä ja mies yski niin paljon että sekin voi aiheuttaa tässä tapauksessa mustan silmän, ja hänen täytyy syödä plavixia vuosi kun suoneen asennettiin verkko ja se on sen takia lääkkeenä.
      Primaspan ja verenpainelääkkeet on sitten loppuiän.
      Liekö isälläsi verta ohentavia lääkkeitä tai marevania, niistä voi tulla myös mustelmia, hassua kun mies tuli verkoilta naama mustana, veri valui vielä alaspäin, minun piti meikata kasvot että ilkesi mennä ihmisten ilmoille, onhan tuo jo kohta parantunut, lääkäri sanoi että mitä mustelmista, sydän on tärkein parantua ja olla kunnossa.

• ilman syytä

kiitos vastauksesta:) isälle myös tehty pallolaajennukset yms silloin viime syksynä, mutta isällä verenpainen liian alhainen (ja aina ollut). mut tuskinpa tuo musta silmä sitten vakavaa oli..

• kotiäidys

Onko tämä kovin yleistä? Meillä miehellä yhtäkkisesti menivät kumpikin silmä mustaksi. Mitään ulkoista vammaa ei ole eikä mihinkään häntä satu.

• Koettu on 2 kertaa

No meilä meni taas toinen silmä mustaksi, mies veteli verkkoja syvältä järvestä ja epäilen että joutui liian tiukoille kun verkkopainot on sankon kokoisia betonimöhkäleitä. Epäily primaspan, ja sydänlääkkeet pallolaajennuksen jälkeen.
        No lääkäri ei hätäillyt sanoi vaan että parempi muutama mustelma kuin henki pellolle. Nyt on taas kohta viikon pitänyt, meikkasin ukkoa kun lähti asioilleen sillä musta silmä herättää aina epäilyksiä että on tapellut.

• kyllä_muistaisi

Maanantaina iltapäivällä huomasin että silmä oli menossa mustaksi.
      Tiistaina oli vielä mustempi ja nyt keskiviikkona tilanne samanlainen.

Sunnuntaina olin kyllä käynyt ravintolassa mutta en muistaakseni tapellut edes portsarin kanssa. Ei siellä portsaria tainnut ollakaan. Eikä ollut mitään varsinaisia ruumiinvammojakaan enkä mitään kipua huomannut missään.

Kyllä sen ollut pakko itsestään musteta. Kyllä sen muistaisi jos olisi tapellut tai lentänyt kunnolla nurin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5263
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5064
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4124
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3610
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3218
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2801
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1924
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1800
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1638
    Aihe