Itelläni ei ole vielä ollut sellaisia ja nyt luulen että on.
Kauan ne kestää?
Yhet menkat on ollu ja nyt tulee vähän semmosta rusehtavaa vuotoa. Tänään alko tuo vuoto.
Pääsisinkö lähi aikoina uimaan,kun jos tuo vuoto loppuu...?
Miten kauan välivuoto kestää!?!
7
12231
Vastaukset
- riina00
välivuoto kestää sihen saakka kun väliliha on tarpeeksi kypsää ja maukasta.
- Minä
Onko välivuoto sama kuin valkovuoto? Jos on, niin mitenkä se valkovuoto näyttäisi olevan ruskeaa?
- mäkäräpää
Mää vuodan täällä omassa kopissani salaa nyt... piilossa muitten katseilta. heh...
- Meena
Siis tarkoitatko välivuodolla e-pillereiden välivuotoa, sitä vuotoa joka tulee sen 7 päivän tauon aikana? Vai valkovuotoa, jonka joku alemmassa viestissä mainitsi?
Vaiko ihan vain kuukautisia (ei käytössä e-pillereitä)?
Jos kyse on kuukautisista, niiden kestoaika vaihtelee, eikä oikeastaan ole ennustettavissa, minä päivänä ovat ohi. Milloin kuukautisesi ovat alkaneet ensimmäisen kerran?
E-pillereitä käytettäessä välivuoto (tyhjennysvuoto) kestää monilla muutaman päivän.
Vai olisiko kyseessä "tiputteluvuoto" menkkojen välissä? Eli jos sulla on aika vasta ollut menkat, ja nyt taas vuotaa? Riippuen vähän siitä, kuinka paljon vuotaa, kyseessä ovat joko toiset kuukautiset tai sitten välivuotoa, jota esiintyy joillain ihmisillä esim. ovulaation aikaan. - Mävaiiiiiiin
Jeap. Mulla just alko ja entiiä mite kaua se kestää.. tietääköhä kukaa? Mä en uskalla kertoa äitille. Se on noloo x)))
- daizu
käytän ehkäisy laastareita ja menkat olivat pari viikkoa sitten eli seuraavat menkat kuulusi alkaa vasta reilun viikon pääsätä..kuitenkin aamulla ku menin vessaan niin virtsan yhteydessä tuli verta,luulen kuitenkin että se tuli emättimestä.mistä ihmeestä tämä voi johtua?en ole edes ollut yhdynjnässä pariin päivään.. tämä sama kävi noin reilu kuukausi sitten samassa vaiheessa?? mikäköhän on vialla?? T:kata-85
- Vittuuntunut
daizu kirjoitti:
käytän ehkäisy laastareita ja menkat olivat pari viikkoa sitten eli seuraavat menkat kuulusi alkaa vasta reilun viikon pääsätä..kuitenkin aamulla ku menin vessaan niin virtsan yhteydessä tuli verta,luulen kuitenkin että se tuli emättimestä.mistä ihmeestä tämä voi johtua?en ole edes ollut yhdynjnässä pariin päivään.. tämä sama kävi noin reilu kuukausi sitten samassa vaiheessa?? mikäköhän on vialla?? T:kata-85
Hei mitä vittua nyt taas. Oon 14-vuotias tyttö menkat oli viime viikolla ja nyt jotain ruskeaa vuotoa. Nyt menee jo kolmatta päivää. Olen ihan neitsytkin. Oikeesti pls mitä kaikkee pitää kestää naisena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833