Itelläni ei ole vielä ollut sellaisia ja nyt luulen että on.
Kauan ne kestää?
Yhet menkat on ollu ja nyt tulee vähän semmosta rusehtavaa vuotoa. Tänään alko tuo vuoto.
Pääsisinkö lähi aikoina uimaan,kun jos tuo vuoto loppuu...?
Miten kauan välivuoto kestää!?!
7
12254
Vastaukset
- riina00
välivuoto kestää sihen saakka kun väliliha on tarpeeksi kypsää ja maukasta.
- Minä
Onko välivuoto sama kuin valkovuoto? Jos on, niin mitenkä se valkovuoto näyttäisi olevan ruskeaa?
- mäkäräpää
Mää vuodan täällä omassa kopissani salaa nyt... piilossa muitten katseilta. heh...
- Meena
Siis tarkoitatko välivuodolla e-pillereiden välivuotoa, sitä vuotoa joka tulee sen 7 päivän tauon aikana? Vai valkovuotoa, jonka joku alemmassa viestissä mainitsi?
Vaiko ihan vain kuukautisia (ei käytössä e-pillereitä)?
Jos kyse on kuukautisista, niiden kestoaika vaihtelee, eikä oikeastaan ole ennustettavissa, minä päivänä ovat ohi. Milloin kuukautisesi ovat alkaneet ensimmäisen kerran?
E-pillereitä käytettäessä välivuoto (tyhjennysvuoto) kestää monilla muutaman päivän.
Vai olisiko kyseessä "tiputteluvuoto" menkkojen välissä? Eli jos sulla on aika vasta ollut menkat, ja nyt taas vuotaa? Riippuen vähän siitä, kuinka paljon vuotaa, kyseessä ovat joko toiset kuukautiset tai sitten välivuotoa, jota esiintyy joillain ihmisillä esim. ovulaation aikaan. - Mävaiiiiiiin
Jeap. Mulla just alko ja entiiä mite kaua se kestää.. tietääköhä kukaa? Mä en uskalla kertoa äitille. Se on noloo x)))
- daizu
käytän ehkäisy laastareita ja menkat olivat pari viikkoa sitten eli seuraavat menkat kuulusi alkaa vasta reilun viikon pääsätä..kuitenkin aamulla ku menin vessaan niin virtsan yhteydessä tuli verta,luulen kuitenkin että se tuli emättimestä.mistä ihmeestä tämä voi johtua?en ole edes ollut yhdynjnässä pariin päivään.. tämä sama kävi noin reilu kuukausi sitten samassa vaiheessa?? mikäköhän on vialla?? T:kata-85
- Vittuuntunut
daizu kirjoitti:
käytän ehkäisy laastareita ja menkat olivat pari viikkoa sitten eli seuraavat menkat kuulusi alkaa vasta reilun viikon pääsätä..kuitenkin aamulla ku menin vessaan niin virtsan yhteydessä tuli verta,luulen kuitenkin että se tuli emättimestä.mistä ihmeestä tämä voi johtua?en ole edes ollut yhdynjnässä pariin päivään.. tämä sama kävi noin reilu kuukausi sitten samassa vaiheessa?? mikäköhän on vialla?? T:kata-85
Hei mitä vittua nyt taas. Oon 14-vuotias tyttö menkat oli viime viikolla ja nyt jotain ruskeaa vuotoa. Nyt menee jo kolmatta päivää. Olen ihan neitsytkin. Oikeesti pls mitä kaikkee pitää kestää naisena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492628- 732609
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on762327- 231851
Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2151805Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681680Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok921489Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221470Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti201461Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var121440